|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedrzich
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: OTBD
|
Wysłany: Pon 7:10, 04 Gru 2006 Temat postu: "Przed LOT-em świetlane czasy" |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] w dzisiejszej Gazecie. Jeszcze jeden "fachowiec"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Pon 7:33, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Gość podaje recepturę na bankructwo LOTu. 51% udziałów w rękach państwa = LOT pozostanie molochem. Centralwings zostaje... a o tych nowych połączeniach gadają już od niemal półtora roku. Jednocześnie ten pan neguje udane przeobrażenie British Airways i Aer Lingus. Rzeczywiście widzę świetlaną przyszłość - u syndyka masy upadłościowej.
LOT powinien albo zostać w 100% sprywatyzowany, albo upaść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 8:40, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
"Wróciłem właśnie z Kuwejtu i uważam, że np. tam trzeba też latać." Teraz już przesadził... Czym oni do tego Singapuru będą latali... I po co utzrymywać dalej EuroLOT, który kojarzony jest za granica jako "taki gorszy LOT" i Central... Ale kilka stwierdzeń jak najbardziej na miejscu (np. że czas dochodów z samej Europy się skończył i trzeba w longhaule iść...). I tak chyba lepiej że chcą coś do przodu pchać niż w dalszej stagnacji trzymać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 9:29, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
kuriozum czyli cytaty z wywiadu:
Ireneusz Dąbrowski: Trzeba o to pytać zarząd LOT-u. Czasy poleceń "z góry" się skończyły. Główny kierunek to zmiana aktywów nielotniczych na lotnicze." ...... i dalej czytamy: "Będą realizowane moje wskazówki. Kazałem jak najszybciej uruchomić połączenia wschodnie. ...."
A reszta to brednie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedrzich
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: OTBD
|
Wysłany: Pon 9:42, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Niestety - kliniczny przykład krótkiej ławki - jak tak dalej będzie, to na stołki ministerialne będą trafiali "eksperci" po maturze w/g Romana G. lub zdanych wstępnych na uczelnie ekonomiczne. Ciekawe, czy chociaż potrafiłby coś na bazarze wytargować, bo LOT to już chyba może się zacząć pakować pod takim "świetlanym" przywództwem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:14, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmmm, do Kuwejtu przez Dubaj: czyli codeshare z EK czy może Jazeerą ?
Conajmniej dziwne wypowiedzi. Tak natychmiast to LOT nie zacznie latać do Azji, bo przecież musza się odbyć jakieś negocjacje itd.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 10:29, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
k_sko napisał: | Hmmmm, do Kuwejtu przez Dubaj: czyli codeshare z EK czy może Jazeerą ?
Conajmniej dziwne wypowiedzi. Tak natychmiast to LOT nie zacznie latać do Azji, bo przecież musza się odbyć jakieś negocjacje itd.
KS |
Przede wszystkim: czym??? Te 7 Dreamlinerów będzie musiało tankować magiczny płyn jak Hermiona Granger z harry Potter'a: żeby móc latać w dwóch miejscach jednocześnie... Singapur, Osaka, Seul, Bangkok, Kanton, Szanghaj, Pekin, Delhi, Waszyngton, Rzeszów-NYC... 12 maszyn przynajmniej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoNasHek
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:36, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie, tak w ogóle, to szalenie arogancki ten koleś.
Oczywiście, wszyscy wiedzą, gdzie trzeba latać - ale koleś wygląda, jakby się na jakimś forum naczytał, albo conajmniej w liście pobożnych życzeń. Otwierać trzeba, jasne - ale trzeba też mocno myśleć. LOT ze swoją obecną siatką połączeń europejskich nie bardzi jest w stanie feedować sobie kierunki azjatyckie. Pan chyba na to nie wpadł...
No nic, ja tam bym chciał, ale moje "chcenie" ma mniej do rzeczy, niż "chcenie' pana ministra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 11:40, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze, nie wiem nawet jak to skomentowac. Po prostu nie rece a wszystko opada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Pon 12:14, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: |
Przede wszystkim: czym??? Te 7 Dreamlinerów będzie musiało tankować magiczny płyn jak Hermiona Granger z harry Potter'a: żeby móc latać w dwóch miejscach jednocześnie... Singapur, Osaka, Seul, Bangkok, Kanton, Szanghaj, Pekin, Delhi, Waszyngton, Rzeszów-NYC... 12 maszyn przynajmniej... |
Teoretycznie mogą zamienić opcje i prawa zakupu na zamówienie i mieć 14 Dreamlinerów... Jednak na dzień dzisiejszy potwierdzonych mają 7. Możliwe, że Dreamlinery zostaną użyte do ekspansji na Wschód, zaś 767 dalej będą latać za Atlantyk... Nawet przy oddaniu SP-LOA i -LOB, zostaje 5 -300ER plus 7 787-8, więc na "dobry początek" możnaby od tego zacząć...
...ale znając LOT, nie liczyłbym na jakiekolwiek racjonalne rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:24, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A skąd LOT weźmie kasę na depozyty za leasing B787?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedrzich
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: OTBD
|
Wysłany: Pon 12:49, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Minister ma to da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanPstryk
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: LHR/EGLL
|
Wysłany: Pon 13:26, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
[...] Wypowiedź skasowana z uwagi na obraźliwy charakter. Co sądzę o tym wywiadzie napisałem we własnym poście, ale personalne wypowiedzi obraźliwe nie mogą byc tolerowane, nawet gdy zgadzamy się co do meritum
WZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tusha
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Pon 13:27, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Oto przykład całkowitej niekompetencji w naszym rządzie. Niestety do rządu idą ci co mają PiS-owską legitymację a nie kompetencje. Jak można być takim ignorantem i wygadywać takie bzdury. Przypomniały mi się czasy komunizmu jak czytałem ten tekst w Gazecie. Właśnie dlatego że na decyzje w Locie mają wpływ tacy ludzie sytuacja naszego przewoźnika jest taka zła. Ręce opadają. Widzę że LOT-u nie da sie jednak uratować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jester
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 13:45, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: |
Teoretycznie mogą zamienić opcje i prawa zakupu na zamówienie i mieć 14 Dreamlinerów... Jednak na dzień dzisiejszy potwierdzonych mają 7. Możliwe, że Dreamlinery zostaną użyte do ekspansji na Wschód, zaś 767 dalej będą latać za Atlantyk... Nawet przy oddaniu SP-LOA i -LOB, zostaje 5 -300ER plus 7 787-8, więc na "dobry początek" możnaby od tego zacząć...
...ale znając LOT, nie liczyłbym na jakiekolwiek racjonalne rozwiązanie. |
Tak właśnie powinno to wyglądać, przy czym nie sądzę, by wykorzystanych zostało "aż" 12 maszyn. Byłbym zadowolony jeśli zagospodarowanoby 10 maszyn - 7 787 + 3 767. Nowe maszyny mogłyby latać na wschód + nowe destynacje za Atlantykiem + Nowy Jork. Zresztą to mało ważne - za Atlantyk na wszystkie kierunki śmiało mogłaby być przecież rotacja 787/767.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|