|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:33, 15 Mar 2006 Temat postu: Prezes Centralwings podał się do dymisji... |
|
|
Na belce informacyjnej kanalu TVN24 przeczytalem pare minut temu ze prezes linii Centralwings Piotr Kociołek podał sie do dymisji. Funkcje ta bedzie pełnil jeszcze do dnia 1 kwietnia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BN dnia Nie 0:17, 19 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matthew_l
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWR/WRO
|
Wysłany: Śro 23:46, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bronislaw
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 0:31, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
to teraz pewnie jakis "spec" z LOT zajmie sie Centralwings i za rok, moZe 2 lata, Centralwings zostanie zniszczOne przez specow od tradycyjnych linii...
wazni ludzie z LOTu oficjalnie przeciez mowili, ze Centralwings zagraza firmie matce i w ten sposob skala dzialnosci Centralwings zostanie zapewne znacznie pomniejszona. goodbye waw-mxp, waw-cia, waw-lgw 2x dziennie, etc....
pewnie w LOT nie maja pojecia o tym, ze jesli CW zrezygnuje z jakiejs trasy, to zaraz pojawi ise tam Wizz lub cos innego. juz chyba lepiej jest miec konkurencje na trasie w postaci firmy z tej samej grupy niz jakas obca linie, ktorej nie mozna kontrolowac...
w tym Locie to chyba szlag ich trafial, ze mozna cos robic lepiej niz w firmie matce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bronislaw dnia Czw 0:53, 16 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 0:38, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No to powoli jedyny "polski" tani przewoźnik będzie przechodził do historii. Jeśli szefem Lotu zostanie ktoś z obecnego układu politycznego (a pewnie tylko taki będzie popierany przez związkowców ), to na szefa Centralwings wybiorą kogoś, kto nie tylko nie zna sie na lotnictwie (jak szef Balic), ale także na niczym innym, z wyjątkiem tropienia wszedzie afer, korupcji, układów, służb specjalnych, powiązań i wrogich sił, będących "zagrożeniem dla Polski". W imieniu Centralwings dorzuci pewnie zawartoś kasy na budowe Swiątynki Opatrzności Bożej i dorzuci etat kapelana na kazdy lot. . No i wywalą Centralwings z Warszawy i częsciowo pewnie Krakowa (absurdalne zarzuty "kanibalizacji" Lotu). No i ruszy budowa lotniska w Toruniu i pewnie Licheniu czy Częstochowie. Ach, szkoda, Lot też rozwalą do reszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BLIX
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:15, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wierzyc mi sie nie chce ze nasz narod doprowadzil do tego ze niedlugo wszystko bedzie zwiazane z polityka,nie bedziemy mieli nic tak naprawde.Wszystko co z polityka zwiazane nie ma przyszlosci(szczegolnie z tym rzadem ktory obecnie mamy).Niedobrze mi sie robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HermesParis
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POZ/GVA/DUS
|
Wysłany: Czw 11:41, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
niedlugo druga bialorus z polski bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 12:01, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie zebym popieral polityczne czystki ale trzeba tez przyznac, ze niczego wybitnego nie osiagnal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Czw 12:42, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
bronislaw napisał: | pewnie w LOT nie maja pojecia o tym, ze jesli CW zrezygnuje z jakiejs trasy, to zaraz pojawi ise tam Wizz lub cos innego. |
Taka mała kosmetyczna prośba. Jestesmy na forum lotniczym więc Centalwings to C0 lub CLW.
Skrót CW należy do Air Marshall Islands.
Drażniące jest to tym bardziej że skrótu CW w odniesieniu do Centralwings używają palanty (w większości palanty) kłócące się na forum Gazety w tematach czy steward x lub y są pedałami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 12:56, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
NO DOROZUMIEWA SIĘ NA POLSKIM FORUM ŻE CW TO CENTRALWINGS SKRÓCONE DLA WYGODY, A NIE AIR MARSHALL ISLANDS... British Midland też wszyscy mówią BMI, a to nie jest BMI tylko BMA. Litewskie linie lotnicze skracają się LAL, mimo że są tak naprawdę LIL. South African Airways w skrócie zapisywane są SAA, mimo że są SAL, Air New Zealand ludzie skracają do ANZ... I nikt się tym nie przejmuje... Przykłady możnaby mnożyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 13:10, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Uwaga: Pilnie poszukiwany kandydat na prezesa tanich linii lotniczych. Wymagania:
- Wykształcenie minimum zawodowe (w przypadku posiadania własnego gospodarstwa rolnego warunek ten może być negocjowany)
- Doświadczenie w branży lotniczej udokumentowane: a) przynajmniej jednym boarding pass’em z imieniem i nazwiskiem kandydata (lub członka jego najbliższej rodziny), b) posiadaniem przynajmniej jednego modelu samolotu, lub zaświadczenie od rodziców, iż w młodości samolot taki się posiadało.
