|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:44, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: |
Zresztą wydaje mi się, że wszystkie trzy LCC mające u nas bazy powstały właśnie po to, by je sprzedać któremuś z najsilniejszych graczy. |
nie wydaje mi sie, zeby to mialo sens. Ani Easy ani Ryan nie beda zainteresowane kupnem takiej spolki, bo nic na tym nie zyskaja. Sky czy Wizz procz personelu niewiele posiadaja. Samoloty, ktorymi lataja nie sa lakomym kaskiem dla wielich graczy bo oni kupujac wielkie ilosci samolotow maja je za najnizsze z mozliwych ceny i skonfigurowane pod swoje wymagania, na dodatek samoloty Wizza czy Skya w wiekszosci nie sa ich wlasnoscia (tylko funduszy leasingowych czy inwestycyjnych). Po co brac sobie strupa na glowe gdy samemu mozna wejsc na lotniska z ktorych operuja/operowaly mniejsze linie. Nie jest wykluczone natomiast laczenie sie mniejszych linii (co sie juz dzieje) w wieksze spolki. moze wiec Sky czy Wizz polacza sily z jakimis mniejszymi liniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 17:48, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A po co Easy przejal GO a Ryan przejal Buzz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:51, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | A po co Easy przejal GO a Ryan przejal Buzz? |
ale kiedy to bylo? Czasy sie zmieniaja i strtegie duzych graczy sa zupelnie inne inne od strategii mniejszych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:15, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
HG napisał: | Czasy sie zmieniaja i strategie duzych graczy sa zupelnie inne inne od strategii mniejszych. Sky czy Wizz procz personelu niewiele posiadaja. |
O właśnie! Personel! Nawet nie stewki, ale PILOCI, których brakuje! Trasy, które wypromowano, tez! FR do dzisiaj obsługuje czesc połaczen przejetych od Buzz, np. STN-SXF. Jesli przejma przewoznika, tj. lokalnie znana marke, przejma czesc ich klientów, nie musza przejmowac maszyn (tych, które nie sa własne).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:27, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
eu01 napisał: |
O właśnie! Personel! Nawet nie stewki, ale PILOCI, których brakuje! Trasy, które wypromowano, tez! FR do dzisiaj obsługuje czesc połaczen przejetych od Buzz, np. STN-SXF. Jesli przejma przewoznika, tj. lokalnie znana marke, przejma czesc ich klientów, nie musza przejmowac maszyn (tych, które nie sa własne). |
masz racje pilotow brakuje, jednak czy piloci po przejeciu firmy przejda do tej nowej na jej warunkach? Oni ze znalezieniem pracy w chwili obecnej nie beda mieli problemow nigdzie.
Trasy wypromowane - jezeli jakas trasa jest dochodowa chetni do wejscie na nia w miejsce bankruta szybko sie znajda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jks
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DUB
|
Wysłany: Pon 19:27, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: |
Pamietajcie tez, ze Ryan jak sami powiedzieli dokonal gwaltu podczas zakupu samolotow. Moga latac 738 kilka lat i nadal sprzedac go drozej niz kupili podczas gdy male linie o slabym zapleczu kapitalowym jak Wizz czy Sky placa wygorowane stawki leasingowe. |
Ryanair natychmiast sprzedaje je firmie leasingowej - i sporo na tym zarabia, bo sprzedaje je drożej niż kupuje. Wynegocjował (dzięki skali zamówienia oraz faktu, że w tamtym czasie A32x sprzedawały się znacznie lepiej niż B737NG) bardzo dobre ceny w Boeingu. Dlatego Ryanair musi się rozwijać i dodawać nowe samoloty, bo odsprzedaż ich to znaczna część dochodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|