Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wejscie Emirates Airlines na rynek polski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:00, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
stenus napisał:
Tez uwazam, ze DXB-WAW-JFK jest swietnym pomyslem, bo Emirates lubia konkurowac na danych trasach z innymi, szczegolnie z wielkimi z sojuszy. Wiec LOT by mial niezla konkurencje, a pasazerowie alternatywe, przy ktorej wsciekle pomaranczowe fotele LOTu w biznesie by poszly na psy... (lub baby z Podhala).


No, jeżeli LOT miałby latać 787, a Emirates wciąż A330, to niekoniecznie jesteśmy na przegranej pozycji...


No tak, najwyżej zrobią podmianę na B772/3. Porównajmy standard LO a standard EK. To LO będzie musiał się starać bardziej.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 9:07, 13 Wrz 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Stoarn napisał:
stenus napisał:
Tez uwazam, ze DXB-WAW-JFK jest swietnym pomyslem, bo Emirates lubia konkurowac na danych trasach z innymi, szczegolnie z wielkimi z sojuszy. Wiec LOT by mial niezla konkurencje, a pasazerowie alternatywe, przy ktorej wsciekle pomaranczowe fotele LOTu w biznesie by poszly na psy... (lub baby z Podhala).


No, jeżeli LOT miałby latać 787, a Emirates wciąż A330, to niekoniecznie jesteśmy na przegranej pozycji...


No tak, najwyżej zrobią podmianę na B772/3. Porównajmy standard LO a standard EK. To LO będzie musiał się starać bardziej.

KS


Wyobrażam sobie naiwnie że nasze 787 będą tip-top nie tylko z nazwy, ale
i wewnątrz!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:18, 13 Wrz 2006    Temat postu:

jak te i te będą tip-top, to co za różnica, jaka maszyna.

dopóki nie zainteresowałem się lotnictwem, byłem przeciętnym pasażerem i tak jak 95% nie odróżniałem Airbusa od Boeinga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 10:07, 13 Wrz 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
jak te i te będą tip-top, to co za różnica, jaka maszyna.

dopóki nie zainteresowałem się lotnictwem, byłem przeciętnym pasażerem i tak jak 95% nie odróżniałem Airbusa od Boeinga.


Interior 787 (przynajmniej jak pokazują do tej pory) jest całkowicie odmienny od tego co widujemy obecnie, chyba będzie różnica w komforcie. A nie wyobrażam sobie żeby najnowsze swe maszyny EK wysyłał akurat do Warszawy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 10:12, 13 Wrz 2006    Temat postu:

W srodku bedzie tak jak beda chcialy tego linie, a jak wygode wyobraza sobie lot wystarczy spojrzec na nowa klase biznes w 767 Wink a warto dodac ze kolorystyka akurat nic nie kosztuje Wink
Czasem znacznie wyzszy standard ma stary 747 ale z nowym wnetrznem niz nowy A330 (np w lufie gdzie nie ma nic po za tym ze jest czysto). Slyszalem opinie ze lepiej leciec MD11 Variga niz nowymi 777 tej samej lini bo w MD11 znacznie wiecej miejsca na nogi.. ludzie nie znajac sie na maszynach oceniaja je wylacznie z punktu widzenia tego co wewnatrz.
A odnosnie wizualkizacji i makiety 1:1 787 w wersji proponowanej przez boeinga to robi ona wrazenie wylacznie estetyczne, nie wieze by jakakolwiek linia zrobila cos takiego, malo tam schowkow, malo prywatnosci - ludzie tego nie lubia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 10:15, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Duże okna za to... Nie wiem, polecimy, zobaczymy. Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... Chociaż w LOCie nic nie może być lepiej i szybciej, prawda Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 11:46, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... :


Naprawde?? A o ile? I jak Dreamliner bedzie wyprzedzal inne samoloty w NATach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 12:00, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Stoarn napisał:
Na pewno będzie krótszy lot Dreamlinerem niż 332... :


Naprawde?? A o ile? I jak Dreamliner bedzie wyprzedzal inne samoloty w NATach?


Nie wiem jak będzie, ale skoro jest szybszy to musi lecieć szybciej.
Wielokrotnie jest tak, że na jednej trasie samoloty wolniejsze lecą dłużej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:18, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Jak widać jasno, EK nie boi się LO dziś, ale kiedy LO zyska zastrzyk floty w postaci 787. Zobaczcie, jaka zbieżność.