- Udokumentowane pochodzenie, wskazujące że ww. kandydat jest Prawdziwym Polakiem – udokumentowanie przez: a) księgę genealogiczną na podstawie ksiąg parafialnych, b) zaświadczenie proboszcza, c) komisyjne zdjęcie spodni (w ostateczności)
- Egzamin państwowy z: a) topografii Torunia, b) ramówki Telewizji Trwam i Radia Maryja, c) zapisów Paktu Stabilizacyjnego
- Zaświadczenie wydane osobiście przez min. Wassermana o tym, że kandydat, jego rodzice, ich rodzeństwo, dziadkowie, ich rodzeństwo, małżonek, jego rodzice i rodzeństwo, oraz rodzeństwo rodziców, dzieci nigdy nie byli: a) pracownikami służby bezpieczeństwa PRL, b) współpracownikami służby bezpieczeństwa PRL, c) osobami objętymi inwigilacją tajnych służb PRL, d) uczestnikami obrad Okrągłego Stołu
- Kandydat powinien wykazywać liczne cechy predestynujące go do pełnienia funkcji prezesa linii lotniczych, w szczególności zaś: a) pozytywny stosunek do IV i negatywny do III RP, b) niechęć do Leszka Balcerowicza, c) przekonanie o wyższości gospodarki solidarnej nad liberalną, d) udokumentowane uczestnictwo w przynajmniej jednej blokadzie lub alternatywnie pikiecie pod Belwederem, e) udokumentowane lub poświadczone przez lokalną komórkę PiS oplucie, obrażenie lub nakrzyczenie publiczne na dziennikarza Gazety Wyborczej
- Dodatkowym czynnikiem przemawiającym za kandydatem będzie: a) posiadanie brata bliźniaka (chyba że brat pracuje w Gazecie Wyborczej – wtedy trzeba zdjąć spodnie), b) było się w młodości zamieszanym w kradzież dowolnego ciała niebieskiego lub chociaż batonu w sklepie.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na antenie stacji ogólnopolskiej (radiowej i telewizyjnej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmp
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT / Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 14:57, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witek może po prostu musi to być ksiądz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 17:52, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Panie i Panowie, my poprostu jestesmy z jakiegos ukladu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 18:56, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
bmp napisał: | Witek może po prostu musi to być ksiądz. |
Ojciec Dyrektor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:28, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie, Pan Piotr Kociołek, odznaczony Medalem Solidarności, były pracownik BRE Banku - specjalista od zwolnień grupowych, był w układzie który miał w założeniu uwłaszczyć się na majątku przekazanym przez LOT Centralwingsowi. Poparcie jakie miał, dostał od poprzedniego Zarządu LOTu a wyleciał nie dlatego, że był "z innego układu" ale dlatego, że 2005 rok Centralwings zakończył ze stratą 68 milionów złotych a nie 8 milionów jak to było prezentowane Radzie Nadzorczej w grudniu 2004 roku. Ponadto LOT dołożył do tego interesu kolejne 40 milionów złotych z tytułu dopłat do rat leasingowych, przeglądów technicznych, itd.... Nie wspominajac nie o przepływach finansowych. LOT także stracił poprzez odpływ pasażerów do Centralwings, dobrym przykładem jest połączenie WAW-Londyn: LOT stracił tyle pasażerów ilu przewiózł na tej trasie Centralwings.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 21:01, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
TravelAir napisał: | Panowie, Pan Piotr Kociołek, odznaczony Medalem Solidarności, były pracownik BRE Banku - specjalista od zwolnień grupowych, był w układzie który miał w założeniu uwłaszczyć się na majątku przekazanym przez LOT Centralwingsowi. Poparcie jakie miał, dostał od poprzedniego Zarządu LOTu a wyleciał nie dlatego, że był "z innego układu" ale dlatego, że 2005 rok Centralwings zakończył ze stratą 68 milionów złotych a nie 8 milionów jak to było prezentowane Radzie Nadzorczej w grudniu 2004 roku. Ponadto LOT dołożył do tego interesu kolejne 40 milionów złotych z tytułu dopłat do rat leasingowych, przeglądów technicznych, itd.... Nie wspominajac nie o przepływach finansowych. LOT także stracił poprzez odpływ pasażerów do Centralwings, dobrym przykładem jest połączenie WAW-Londyn: LOT stracił tyle pasażerów ilu przewiózł na tej trasie Centralwings. |
Jak dla mnie bardzo rozsadne wytlumaczenie. skoro chlop pomylil sie w swoich wyliczeniach o drobne 60 (albo 100, zalezy jak na to patrzec) mln to nie dziwne ze ktos stracil cierpliwosc i go wywalil. Mam nadzieje ze bedzie nam oszczedzona szpoka w stylu tej lotowskiej z wyborem nowego szefa C0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|