|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:56, 30 Sty 2006 Temat postu: Problemy z E190 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widać wprowadzenie nowego typu to nie bułka z masłem. na szczęście miejmy nadzieję, że doświadczenia JetBlue ułatwią sprawę LO w przyszłości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 14:10, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Dziwi tylko, ze Embraer nie wyciagnal wnioskow z problemow jakie mial E70 po wprowadzeniu do sluzby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 14:47, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Dziwi tylko, ze Embraer nie wyciagnal wnioskow z problemow jakie mial E70 po wprowadzeniu do sluzby. |
Nie maja wlasciwie konkurencji, czuja sie pewnei na rynku i sa tego efekty. Moze to dobrze ze LO jeszcze nie zamowil tych E90/95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:40, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
etam, takie gadanie. nie wyciągnął, pewnie wyciągnął, ale po prostu doświadczenia boeinga nie zdobędzie się przez 10 lat. do tego mając siedzibę w brazylii. to było do przewidzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Wto 2:28, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Standard przy wprowadzaniu kazdego nowego typu do floty. Wystarczy przypomniec ile problemow mial chocby LOT z ERJ-170 albo z bardziej ogolnoswiatowych przewoznikow Virgin z A340-600 lub British Airways z 777-200ER
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Wto 9:42, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: | ... lub British Airways z 777-200ER |
Możesz przypomnieć jakie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 9:58, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
I jeszcze wieksze United z pierwsyzmi 777.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Śro 5:36, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | ojcie_c napisał: | ... lub British Airways z 777-200ER |
Możesz przypomnieć jakie |
Mieli problemy z wdrazaniem do eksploatacji platowcow wyposazonych w silniki GE90, bardzo podobne zreszta do tego, co sie z EMB-190 dzieje w jetBlue (problemy z komputerami kontrolujacymi prace silnikow). To m.in zawazylo o wyposazeniu pozniejszych 777-200ER dla BA w silniki Rolls Royce'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 9:33, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: | Witek Z napisał: | ojcie_c napisał: | ... lub British Airways z 777-200ER |
Możesz przypomnieć jakie |
Mieli problemy z wdrazaniem do eksploatacji platowcow wyposazonych w silniki GE90, bardzo podobne zreszta do tego, co sie z EMB-190 dzieje w jetBlue (problemy z komputerami kontrolujacymi prace silnikow). To m.in zawazylo o wyposazeniu pozniejszych 777-200ER dla BA w silniki Rolls Royce'a. |
No dobrze - drążę temat bo nic nie wiem - ale przecież teraz lata bardzo dużo 777 z silnikami GE90. Można nawet powiedzieć, że jest to chyba podstawowy silnik. Czy problem został rozwiązany, jeśli tak to jak, przez zmiany konstrukcyjne, czy przez zmiany - nazwijmy to - komputerowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 9:48, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Problemy dotyczyly rowniez wersji PW. Boeing zagwarantowal United 98% "dispatch reliability". Przez pierwsze miesiace nie bylo nawet 80%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 12:28, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Problemy dotyczyly rowniez wersji PW. Boeing zagwarantowal United 98% "dispatch reliability". Przez pierwsze miesiace nie bylo nawet 80%. |
Masz Danny racje, pamietam jak kolezanka ktora pracowala na MDW narzekala ze co chwile w gruncie rzeczy nowe B777 sie psuly.
Ale zdaje sie ze 777 obecnie ma cos ok 99% czego dalej nie moze osiagnac A340
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Śro 13:46, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
Ale zdaje sie ze 777 obecnie ma cos ok 99% czego dalej nie moze osiagnac A340 |
Zalezy ktora wersja A340...
Z A340-200/-300 generalnie nie ma problemow z dyspozycyjnoscia. Co innego A340-600: jest lepiej, niz 2 lata temu, ale bugi zdarzaja sie w dalszym ciagu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Śro 13:48, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: |
No dobrze - drążę temat bo nic nie wiem - ale przecież teraz lata bardzo dużo 777 z silnikami GE90. Można nawet powiedzieć, że jest to chyba podstawowy silnik. Czy problem został rozwiązany, jeśli tak to jak, przez zmiany konstrukcyjne, czy przez zmiany - nazwijmy to - komputerowe. |
Dokladnie - poprawki w oprogramowaniu rozwiazaly problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|