Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

US Airways wkrotce na EPWA?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 17:19, 25 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
A jak wyglada sens latania z Phl do WAW, jak tam jest z polonia, bo chyba glownie to Polacy beda latali? Zeby nie bylo tak jak z Ryanairem ktory otworzyl sobie polaczenie z Rzeszowa do HHN, nie mial kto tam latac i chyba od marca zamykaja to polaczenie


Sens jest taki, ze z PHL bedziesz mial dogodne przesadki do kazdego miejsca na wschodnim wybrzezu (i nie tylko). Takich mozliwosci nie ma z JFK czy EWR lecac LOTem, a ORD to jednak nie po drodze.

Pamietajmy tez, ze poludniowe NJ ma blizej do PHL niz do EWR, Polakow tam nie brakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 17:21, 25 Sty 2006    Temat postu:

sadze ze poprzezto ze maja tam swoj HUB to zrekompensowali by sobie to ze maja malo poloni?!?! czy moze jest w PHL jakas wieksza kolonia polakow???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Śro 17:25, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
a czy US Airways nie mial tez mniejszych A330-200???????


Według tej strony nie miał. . . Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
jak i strony oficjalnej
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:44, 25 Sty 2006    Temat postu:

Tak patrząc to dla nas jest lepiej, że nowe samoloty będą. Natomiast wolę jak LOT ma wszystkie loty do USA (państwo ma większe zyski i nie muszą za dużo obniżać cen). Chociaż wkurza mnie Twisted Evil , że nie otwierają nowych tras do innych miast O wyborze tylu 787 to nie mówię... Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Czw 2:29, 26 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
A jak wyglada sens latania z Phl do WAW, jak tam jest z polonia, bo chyba glownie to Polacy beda latali? Zeby nie bylo tak jak z Ryanairem ktory otworzyl sobie polaczenie z Rzeszowa do HHN, nie mial kto tam latac i chyba od marca zamykaja to polaczenie


Jesli zebrac cala Polonie z okolic Baltimore, Filadelfii i Trenton, to rejsy 3 razy tygodniowo bylyby jak najbardziej rentowne takim 767-200 o ile cena bylaby atrakcyjna. Wszyscy z tych okolic lataja dziadowskim LOTem z EWR.
Na 757 nie ma szans - za maly zasieg. Continental w drodze powrotnej na trasie TXL - EWR musial kilka razy ladowac w St. John's w celu uzupelnienia paliwa.
Swoja droga marzy mi sie nonstop EWR - WAW Continentalem. Moment, w ktorym ta linia otworzy polaczenie na tej trasie bedzie momentem, w ktorym LOT pozegna sie z cala klientela klasy business podrozujaca miedzy Nowym Jorkiem a Warszawa... Bo szczerze mowiac na jakies wypasione kokosy w klasie business w LOTowskich 787 nie licze... nie mowiac juz o klasie ekonomicznej... chociaz baaardzo chcialbym sie mylic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Czw 6:53, 26 Sty 2006    Temat postu:

Mati napisał:
Tak patrząc to dla nas jest lepiej, że nowe samoloty będą. Natomiast wolę jak LOT ma wszystkie loty do USA (państwo ma większe zyski i nie muszą za dużo obniżać cen). Chociaż wkurza mnie Twisted Evil , że nie otwierają nowych tras do innych miast


Przeczytaj kilka razy, co napisałeś, i zastanów się, dlaczego nie otwiera innych połączeń.
I wytłumacz mi jeszcze, dlaczego zysk jakiegoś "państwa" jest dla mnie lepszy, niż wiele tańszych połączeń różnych linii do różnych miejsc...

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:06, 26 Sty 2006    Temat postu:

To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Czw 12:37, 26 Sty 2006    Temat postu:

Mati napisał:
To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...


Upadnie? Trudno. W jego miejsce na pewno natychmiast pojawią się inne, efektywniejsze linie, z tańszymi biletami i lepszymi połączeniami.

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 12:39, 26 Sty 2006    Temat postu:

pb299 napisał:
Mati napisał:
To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...


Upadnie? Trudno.

Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie!
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=821


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 13:28, 26 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
pb299 napisał:
Mati napisał:
To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...


Upadnie? Trudno.

Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie!
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=821


nikt CI nie kaze latac LO skoro az tak Cie bulwersuja statystyki odwolanych polaczen albo stanu samolotow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Czw 13:40, 26 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
pb299 napisał:
Mati napisał:
To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...


Upadnie? Trudno.

Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie!




nie ma sie co ekscytowac jak male dzieci, bo nie upadnie - a na pewno nie przez to, ze zdarza mu sie odwolywac loty z jednego miasta... gdyby odwolywal notorycznie miedzynarodowe loty z warszawy, to wtedy moznaby sie bawic w proroctwa, ale poki odwoluja zaledwie z 2 polskie miasta, to nie ma co sie ekscytowac, bo to co najwyzej moze zaszkodzic wlasnemu zdrowiu, a na pewno nie doprowadzi do upadku linii...

polaczenie z PHL byloby fajne i na pewno nie zaszkodziloby przyszlosci LOTu. - LOT na pewno mialby umowy code-share i bralby udzial w tranzycie pasazerow na wschod i na poludnie - a po urochomieniu polaczen z azja, na pewno znalezliby sie chetni na lot do usa przez WAW.
dodatkowo PHL bylaby dobrym miejscem przesiadkowym aby leciec gdziekolwiek do USA albo do ameryki poludiowej polaczeniami US Airways. -----> wiecej miejsc z PL do USA -----> wiecej miejsc w niskich taryfach (no i poprzez konkurencje obnizenie cen) ---> wiecej chetnych z calej PL na lot do USA przez WAW a nie przez FRA/MUC polaczeniami wszedobylskiej lufthansy..... - co oznacza wiecej $$$ dla LOTu (za polaczenia wlasne i code-share) no i wiecej $$$ na rozwoj (jesli nie pochlona tej $$$ znowu jacys prezesi... Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 14:27, 02 Lut 2006    Temat postu:

A czy to nie jest tak (niestety!!!), ze jedyne polaczenia bezposrednie z Polski do Stanow, ktore mają szansę sie utrzymac, sa do NYC, CHI i YTO? Inaczej mowiac: ilu statystycznych pasazerow lecacych PL-US (i odwrotnie) korzysta z polaczen poza wymienione miasta?

W koncu nie utrzymalo sie nawet polaczenie WAW-YMQ (i chyba nie dlatego, ze bylo na YMX a nie na YUL?)... A przeciez Polonii w Montrealu i okolicach jest duzo.

Zreszta, nie utrzymalo sie takze polaczenie Delty WAW-JFK...

Zeby bylo jasne: mam nadzieje, ze teraz czas dla polaczen PL-US jest lepszy (oraz PL-CA - a moze takze PL-MX?), i bardzo bym chcial, zeby US czy UA czy CO lataly do nas bezposrednio. Co do US, to pewnie raczej z PHL niz z CLT. Smile Ale ale: o ile wiem, duze skupisko Polonii jest w Phoenix, AZ - ciekawe, czy polaczenie PHX-WAW mialoby szansę (po polaczeniu z HP linie US mają teraz hub w PHX).

I jeszcze zeby bylo jasne: ja akurat jestem nietypowym pasazerem w powyzszym kontekscie, bo chetnie korzystam z polaczen wewnetrznych w Stanach, tak przesiadkowo, jak i "oddzielnie". (Zreszta chetnie bym z nich korzystal czesciej, ale to inna rzecz.)

BTW, czy ktores linie w Stanach (bo w Kanadzie to tak) uzytkują A340?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:22, 02 Lut 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:


BTW, czy ktores linie w Stanach (bo w Kanadzie to tak) uzytkują A340?


Niestety tylko US i NW latają na A330.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 17:16, 02 Lut 2006    Temat postu:

Kiedys Continental zlozyl zamowienie na A340. Ale po tym jak Prezesem zostal byly czlonek zarzadu Boeinga zamowienie anulowano.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:52, 02 Lut 2006    Temat postu:

I potem przyszło wielkie zamówienie dla Boeinga + zmiana barw, i jeżeli się nie mylę, też mieli wtedy dużo kłopotów.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin