|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz Lorenc
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 17:38, 03 Wrz 2006 Temat postu: SILNIK AIRBUSA A SILNIK BOEINGA |
|
|
Czy ktoś wie, dlaczego silniki airbusów podczas startów nadają tym samolotom charakterystyczny brzecząco-gwiżdzący dzwięk?
Przy lądowaiu także się wyróżniają. Boeing tak nie ma!
Jaka różnica się za tym kryje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Nie 17:41, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ani Boeing ani Airbus nie produkuje silnikow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pb299
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z lasu
|
Wysłany: Nie 17:42, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Bo to inne silniki są.
/p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz Lorenc
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:43, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że to różnice konstrukcyjne wpŁywają na dzwięk.
Interesują mnie szczegóŁy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Nie 20:02, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Porozmawiaj z pilotami. Powiedza ci ze General Electric ma troche inny dzwiek niz Pratt&Whitney a Rolls&Royce ma jeszcze inny dzwiek. Juz zapomnialem ktory z tych trzech jest najbardziej charakterystyczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slotnik
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:04, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Arbuz używa CFM-a i IAE , ale metaliczny dzwięk płynie z CFM-a tego samego co jest w Benku:) Silniki te same ale dzwięk inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Nie 23:00, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Porozmawiaj z pilotami. Powiedza ci ze General Electric ma troche inny dzwiek niz Pratt&Whitney a Rolls&Royce ma jeszcze inny dzwiek. Juz zapomnialem ktory z tych trzech jest najbardziej charakterystyczny. |
Najbardziej charakterystyczny jest IAE V2500 w A320s. Ma poprostu inny wylot i wydaje inny glos.
Jak chodzi o inne silniki to oczywiscie od razu wpada do glowy P&W JT8/D np w 732, 707 itd.
Jak mieszkasz przy wiekszym lotnisku...to i slychac roznice miedzy np. GE90, CFM56, RR RB211
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pon 14:04, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jestem ciekawy co generuje chwilowy, niesamowicie charakterystyczny dzwiek silnikow B737 podczas startu. Po ruszeniu przepustnica na 3/4, silniki przez chwile maja dzwiek odkurzacza by po chwili dzwiek zmienil sie w typowy dla silnikow odrzutowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|