|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matiX
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: TARNÓW
|
Wysłany: Sob 10:57, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="slepowron"] matiX napisał: |
Mozna sie pytac czy jest przepis zabraniajacy pilotom puszczac banki mydlane w kabinie podczas ladowania |
A jest...? Dzieki za odpowiedz a pytalem bo sie nie znam i tym uzadadniam swoj brak niewiedzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_ql
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 22:55, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Rogal napisał: | Pozatym takie samoloty musiałyby miec hamulce aerodynamiczne, żeby mogly podchodzic z wystarczającym zapasem wysokości. Pozatym niedoloty sie zdarzają - co będzie jak na połowe podejscia będzie duszenie?? lol debilny pomysł |
Ja rozumiem ze dla szybownika noszenia i duszenia to decyduja o calym lataniu ale przy okazji duzysz samolotow to juz takie istotne nie jest Taki samolot zaczyna znizanie powiedzmy od FL 300 i uzywajac tej metody (w idealnym przypadku) kontynuuje do 2500 stop (potem ILS). Czyli teoretycznie nawet w w ladny cumulusowy dzien pozostaje pod dzialanie termiki przez okolo 2-3 min ! to naprawde nie istotne szczegolnie w ciagu tych 3 min sa i duszenia i noszenia.
Generalnie pomysl to moze i fajny ale malo odkrywczy. Wiadomo ze piloci jesli tylko jest taka mozliwosc to schodza z predkoscia optymalna i stalym opadaniem. A ze na ciasnym europejskim niebie rzadko jest to mozliwe....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|