|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 20:49, 16 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Coddy napisał: | Czartery za Atlantyk.
Paw. |
A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?
Na moj gust nic z tego. 762 raczej zostana do przylotu B787, gdzies po drodze w 2008 wyleasinguja cos na sezon letni i jakos to bedzie.
B762 w C0 to raczej czyjas fantazja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 9:58, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
KubaN napisał: | Ma jakiś herb na dziobalu? |
Niestety nie ma.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:09, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?
|
a dlaczego skoro są problemy w 2006 to mają być większe problemy w 2008?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Pon 11:11, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Owszem, będą prawdopodobnie większe bo ci co latają to jeszcze troche polatają a maszynki się starzeją i idą na pustynię... a te co młodsze to będą jeszcze latać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:11, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
A po co C0 potrzebowalby B762? Czy to nie jest odrobine za duzy samolot? I skad LO wezmie maszyny na sezon 2007 oraz 2008? |
za duży to on nie jest, 202 pax teraz, jak się usunie biznes to pewnie trochę więcej, a jest gdzie latać (generalnie destynacje Fishera: Karaiby, Afryka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 11:15, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | Gabec napisał: |
A skad w 2007 wezma 2 a w 2008 3 B763, skoro juz teraz sa problemy i trzeba sciaagac szrod z Brazylii?
|
a dlaczego skoro są problemy w 2006 to mają być większe problemy w 2008? |
Jak zapewne wiesz dosc trudno jest znalezc B763ER z silnikami GE w jakims sensownym stanie czego najlepszym przykladem jest -PE (oby -PF byl w lepszej kondycji). Nie tak dawno pojawily sie plany aby oddac po tym roku 2x B762 wiec w 2007 r trzebabyłoby znalezc cos w zamian. Dodatkowo leasing -PE konczy sie w 2007r wiec na sezon letni 2008 potrzebowalibysmy kolejna maszyne gdyz B787 EWENTUALNIE przyleci w jesieni. Raczej malo prawodopodobne aby nagle w 2008 na rynku leasingowym pojawilo sie pare B763ER w dobrym stanie, gdyz linie lotnicze jesli juz beda mialy wycofywac jakies maszyny to dopiero gdy dostana cos noweg (787) no i raczej na poczatku nikt nie bedzie pozbywal sie najlepszych maszyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 11:20, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A wogole to sa moze juz gdzies jakies nowe fotki -PF, bo poki co narazie nowy ptaszek tak niesmialo pokazal sam ogonek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:20, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
cały czas jest ruch w interesie. tak czy owak nie uważam tego (że uda się wypożyczyć/wyleasingować) za jakieś totalnie nieprawdopodbne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 11:25, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | cały czas jest ruch w interesie. tak czy owak nie uważam tego (że uda się wypożyczyć/wyleasingować) za jakieś totalnie nieprawdopodbne. |
Masz przykład -PE no i poki co wciąż nic nie wiadomo o -PF choć zdaje się ze przylot był opóźniony w związku z problemami z silnikami. Generalnie LO nigdy nie mial szczęścia do leasingowanych maszyn, na dodatek jedna z -200. miala albo własnie ma duży przeglad techniczny a druga -200 bedzie go miala chyba po sezonie, wiec tymi maszynami bedzie mozna spokojnie latac przez nastepne pare lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:27, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
no jak LOT nie miał szczęścia, to faktycznie, nie może leasingować! szczęście to bardzo ważny czynnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 11:30, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | no jak LOT nie miał szczęścia, to faktycznie, nie może leasingować! szczęście to bardzo ważny czynnik. | Generalnie to LO leasingował trupy, przez okres leasingowania mechanicy doprowadzali je do jakiego takiego stanu i trzebabyło samoloty oddawac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 11:34, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem, wiem, jestem upiardliwy, ale spytam jeszcze raz: skoro to taki problem to może taniej od ciągłego reperowania PE byłoby przeszkolenie kilku techników na PW. Na pustyniach stoi bardzo dużo 767 są to głównie Kandyjczyki i Unitedy: obie te firmy kupowały jednaK z PW. A może po prostu wyleasingowac kilku techników od PW
Poza tym, mam wrażenie, że LOT koniecznie chce leasingować od partnerów ze SA. Może poza aliansem są jakieś maszyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:36, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
wiesz, gdyby LO wiedział, ze PE się będzie "aż tak" psuł (to samo można powiedzieć o Fischer i jego 757)... ale po szkodzie to łatwo być mądrym.
a teraz jak pewnie wiecie (off-topic już zupełny) SA próbuje ustalić jakąś wspólną specyfikację 787, żeby sobie ławiej pożyczać maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coddy
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:00, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
B762 w C0 to raczej czyjas fantazja. |
Porozmawiamy o tym w grudniu
Pzdr,
Paweł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|