|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz
|
Wysłany: Pon 0:13, 27 Mar 2006 Temat postu: Problemy z CSA |
|
|
Czesi to ja nie wiem co robia......co to za sens zastepowac A310 na A340. Jak juz to A350 ..... oni nie mysla, nawalili kilka nowych tras..nakupowali starych samolotow B737 i teraz maja klopoty ... zamekaja te trasy ..... Lot jakos srpytniej mysli .... wymiana 767 na 787 ma wiekszy sens od wymiany A310 na 340. Proponuje artykol...
Czech Airlines, however, had quite the opposite economic results, reporting a loss of 500 million crowns, or about 20 million dollars. As recently as 2004, the company reported profits of about 13 million dollars, but company representatives say that the rising price of fuel and increased competition caused the carrier's economic results to decline. Unions on the other hand, say that the previous management led by former president and former defense minister Jaroslav Tvrdik is to blame for the losses. Current CSA president Radomir Lasak said that the company has launched a radical restructuring plan to put the company back into the black by 2008.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz
|
Wysłany: Pon 0:14, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Zazdroszcze im tylko budowy drog i autostrad ... bo im to idzie o wiele lepiej niz Polakom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz
|
Wysłany: Pon 1:09, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Jeszcze proponuje artykul .... CSA moze zrazygnowac z Lonhaultow!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 8:17, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
A ja powtórze po raz setny: To jest memento dla tych wszystkich Znawców co snują wielkie plany dla LOTu. Pamiętam jak dawano nie raz za przykład CSA. Bo kupują Airbusy, bo nie kupują małych Embrionów, bo rozwijają sieć longhulową. No to macie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 9:35, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
sorry, ale co to w ogole za wypowiedz "czesi nie myślą" itd? co drugie słowo z błędem, za to zarzuty tonem nauczyciela rugającego uczniaka?
wymiana na A350 nie ma sensu, bo im się do tego czasu A310 rozsypią. muszą wymienić na to, co jest dostępne na rynku (już!) lub zamknąć long haule. wpadli w tarapaty jak setki linii lotniczych przed nimi. zobaczymy, czy wyjdą czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bbb
Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 10:50, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | wymiana na A350 nie ma sensu, bo im się do tego czasu A310 rozsypią. |
Nie do końca zgadzam się z tym twierdzeniem. Zawsze mogliby postąpić tak jak LO (gdyby wybrał Airbusa), czyli czekając na przylot A350 latać na wyleasingowanych A330. Poza tym A310 CSA nie są wcale takie stare (17 lat to nie jest super dużo jak na samolot). Kilka lat mogą jeszcze spokojnie przelatać.
B.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 10:57, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
A jaki jest skonsolidowany wynik LOTu? Tzn z Eurolotem i Centralwings?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 14:23, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | A jaki jest skonsolidowany wynik LOTu? Tzn z Eurolotem i Centralwings? |
O ile pamiętam, CSA nie uruchomiła ostatnio swojej taniej linii więc nie rozumiem po co takie porównanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:26, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
bbb napisał: |
Nie do końca zgadzam się z tym twierdzeniem. Zawsze mogliby postąpić tak jak LO (gdyby wybrał Airbusa), czyli czekając na przylot A350 latać na wyleasingowanych A330. Poza tym A310 CSA nie są wcale takie stare (17 lat to nie jest super dużo jak na samolot). Kilka lat mogą jeszcze spokojnie przelatać. |
nie znam się na tyle, ale czytałem, że A330 jest trudno wyleasingować, stąd pomysł z A340 (nie jakiś rewelacyjny, co jest oczywiste). jakaś też przyczyna tego, że chcą dość szybko się z A310 wycofać też jest (może kosztowny remont?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 18:40, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Danny napisał: | A jaki jest skonsolidowany wynik LOTu? Tzn z Eurolotem i Centralwings? |
O ile pamiętam, CSA nie uruchomiła ostatnio swojej taniej linii więc nie rozumiem po co takie porównanie |
Wlasnie po to. CSA nie wypchnela strat do CSA Nowy Przewoznik. Jak chce sie miec pelny obraz to trzeba porownac calosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 21:32, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Danny napisał: | A jaki jest skonsolidowany wynik LOTu? Tzn z Eurolotem i Centralwings? |
O ile pamiętam, CSA nie uruchomiła ostatnio swojej taniej linii więc nie rozumiem po co takie porównanie |
Jak się porówna zsumowaną ilość pasażerów Grupy LOT i CSA, to dopiero się nam humor popsuje...
Ale ostatnio Czesi tyle pozamykali że aż miło. Po raz pierwszy od dawna mamy więcej lotów tygodniowo na Wyspy Brytyjskie (UK i IRL)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:40, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: |
Wlasnie po to. CSA nie wypchnela strat do CSA Nowy Przewoznik. Jak chce sie miec pelny obraz to trzeba porownac calosc. |
jak to się robi? w sensie "wpycha straty"? to znaczy np. LOT ma słabe wyniki w lotach regionalnych albo wysokie straty na paliwie i mówi "te, Nowy Przewoźnik, Ty za to płacisz?" bo nie bardzo rozumiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 23:27, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to, że pewien sektor działalności wyrzuca się poza spólkę macierzystą i później pisze: Lot ma zysk, a Eurolot i Centralwings straty, które psują wynik finansowy grupy. Tylko że koszt funkcjonowania dwóch odrebnych osób prawnych nie jst aż tak wysoki i gdyby Eurolot i Centralwings były tylko brandami Lotu (coś chyba jak Snowflake w SAS), to wynik jednolitego Lotu nie byłby lepszy niż obecnie grupy. A mówiąc jeszcze prościej: Lot nie wykona przewozów krajowych taniej od Eurolotu ani też czartetrów i lotów p2p w obrebie Europy (praktycznie Wysp Brytyjskich) niż Centralwings. To stare tricki firm państwowych nie tylko z branży lotniczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:30, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
nie no to rozumiem. ale z drugiej strony CSA nie ma lowcosta. i to jest chyba większa różnica. można równie dobrze powiedzieć, że skoro CSA nie ma lowcosta, to nie możemy w ogóle uwzględniać Centralwings.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:16, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No, ale panowie zapominacie o SmartWings któremu za dobrze nie poszło.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|