Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty dla VIP-ów: 6 firm w przetargu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartolomic




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:33, 23 Sty 2007    Temat postu:

chyba sobie nie wyobrazam prezydenta jak jedzie 10h do kolobrzegu np... a Anglii maja kolej, w PL mamy ciufcie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jester




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mielec

PostWysłany: Wto 10:43, 23 Sty 2007    Temat postu:

pb299 napisał:
wpnocun napisał:
polecam artykuł w SP nr 1/2007 na powyższy temat.

Z duuużą poprawką na jego nieukrywaną tendencyjność, ewentualnie.
Czytaliście wymagania i kryteria oceny? Są na stronie AMW, można sciagnac i przeanalizować. Koszty zakupu i eksploatacji to 70% oceny, parametry techniczne - 30%. Nowe Falcony i Gulfstreamy kosztują ponad $30 mln, a Embraer Legacy tylko $20 mln. Nie wspominam o A318, bo to koszty nie z tej bajki, za to Bombardier również ma jakieś szanse.

/p.


No to będzie Skytruck, jeśli rzeczywiście Bumar będzie go oferował Laughing

Edit: Warunki przetargu chyba go jednak dyskwalifikują... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanPstryk




Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LHR/EGLL

PostWysłany: Wto 10:55, 23 Sty 2007    Temat postu:

Ja mialem przyjemnosc korzystac z TU154 (dwa razy). Za pierwszym razem bylo super (Macedonia i Maroko) ale za drugim podejsciem - podczas powrotu z Kijowa - to wszyscy mielismy strach w oczach, bo silniki maszyny szwankowaly i w Warszawie ladowalem z glowa miedzy kolanami. A tydzien pozniej ten sam samolot nie wystartowal z Wiednia Smile To tak na marginesie tych dywagacji o maszynach dla polskich wladz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 12:26, 23 Sty 2007    Temat postu:

Przy założeniu że teraz wybieramy maszyny do wożenia po Europie i kraju tylko, a nie wszędzie to ma sens wybór Embraera, byle przetarg na zastąpienie Tupolewów był rozpisany pod samoloty klasy Gulfstreama V, Falcona 7X itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin