|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:00, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | stenus napisał: | Tez uwazam, ze DXB-WAW-JFK jest swietnym pomyslem, bo Emirates lubia konkurowac na danych trasach z innymi, szczegolnie z wielkimi z sojuszy. Wiec LOT by mial niezla konkurencje, a pasazerowie alternatywe, przy ktorej wsciekle pomaranczowe fotele LOTu w biznesie by poszly na psy... (lub baby z Podhala).
|
No, jeżeli LOT miałby latać 787, a Emirates wciąż A330, to niekoniecznie jesteśmy na przegranej pozycji... |
No tak, najwyżej zrobią podmianę na B772/3. Porównajmy standard LO a standard EK. To LO będzie musiał się starać bardziej.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Śro 9:07, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
k_sko napisał: | Stoarn napisał: | stenus napisał: | Tez uwazam, ze DXB-WAW-JFK jest swietnym pomyslem, bo Emirates lubia konkurowac na danych trasach z innymi, szczegolnie z wielkimi z sojuszy. Wiec LOT by mial niezla konkurencje, a pasazerowie alternatywe, przy ktorej wsciekle pomaranczowe fotele LOTu w biznesie by poszly na psy... (lub baby z Podhala).
|
No, jeżeli LOT miałby latać 787, a Emirates wciąż A330, to niekoniecznie jesteśmy na przegranej pozycji... |
No tak, najwyżej zrobią podmianę na B772/3. Porównajmy standard LO a standard EK. To LO będzie musiał się starać bardziej.
KS |
Wyobrażam sobie naiwnie że nasze 787 będą tip-top nie tylko z nazwy, ale
i wewnątrz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:18, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jak te i te będą tip-top, to co za różnica, jaka maszyna.
dopóki nie zainteresowałem się lotnictwem, byłem przeciętnym pasażerem i tak jak 95% nie odróżniałem Airbusa od Boeinga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Śro 10:07, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | jak te i te będą tip-top, to co za różnica, jaka maszyna.
dopóki nie zainteresowałem się lotnictwem, byłem przeciętnym pasażerem i tak jak 95% nie odróżniałem Airbusa od Boeinga. |
Interior 787 (przynajmniej jak pokazują do tej pory) jest całkowicie odmienny od tego co widujemy obecnie, chyba będzie różnica w komforcie. A nie wyobrażam sobie żeby najnowsze swe maszyny EK wysyłał akurat do Warszawy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Śro 10:12, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
W srodku bedzie tak jak beda chcialy tego linie, a jak wygode wyobraza sobie lot wystarczy spojrzec na nowa klase biznes w 767 a warto dodac ze kolorystyka akurat nic nie kosztuje
Czasem znacznie wyzszy standard ma stary 747 ale z nowym wnetrznem niz nowy A330 (np w lufie gdzie nie ma nic po za tym ze jest czysto). Slyszalem opinie ze lepiej leciec MD11 Variga niz nowymi 777 tej samej lini bo w MD11 znacznie wiecej miejsca na nogi.. ludzie nie znajac sie na maszynach oceniaja je wylacznie z punktu widzenia tego co wewnatrz.
A odnosnie wizualkizacji i makiety 1:1 787 w wersji proponowanej przez boeinga to robi ona wrazenie wylacznie estetyczne, nie wieze by jakakolwiek linia zrobila cos takiego, malo tam schowkow, malo prywatnosci - ludzie tego nie lubia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Śro 10:15, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Duże okna za to... Nie wiem, polecimy, zobaczymy. Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... Chociaż w LOCie nic nie może być lepiej i szybciej, prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 11:46, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... : |
Naprawde?? A o ile? I jak Dreamliner bedzie wyprzedzal inne samoloty w NATach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Śro 12:00, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Stoarn napisał: | Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... : |
Naprawde?? A o ile? I jak Dreamliner bedzie wyprzedzal inne samoloty w NATach? |
Nie wiem jak będzie, ale skoro jest szybszy to musi lecieć szybciej.
Wielokrotnie jest tak, że na jednej trasie samoloty wolniejsze lecą dłużej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoNasHek
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:18, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak widać jasno, EK nie boi się LO dziś, ale kiedy LO zyska zastrzyk floty w postaci 787. Zobaczcie, jaka zbieżność.
Uruchomienie przez LO połączenia do DXB dzisiejszymi maszynami pewnie wywołałoby pusty śmiech szejków, podczas gdy 787 zapewni już komfort porównywalny z ich standardem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:30, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
pliz, co to za kategorie biznesowe "boi się"/"nie boi". EK się nie boi. ma w większości inną grupę docelową i z 30 miast, z których może podobne połączenie uruchomić. nie ma dla nich musu. jakby to było takie strasznie ważne, to by powalczyli teraz, kiedy LO nie ma jeszcze nowych samolotów.
w ogóle kwestie "komfortu", "nowych samolotów" są nieźle przereklamowane (i zresztą to widać po tym, jak linie na tym oszczędzają, a oszczędza się na tym, na co -- wbrew pozorom -- klienci nie zwracają uwagi).
pierwsza rzecz, to jest kwestia, czy jest dogodne połączenie.
druga, to cena tego połączenia.
trzecia to komfort (w porównywalnej klasie).
nikt nie poleci w nieodpowiadającym mu terminie tylko dlatego, że będzie miał większy komfort. albo nie dopłaci więcej niż kilkadziesiąt dolarów (co i tak jest wygórowaną ceną), bo będzie miał PTV i colę w puszkach 0.3 a nie 0.2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 9:38, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No to jeżeli o termin chodzi to musieliby latać codziennie do NYC. LOT ma jeszcze tę przewagę, że można kontynuować podróż dalej United'em. Natomiast do Dubaju... To chyba po prostu podpiszemy z nimi umowę c/s bo nie będzie sensu wysyłać 787 na bliski wschód...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Czw 11:19, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
LOT nie uruchomi DXB na 787, bo nie miałby kogo wozić. Byłby kolejna linią z Europy, która chciałaby wywozić z DXB ruch przez swoj 'hub'. Jeżeli LO wejdzie, to tak jak pokazują analizy, równo da ciałą (podobnie jak obecnie ciałą daje OK). Co innego EK - mają świetną ofertę przez DXB - z EU do Azji, Australii, Afryki i dlatego ich połączenia w większości okazują się sukcesem i mogą sobie pozwolić na tak szybki rozwój.
LO na pewno z nimi nie podpisze cs... a raczej oni nie podpiszą cs z LO... dla nich to żaden partner, raczej podrzędna linia z Europy Środkowej, która nie wie co z sobą zrobic. Skoro nie podpisali csów z liniami większymi, to z jakiego powodu mieliby współpracować z LOTem?
btw... EK na pewno się LO nie boi, nie ma czego. LO jest linią z marną ofertą, nie robiącą nic, żeby poprawiać siatkę... więc czego linia taka jak EK ma sie bać... naszych stewek które piękne i młode były 20 lat temu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 11:30, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
styrian napisał: |
btw... EK na pewno się LO nie boi, nie ma czego. LO jest linią z marną ofertą, nie robiącą nic, żeby poprawiać siatkę... więc czego linia taka jak EK ma sie bać... naszych stewek które piękne i młode były 20 lat temu? |
Dobrze i slusznie powiedziane. Dla EK LOT to jest nikt, i zadne nowe samoloty tego nie zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoNasHek
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:17, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No nic, poczekam i spojrzę, w którą stronę pójdą sprawy.
Kategoria obawiania się linie lotniczej, dotyczą możliwości rozwoju konkurencji. Niejedna linia bowiem już wpadła na pewne pomysły dotyczące naszego rynku, a konferencje i biura nie są rzeczą nagłą, a wynikiem przemyślanej strategii.
Oczywiście nie na kierunku WAW DXB będzie tutaj jakikolwiek problem, czy obawa. Ale DXB jest świetnym miejscem przesiadkowym dla podróżujących ma wschód, a tych kierunków LO nie uruchomi do czasu posiadania 787. To będzie też moment, kiedy LO będzie w stanie przestać być, w jakimś stopniu, feederem LH, EK do FRA, a zacznie pewne rejsy wykonywać samodzielnie i do rozwożenia dalej ludzi wykorzystywać inne linie, a zatem znacznie zmienić układ na dość obiecującym rynku polskim. Kiedy z DXB będzie można za pomocą EK dolecieć do kilku destynacji azjatyckich wprost, LO może stworzyć sobie połączenie WAW - jakiś hub dalej w Azji i wykorzystując inne linie, rozwozić dalej.
Także, drodzy forumowicze, myślę sobie, że zamiast patrzeć gdzieś, spójrzcie szerzej i pokuście sie czasami o analizę rynku, którą pokazują fakty, a nie wasze szczere chęci i opinie o liniach lotniczych wyczytane na SKYTRAX, niezależnie, jak rzetelne one są. Bo wbrew pozorom LO jest konkurencją, i sami to często piszecie: a jest konkurencją z banalnego powodu - przywiazania Polaków do języka polskiego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 13:36, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
YoNasHek napisał: | na wschód, a tych kierunków LO nie uruchomi do czasu posiadania 787. |
A jak juz posiadzie te 7 Dreamlinerow to ile wschodnich kierunkow uruchomi? Bo cos mi sie wydaje, ze 787 zastapi 767 w sosunku 1:1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|