|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 20:02, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Czterosilnik napisał: |
O to to. BTW, czy zasieg 772LR (w szczegolnosci trasy SYD-LON w tym wlasnie kierunku) jest liczony w wersji ze zwyklą klasą ekonomiczną, czy tez, jak to ma miejsce w 345 SQ, tylko z klasą od Economy Plus w gore (czyli mniej pasazerow) |
Jak zajrzysz w pelna dokumentacje techniczna takiego 772LR to dowiesz sie dokladnie jak wyglada sprawa zasiegu tego samolotu jako funkcja poczatkowego ciezaru (lub tzw. 'zero fuel weight'). Do tego musisz uwzglednic wiatry na trasie SYD-LON ktore sa lepsze lub gorsze zaleznie od pory roku. To ci da obraz sytuacji z jakim prawdopodobienstwem bedziesz mogl przeleciec ta trase non-stop i jak to sie odbije na uzytecznym cargo. Kazda linia ma swoje wlasne wymagania, my nie wiemy czego taka BA oczekuje ale mozna sie spodziewac ze oni oczekuja ze beda w stanie z prawdopodobienstwem powiedzmy 85% przeleciec ta trase non-stop z pelnym samolotem (pasazerowie) w ich wymarzonej konfiguracji i z pewnym minimalnym cargo. My nie wiemy oczywiscie jakie te liczby sa ale oni sa w stanie to szybko obliczyc i zadecydowac czy im sie to "oplaca" czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|