|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Pią 23:37, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Marcin747 napisał: | A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.
(AP via Puls Biznesu) |
nie ma b747-800 - jest B748-8i, powinno byc wiec raczej B747-400 |
Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pią 23:38, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
KubaN napisał: | Gabec napisał: | Marcin747 napisał: | A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.
(AP via Puls Biznesu) |
nie ma b747-800 - jest B748-8i, powinno byc wiec raczej B747-400 |
Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda? |
NIE MA 747-800 !!!!! jest 747-8 - widzisz roznice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 23:41, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kolosalna Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pią 23:44, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Kolosalna Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787. |
a czy w latach '60 B747 nie mial jakiejs nazwy, kodu, cos w stylu B7E7
literowka najprawdopodobniej byla ale zamiast -400 wpisali -800
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Sob 12:08, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Danny napisał: | Kolosalna Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787. |
a czy w latach '60 B747 nie mial jakiejs nazwy, kodu, cos w stylu B7E7
literowka najprawdopodobniej byla ale zamiast -400 wpisali -800 |
No to zwracam honor, w takim razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 12:16, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
KubaN napisał: |
Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda? |
ze strony airbus.com
Thanks to the incorporation of the latest advances in structures, materials, aerodynamics, systems and engine design, the A380 will provide a direct operating cost per seat which is 15-20 per cent lower than the 747-400.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin747
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:51, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec ma racje bo B747-8 ma być tańszy o ok. 22% w przeliczeniu na sektor lotu od A380 a paliwa ma spalac mniej o 14%. Czyli powinno byc ze jest o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-400.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 12:02, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
EUROPEAN aircraft maker Airbus said yesterday that it would deliver at least 48 A380 passenger jets a year from 2010.
The acceleration of the delivery programme is aimed at making up for the two-year delay due to technical problems that have slowed the A380s progress.
...
It can carry 35% more passengers than the Boeing 747-400 and with far more floor space available, the A380 enables airlines to deliver more comfort in every class and more space for passengers to stretch their legs, Ullmo said.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 12:11, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | EUROPEAN aircraft maker Airbus said yesterday that it would deliver at least 48 A380 passenger jets a year from 2010.
The acceleration of the delivery programme is aimed at making up for the two-year delay due to technical problems that have slowed the A380s progress.
...
It can carry 35% more passengers than the Boeing 747-400 and with far more floor space available, the A380 enables airlines to deliver more comfort in every class and more space for passengers to stretch their legs, Ullmo said.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Wreszcie jakas pozytywna informacja na temat A380. Teraz jeszcze pasowaloby aby oficjalnie juz uruchomili program budowy A350 i bedzie mozna powiedziec ze ten rok nie był stracony dla Airbusa. Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 13:08, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 13:15, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Gabec napisał: | Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737 |
|
Skrzydła sa za słabe na winglety które miały dac połowe ze spodziewanych korzysci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 13:30, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie prawda, ze winglet to byla polowa korzysci i nieprawda, ze decyzja o nie zmienianiu wingtipow na winglety oznacza porzucenie projektu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 13:33, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Nie prawda, ze winglet to byla polowa korzysci i nieprawda, ze decyzja o nie zmienianiu wingtipow na winglety oznacza porzucenie projektu. |
reszta to bedzie 1-2% a nie ok 4%. oczywiscie nie mowie ze porzucono pozostale pomysły, tyle ze nie beda tak spektakularne jak calosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin747
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:47, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Zakończyły się testy A380.
Airbus zakończył wczoraj testy największego w historii samolotu pasażerskiego. W ciągu 17 dni Airbus A380 lądował na siedmiu lotniskach świata i przeszedł próby w różnych warunkach atmosferycznych. – To jeden z najbardziej udanych testów w historii Airbusa – powiedział agencji AFP Corrin Higgs, menager odpowiedzialny za program budowy samolotu. Teraz koncern czeka na dopuszczenie do lotów przez władze lotnicze. Wraz z nimi czekają klienci, bo koncern ma opóźnienia produkcyjne sięgające dwóch lat. Z zakup samolotu A380 zrezygnowała już amerykańska spółka kurierska FedEx. Obecnie Thai Airways waha się czy złożyć ostatecznie zamówienie na super-jumbo.
(dziennik.pl)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|