|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 17:19, 25 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | A jak wyglada sens latania z Phl do WAW, jak tam jest z polonia, bo chyba glownie to Polacy beda latali? Zeby nie bylo tak jak z Ryanairem ktory otworzyl sobie polaczenie z Rzeszowa do HHN, nie mial kto tam latac i chyba od marca zamykaja to polaczenie |
Sens jest taki, ze z PHL bedziesz mial dogodne przesadki do kazdego miejsca na wschodnim wybrzezu (i nie tylko). Takich mozliwosci nie ma z JFK czy EWR lecac LOTem, a ORD to jednak nie po drodze.
Pamietajmy tez, ze poludniowe NJ ma blizej do PHL niz do EWR, Polakow tam nie brakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Śro 17:21, 25 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
sadze ze poprzezto ze maja tam swoj HUB to zrekompensowali by sobie to ze maja malo poloni?!?! czy moze jest w PHL jakas wieksza kolonia polakow???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Śro 17:25, 25 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
IgnacyHannak napisał: | a czy US Airways nie mial tez mniejszych A330-200??????? |
Według tej strony nie miał. . .
[link widoczny dla zalogowanych]
jak i strony oficjalnej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:44, 25 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Tak patrząc to dla nas jest lepiej, że nowe samoloty będą. Natomiast wolę jak LOT ma wszystkie loty do USA (państwo ma większe zyski i nie muszą za dużo obniżać cen). Chociaż wkurza mnie , że nie otwierają nowych tras do innych miast O wyborze AŻ tylu 787 to nie mówię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Czw 2:29, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | A jak wyglada sens latania z Phl do WAW, jak tam jest z polonia, bo chyba glownie to Polacy beda latali? Zeby nie bylo tak jak z Ryanairem ktory otworzyl sobie polaczenie z Rzeszowa do HHN, nie mial kto tam latac i chyba od marca zamykaja to polaczenie |
Jesli zebrac cala Polonie z okolic Baltimore, Filadelfii i Trenton, to rejsy 3 razy tygodniowo bylyby jak najbardziej rentowne takim 767-200 o ile cena bylaby atrakcyjna. Wszyscy z tych okolic lataja dziadowskim LOTem z EWR.
Na 757 nie ma szans - za maly zasieg. Continental w drodze powrotnej na trasie TXL - EWR musial kilka razy ladowac w St. John's w celu uzupelnienia paliwa.
Swoja droga marzy mi sie nonstop EWR - WAW Continentalem. Moment, w ktorym ta linia otworzy polaczenie na tej trasie bedzie momentem, w ktorym LOT pozegna sie z cala klientela klasy business podrozujaca miedzy Nowym Jorkiem a Warszawa... Bo szczerze mowiac na jakies wypasione kokosy w klasie business w LOTowskich 787 nie licze... nie mowiac juz o klasie ekonomicznej... chociaz baaardzo chcialbym sie mylic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pb299
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z lasu
|
Wysłany: Czw 6:53, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Mati napisał: | Tak patrząc to dla nas jest lepiej, że nowe samoloty będą. Natomiast wolę jak LOT ma wszystkie loty do USA (państwo ma większe zyski i nie muszą za dużo obniżać cen). Chociaż wkurza mnie , że nie otwierają nowych tras do innych miast |
Przeczytaj kilka razy, co napisałeś, i zastanów się, dlaczego nie otwiera innych połączeń.
I wytłumacz mi jeszcze, dlaczego zysk jakiegoś "państwa" jest dla mnie lepszy, niż wiele tańszych połączeń różnych linii do różnych miejsc...
/p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:06, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pb299
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z lasu
|
Wysłany: Czw 12:37, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Mati napisał: | To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne... |
Upadnie? Trudno. W jego miejsce na pewno natychmiast pojawią się inne, efektywniejsze linie, z tańszymi biletami i lepszymi połączeniami.
/p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 12:39, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
pb299 napisał: | Mati napisał: | To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne... |
Upadnie? Trudno. |
Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie!
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=821
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 13:28, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | pb299 napisał: | Mati napisał: | To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne... |
Upadnie? Trudno. |
Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie!
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=821 |
nikt CI nie kaze latac LO skoro az tak Cie bulwersuja statystyki odwolanych polaczen albo stanu samolotow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HermesParis
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POZ/GVA/DUS
|
Wysłany: Czw 13:40, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | pb299 napisał: | Mati napisał: | To pomyśl, że tak LOT upadnie (do tego zmierza). Gdyby w ramach tego, że US Airways wejdzie do Warszawy LOT przeniósłby się na trasy do Azji, z których czerpał największe zyski i miał 110% miejsc to by było korzystne... |
Upadnie? Trudno. |
Trudno? Ja bym powiedzial nareszcie! |
nie ma sie co ekscytowac jak male dzieci, bo nie upadnie - a na pewno nie przez to, ze zdarza mu sie odwolywac loty z jednego miasta... gdyby odwolywal notorycznie miedzynarodowe loty z warszawy, to wtedy moznaby sie bawic w proroctwa, ale poki odwoluja zaledwie z 2 polskie miasta, to nie ma co sie ekscytowac, bo to co najwyzej moze zaszkodzic wlasnemu zdrowiu, a na pewno nie doprowadzi do upadku linii...
polaczenie z PHL byloby fajne i na pewno nie zaszkodziloby przyszlosci LOTu. - LOT na pewno mialby umowy code-share i bralby udzial w tranzycie pasazerow na wschod i na poludnie - a po urochomieniu polaczen z azja, na pewno znalezliby sie chetni na lot do usa przez WAW.
dodatkowo PHL bylaby dobrym miejscem przesiadkowym aby leciec gdziekolwiek do USA albo do ameryki poludiowej polaczeniami US Airways. -----> wiecej miejsc z PL do USA -----> wiecej miejsc w niskich taryfach (no i poprzez konkurencje obnizenie cen) ---> wiecej chetnych z calej PL na lot do USA przez WAW a nie przez FRA/MUC polaczeniami wszedobylskiej lufthansy..... - co oznacza wiecej $$$ dla LOTu (za polaczenia wlasne i code-share) no i wiecej $$$ na rozwoj (jesli nie pochlona tej $$$ znowu jacys prezesi... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czterosilnik
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 14:27, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
A czy to nie jest tak (niestety!!!), ze jedyne polaczenia bezposrednie z Polski do Stanow, ktore mają szansę sie utrzymac, sa do NYC, CHI i YTO? Inaczej mowiac: ilu statystycznych pasazerow lecacych PL-US (i odwrotnie) korzysta z polaczen poza wymienione miasta?
W koncu nie utrzymalo sie nawet polaczenie WAW-YMQ (i chyba nie dlatego, ze bylo na YMX a nie na YUL?)... A przeciez Polonii w Montrealu i okolicach jest duzo.
Zreszta, nie utrzymalo sie takze polaczenie Delty WAW-JFK...
Zeby bylo jasne: mam nadzieje, ze teraz czas dla polaczen PL-US jest lepszy (oraz PL-CA - a moze takze PL-MX?), i bardzo bym chcial, zeby US czy UA czy CO lataly do nas bezposrednio. Co do US, to pewnie raczej z PHL niz z CLT. Ale ale: o ile wiem, duze skupisko Polonii jest w Phoenix, AZ - ciekawe, czy polaczenie PHX-WAW mialoby szansę (po polaczeniu z HP linie US mają teraz hub w PHX).
I jeszcze zeby bylo jasne: ja akurat jestem nietypowym pasazerem w powyzszym kontekscie, bo chetnie korzystam z polaczen wewnetrznych w Stanach, tak przesiadkowo, jak i "oddzielnie". (Zreszta chetnie bym z nich korzystal czesciej, ale to inna rzecz.)
BTW, czy ktores linie w Stanach (bo w Kanadzie to tak) uzytkują A340?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:22, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Czterosilnik napisał: |
BTW, czy ktores linie w Stanach (bo w Kanadzie to tak) uzytkują A340? |
Niestety tylko US i NW latają na A330.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 17:16, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Kiedys Continental zlozyl zamowienie na A340. Ale po tym jak Prezesem zostal byly czlonek zarzadu Boeinga zamowienie anulowano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:52, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
I potem przyszło wielkie zamówienie dla Boeinga + zmiana barw, i jeżeli się nie mylę, też mieli wtedy dużo kłopotów.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|