Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty dyspozycyjne

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batis




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:01, 29 Paź 2006    Temat postu: Samoloty dyspozycyjne

Witam, muszę na dniach stworzyc prezentację na temat: "Samoloty dyspozycyjne, 6-cio osobowe z silnikiem tłokowym", nie ukrywam, że jestem w tym temacie kompletnie zielony, dlatego proszę o pomoc. Orientacyjnie podam, że owa prezentacja powinna zawierac takie informacje jak:
-definicja grupy/typu
-historia i analiza trendu
-prognoza i sformułowanie warunków technicznych.

Ogólnie prosiłbym o wszelkie informacje na ten temat, jakieś linki, tytuły książek itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Nie 18:54, 29 Paź 2006    Temat postu: Re: Samoloty dyspozycyjne

Batis napisał:
Witam, muszę na dniach stworzyc prezentację na temat: "Samoloty dyspozycyjne, 6-cio osobowe z silnikiem tłokowym"

Z książek General Aviation Handbook (Rod Simpson) do ogólnego pojęcia, aczkolwiek lektura hermetyczna.
Co do konkretnych typów, na oko kwalifikują się:
PA23 Aztec, PA30 Twin Comanche, PA31 Navajo, PA32 Cherokee Six, PA34 Seneca/M20 Mewa, PA46 Malibu, Aero Commander, Ted Smith Aerostar, Beech 36 Bonanza, Beech 50 Twin Bonanza, Beech 60 Duke, Cessna 185, 206, 337, 310, 402, Partenavia P68, Adam A500, Gippsland Airvan, czy tłokowa wersja Pilatusa PC-6.

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batis




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:14, 29 Paź 2006    Temat postu:

Dzięki wielkie, jakby ktoś miał jeszcze jakieś informacje, linki itp. to bardzo poproszę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Nie 20:34, 29 Paź 2006    Temat postu:

pb299 dal ci bardzo dobra dosc kompletna liste. Na internecie latwo znajdziesz dane techniczne tych samolotow. Natomiast jesli mowisz ze jestes 'zielony' i jednoczesnie masz napisac "prognoza i sformułowanie warunków technicznych" (kto to wie co to wogole znaczy Question Question) i zanalizowac 'trendy' to raczej bedziesz miec trudnosci. Mimo ze jestem jako-tako oblatany w temacie mialbym duze trudnosci z taka analiza poza napisaniem paru oczywistych frazesow. Zeby jako tako przedstawic historie rozwoju tego typu tez sie da - wymaga sporo szperania po internecie ale to sie da zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batis




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:46, 29 Paź 2006    Temat postu:

Na szczęście okazało się, że terminy się przesunęły i mam jeszcze trochę czasu, a poza tym będę miał okazję zobaczyc kilka innych prezentacji na pokrewne tematy.

Jakie waszym zdaniem są najważniejsze parametry w tego typu samolotach? Mam na myśli parametry których zmianę na przestrzeni lat warto przeanalizowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin