Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprawa kolejnosci startow
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Sob 20:34, 17 Cze 2006    Temat postu:

Czesc - taki odruch w sensie 'wirtualnego kontrolowania' (nie wiem czy cos mowi Ci haslo vatsim) Procedury, notamy, airac, itd, itd wszystko jak w realu, może dlatego tak napisalem... jezeli kogos wprowadzilem w blad - przepraszam.

EDIT:

"najlepsze są zdecydowanie pasy równoległe, ew. prostopadłe, ale nie krzyżujące się" tak i to sie caly czas zgadza. Zobacz:
Znowu EPWA:
samolot stoi na 29 gotowy do odlotu. Na prostej do 33 jest ladujący samolot (powiedzmy ze ma 4 nm do progu). Samolot stojący na 29 musi czekac, dopoki ladujacy nie przetnie krzyzowki... I to jest wlasnie ta utrata przepustowosci. Spojrzmy teraz na LOWW (Wiedeń) Są pod pewnym kontem (w tym wypadku akurat nie prostym), ale nie krzyżują sie, wiec są od siebie nie zależne). Samolot który chce wystartowac z pasa 29, nie musi czekac, az jakis samolot wyladuje na 34.

Pozdrawiam - Dominik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 20:45, 17 Cze 2006    Temat postu:

ok, chyba zle zrozumialem twoj post. Ja mysalem ze w tej dyskusji chodzi o pasy przecinajace sie - chodzilo tylko czy pod katem prostym czy skosnym. Oczywiscie ze jak sie nie przecinaja to zawsze jest lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:07, 17 Cze 2006    Temat postu:

Ksebki napisał:
czy teoretycznie w EPWA dałoby się jakoś umieścić dwa pasy równoległe,
kosztem np. zmiejszenia długości tego drugiego
zresztą jak wszystko w PL kosztowałoby to grube miliony
także pytanie czysto teoretyczne


Tak, ale powiedz to miszkańcow przy ulicy Skrajnej.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:08, 17 Cze 2006    Temat postu:

wegi napisał:

PS. Priorytetem teraz jest ukończenie budowy 2 terminala (nie liczac Etiudy). Okęcie jest teraz cale rozkopane , zamkniete sa stanowsika 1-8, 11-15 i 29 (29 uzywane jest do wypychania ze stanowisk 9.10; stawac na nim nie wolno). Predziej pomyslalbym nad rozbudową samej plyty, dobudowaniem wiekszej ilosci rekawow (ktore pojawia sie wraz z terminalem 2).


A dokładniej jeszcze st. 79 oraz 16-26.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin