Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

US Airways wkrotce na EPWA?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 14:08, 25 Sty 2006    Temat postu: US Airways wkrotce na EPWA?

Bardzo mozliwe, ze po otwarciu T2 tak sie stanie. DOT (Department of Transportation) wlasnie zaaprobowal ich wniosek o zezwolenie na rozpoczecie lotow do kilku europejskich krajow w tym Polski:

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiscie, nie oznacza to jeszcze startu polaczenia ale sam fakt, ze zlozono wniosek o zgode na loty do Polski swiadczy o tym, ze sa powazne plany w tym zakresie.

Domyslam sie, ze byloby to PHL-WAW na B762.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 14:57, 25 Sty 2006    Temat postu:

stawialbym bardziej na A330!!! ale chyba nie do PHL!!! Z drugiej strony, nie zapomnijmy ze US Airways i LOT sa w Starze!!! nie znam sie dokladnie na prawie lotniczym, ale czy tego pozwolenia nie trzeba tez miec jak sie lata jako code-share...???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 15:08, 25 Sty 2006    Temat postu:

Kazdy amerykanski przewoznik musie miec zezwolenie DOT zeby latac za granice. Osobne zezwolenie jest konieczne dla kazdego kraju.

A330 to mozna pomarzyc ale nie wchodzi to w gre.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło UL984 UM857 UL986 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Śro 15:52, 25 Sty 2006    Temat postu:

a czemu A330 nie wchodzi w gre??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 15:56, 25 Sty 2006    Temat postu:

bartek15 napisał:
a czemu A330 nie wchodzi w gre??


Na moj gust A333 jest za duzy,ale moge sie mylic.
Wg ich strony B762ER ma 203 miejsca, A333 266 - to duuuzo jak na polskie realia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło UL984 UM857 UL986 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Śro 16:01, 25 Sty 2006    Temat postu:

tylko lub az 63 miejsca wiecej ale trzeba byc dobrej mysli ze sie zjawi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Śro 16:04, 25 Sty 2006    Temat postu:

Hehm, 250 pax zabieraja nasze 763. US otworzy nowe kierunki i napewno nie codziennie. Na poczatku moga miec problem z zapelnieniem. Ale w sezonie, to moim zdaniem powinien byc komplet. Dlatego A330 na sezon letni by sie nadal!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 16:06, 25 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Kazdy amerykanski przewoznik musie miec zezwolenie DOT zeby latac za granice. Osobne zezwolenie jest konieczne dla kazdego kraju.

A330 to mozna pomarzyc ale nie wchodzi to w gre.


czyli nawet jakby chcieli tylko dac swoj kod na loty LOTu to tez musza miec to zezwolenie, tak!?
jak tak, to dla mnie sprawa (niestety) jest jasna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 16:54, 25 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
bartek15 napisał:
a czemu A330 nie wchodzi w gre??


Na moj gust A333 jest za duzy,ale moge sie mylic.
Wg ich strony B762ER ma 203 miejsca, A333 266 - to duuuzo jak na polskie realia.


Tak jak Gabec pisze US ma A330-300 z 266 miejscami w tym 42 Business! Jest to duzo za duzo zwlaszcza na poczatek. Poza tym ich flota A330 jest dosc mala (9 sztuk) wiec trafiaja one na nabjbardziej oblozone trasy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Śro 17:07, 25 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 17:00, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:


czyli nawet jakby chcieli tylko dac swoj kod na loty LOTu to tez musza miec to zezwolenie, tak!?
jak tak, to dla mnie sprawa (niestety) jest jasna...


Wg mojej wiedzy NIE ale glowy bym sobie nie dal uciac za to.

Koniecznosc uzyskiwania zezwolen dotyczy lotow wykonywanych przez amerykanskich przewoznikow a wynika z tego, ze USA nie maja wolnego rynku na rejsach zagranicznych tylko opieraja sie one o umowy dwustronne. Z kazdym krajem maja jakies ustalenia ile i kto moze lotow wykonywac i do ilu destynacji. DOT rozdysponowuje te zezwolenia pomiedzy linie lotnicze.

Z Polska nie ma problemu bo zaden przewoznik amerykanski do nas nie lata i raczej bic sie o te przydzialy nie beda ale np o rejsy do Chin byla ostra walka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Śro 17:01, 25 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 17:01, 25 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:
bartek15 napisał:
a czemu A330 nie wchodzi w gre??


Na moj gust A333 jest za duzy,ale moge sie mylic.
Wg ich strony B762ER ma 203 miejsca, A333 266 - to duuuzo jak na polskie realia.


Tak jak Bartek pisze US ma A330-300 z 266 miejscami w tym 42 Business! Jest to duzo za duzo zwlaszcza na poczatek. Poza tym ich flota A330 jest dosc mala wiec trafiaja one na nabjbardziej oblozone trasy.


Niby nie mam na imie Bartek,ale zgadzam sie z tym co napisales. Mam pytanie, wiesz moze czy oni wstrzymali dalsze dostawy nowych a330 w zwiazku z problemami finansowymi, czy tez mozna sie spodziewac wiekszej liczby tych samolotow w ich flocie.

I jeszcez jedna sprawa. US ma w swojej flocie takze B752 a ostatnio modne stalo sie latanie do Europy samolotami tego typu. pewnie z washingtonu do WAW by dolecial Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 17:06, 25 Sty 2006    Temat postu:

a czy US Airways nie mial tez mniejszych A330-200???????

o ile kojarze to US nie lata swoimi 757 transcon!!! Continental je uzywa, m.in. do Berlina, a wiec do WAW tez by daly rady...!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 17:08, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
a czy US Airways nie mial tez mniejszych A330-200???????

o ile kojarze to US nie lata swoimi 757 transcon!!! Continental je uzywa, m.in. do Berlina, a wiec do WAW tez by daly rady...!!!

Nie, posiadaja A333 oraz B762 - tyle szerokokadlugowych.
[link widoczny dla zalogowanych]

A swoja droga to w tych Airbusach calkiem przyjemnie by sie siedzialo
seat pitch 33.0" or 34.0" w eco


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 17:12, 25 Sty 2006    Temat postu:

US Airways ma zamowienie na 10 A330-200 ale odbior odlozono ze wzgledu na trudna sytuacje finansowa. Oprocz tego maja zamowienie na 20 A350.

Aktualnie nie lataja do Europy B752 ale rozpoczna wraz z rozkladem letnim. Beda to "nowe" B752 odkupione od zbankrutowanych linii ATA. Stare nalezace do US Airways nie byly certyfikowane na ETOPS.
Z tym, ze B752 ma obslugiwac trasy najkrotsze typu Lisobna czy Dublin a zwolnione w ten sposob B762 przejda na trasy nieco dluzsze jak np WAW czy PRG.

Jezeli juz to beda latac wlasnie z PHL bo tam jest ich glowny hub i stamtad rozwijaja siatke polaczen do Europy. Waszyngton to hub United.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 17:15, 25 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
US Airways ma zamowienie na 10 A330-200 ale odbior odlozono ze wzgledu na trudna sytuacje finansowa. Oprocz tego maja zamowienie na 20 A350.

Aktualnie nie lataja do Europy B752 ale rozpoczna wraz z rozkladem letnim. Beda to "nowe" B752 odkupione od zbankrutowanych linii ATA. Stare nalezace do US Airways nie byly certyfikowane na ETOPS.
Z tym, ze B752 ma obslugiwac trasy najkrotsze typu Lisobna czy Dublin a zwolnione w ten sposob B762 przejda na trasy nieco dluzsze jak np WAW czy PRG.

Jezeli juz to beda latac wlasnie z PHL bo tam jest ich glowny hub i stamtad rozwijaja siatke polaczenia do Europy. Waszyngton to hub United.


A jak wyglada sens latania z Phl do WAW, jak tam jest z polonia, bo chyba glownie to Polacy beda latali? Zeby nie bylo tak jak z Ryanairem ktory otworzyl sobie polaczenie z Rzeszowa do HHN, nie mial kto tam latac i chyba od marca zamykaja to polaczenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin