Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SAS wprowadza "zielone ladowania" gliding
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiX




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: TARNÓW

PostWysłany: Sob 10:57, 11 Lis 2006    Temat postu:

[quote="slepowron"]
matiX napisał:

Mozna sie pytac czy jest przepis zabraniajacy pilotom puszczac banki mydlane w kabinie podczas ladowania Laughing

A jest...? Very Happy Dzieki za odpowiedz a pytalem bo sie nie znam i tym uzadadniam swoj brak niewiedzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 22:55, 11 Lis 2006    Temat postu:

Rogal napisał:
Pozatym takie samoloty musiałyby miec hamulce aerodynamiczne, żeby mogly podchodzic z wystarczającym zapasem wysokości. Pozatym niedoloty sie zdarzają - co będzie jak na połowe podejscia będzie duszenie?? Very Happy lol debilny pomysł

Ja rozumiem ze dla szybownika noszenia i duszenia to decyduja o calym lataniu ale przy okazji duzysz samolotow to juz takie istotne nie jest Smile Taki samolot zaczyna znizanie powiedzmy od FL 300 i uzywajac tej metody (w idealnym przypadku) kontynuuje do 2500 stop (potem ILS). Czyli teoretycznie nawet w w ladny cumulusowy dzien pozostaje pod dzialanie termiki przez okolo 2-3 min ! to naprawde nie istotne szczegolnie w ciagu tych 3 min sa i duszenia i noszenia.
Generalnie pomysl to moze i fajny ale malo odkrywczy. Wiadomo ze piloci jesli tylko jest taka mozliwosc to schodza z predkoscia optymalna i stalym opadaniem. A ze na ciasnym europejskim niebie rzadko jest to mozliwe....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin