|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:39, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Znalazłem ostatnio przypadkowo [link widoczny dla zalogowanych] (pdf). Nie wnosi raczej wiele do dyskusji, ale może jeszcze kogoś zainteresuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 13:51, 17 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A co powiecie na takie rozwiązanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie Radzieccy jak zwykle "unowocześnili" rozwiązanie. Niby dzojstik ale niby wolant, wot tiochnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 17:40, 17 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No prosze, celownik i "fire" tez jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LAPA
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: TXL
|
Wysłany: Czw 10:02, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | A co powiecie na takie rozwiązanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie Radzieccy jak zwykle "unowocześnili" rozwiązanie. Niby dzojstik ale niby wolant, wot tiochnika |
nie joystick, nie wolant, po prostu drążek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 12:31, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Quantas napisał: | Na ILA miałem okazję pierwszy raz spotkać ten samolot.
I mam dwa pytania.
1. Do sterowania nim używa się drążków. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy sterowanie nimi jest bardzij zbliżone do sterowania drążkiem ala myśliwiec, czy raczej jest to odpowiednik airbusowych joysticków ?
2. Jak wygląda pobór wody w tej maszynie ? Czy ona siada na wodzie, zatrzymuje się i wówczas pobiera czy pobór następuje w czasie przemieszczania się po wodzie ? A jeśli tak to jaka jest maksymalna prędkość do wykonania tej operacji ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gaugan
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Las Kabatas
|
Wysłany: Czw 12:40, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wszystko w tym temacie zostalo juz chyba powiedziane, pozno go odkrylem
w kazdym razie latanie z joystickiem jest tak samo naturalne jak wolantem. no difference tak na prawde. pzyzwyczaic sie trzeba do zmiany fotela, ale to tez trwa chwile
analogicznie do malych. przeciez jak zaczyna sie latac, powiedzmy C150, to tez w lewym reku trzymasz wolant, prawa przepustnica. pozniej jak sie przesiadasz na instruktora, nie robi Ci raczej wiekszej roznicy. tu podobnie.
zazdroszcze chlopakom z Arbuzow fajnych stoliczkow
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|