Uruchomienie przez LO połączenia do DXB dzisiejszymi maszynami pewnie wywołałoby pusty śmiech szejków, podczas gdy 787 zapewni już komfort porównywalny z ich standardem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:30, 14 Wrz 2006    Temat postu:

pliz, co to za kategorie biznesowe "boi się"/"nie boi". EK się nie boi. ma w większości inną grupę docelową i z 30 miast, z których może podobne połączenie uruchomić. nie ma dla nich musu. jakby to było takie strasznie ważne, to by powalczyli teraz, kiedy LO nie ma jeszcze nowych samolotów.

w ogóle kwestie "komfortu", "nowych samolotów" są nieźle przereklamowane (i zresztą to widać po tym, jak linie na tym oszczędzają, a oszczędza się na tym, na co -- wbrew pozorom -- klienci nie zwracają uwagi).

pierwsza rzecz, to jest kwestia, czy jest dogodne połączenie.
druga, to cena tego połączenia.
trzecia to komfort (w porównywalnej klasie).

nikt nie poleci w nieodpowiadającym mu terminie tylko dlatego, że będzie miał większy komfort. albo nie dopłaci więcej niż kilkadziesiąt dolarów (co i tak jest wygórowaną ceną), bo będzie miał PTV i colę w puszkach 0.3 a nie 0.2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 9:38, 14 Wrz 2006    Temat postu:

No to jeżeli o termin chodzi to musieliby latać codziennie do NYC. LOT ma jeszcze tę przewagę, że można kontynuować podróż dalej United'em. Natomiast do Dubaju... To chyba po prostu podpiszemy z nimi umowę c/s bo nie będzie sensu wysyłać 787 na bliski wschód...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Czw 11:19, 14 Wrz 2006    Temat postu:

LOT nie uruchomi DXB na 787, bo nie miałby kogo wozić. Byłby kolejna linią z Europy, która chciałaby wywozić z DXB ruch przez swoj 'hub'. Jeżeli LO wejdzie, to tak jak pokazują analizy, równo da ciałą (podobnie jak obecnie ciałą daje OK). Co innego EK - mają świetną ofertę przez DXB - z EU do Azji, Australii, Afryki i dlatego ich połączenia w większości okazują się sukcesem i mogą sobie pozwolić na tak szybki rozwój.

LO na pewno z nimi nie podpisze cs... a raczej oni nie podpiszą cs z LO... dla nich to żaden partner, raczej podrzędna linia z Europy Środkowej, która nie wie co z sobą zrobic. Skoro nie podpisali csów z liniami większymi, to z jakiego powodu mieliby współpracować z LOTem?

btw... EK na pewno się LO nie boi, nie ma czego. LO jest linią z marną ofertą, nie robiącą nic, żeby poprawiać siatkę... więc czego linia taka jak EK ma sie bać... naszych stewek które piękne i młode były 20 lat temu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 11:30, 14 Wrz 2006    Temat postu:

styrian napisał:

btw... EK na pewno się LO nie boi, nie ma czego. LO jest linią z marną ofertą, nie robiącą nic, żeby poprawiać siatkę... więc czego linia taka jak EK ma sie bać... naszych stewek które piękne i młode były 20 lat temu?


Dobrze i slusznie powiedziane. Dla EK LOT to jest nikt, i zadne nowe samoloty tego nie zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:17, 14 Wrz 2006    Temat postu:

No nic, poczekam i spojrzę, w którą stronę pójdą sprawy.

Kategoria obawiania się linie lotniczej, dotyczą możliwości rozwoju konkurencji. Niejedna linia bowiem już wpadła na pewne pomysły dotyczące naszego rynku, a konferencje i biura nie są rzeczą nagłą, a wynikiem przemyślanej strategii.
Oczywiście nie na kierunku WAW DXB będzie tutaj jakikolwiek problem, czy obawa. Ale DXB jest świetnym miejscem przesiadkowym dla podróżujących ma wschód, a tych kierunków LO nie uruchomi do czasu posiadania 787. To będzie też moment, kiedy LO będzie w stanie przestać być, w jakimś stopniu, feederem LH, EK do FRA, a zacznie pewne rejsy wykonywać samodzielnie i do rozwożenia dalej ludzi wykorzystywać inne linie, a zatem znacznie zmienić układ na dość obiecującym rynku polskim. Kiedy z DXB będzie można za pomocą EK dolecieć do kilku destynacji azjatyckich wprost, LO może stworzyć sobie połączenie WAW - jakiś hub dalej w Azji i wykorzystując inne linie, rozwozić dalej.

Także, drodzy forumowicze, myślę sobie, że zamiast patrzeć gdzieś, spójrzcie szerzej i pokuście sie czasami o analizę rynku, którą pokazują fakty, a nie wasze szczere chęci i opinie o liniach lotniczych wyczytane na SKYTRAX, niezależnie, jak rzetelne one są. Bo wbrew pozorom LO jest konkurencją, i sami to często piszecie: a jest konkurencją z banalnego powodu - przywiazania Polaków do języka polskiego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 13:36, 14 Wrz 2006    Temat postu:

YoNasHek napisał:
na wschód, a tych kierunków LO nie uruchomi do czasu posiadania 787.


A jak juz posiadzie te 7 Dreamlinerow to ile wschodnich kierunkow uruchomi? Bo cos mi sie wydaje, ze 787 zastapi 767 w sosunku 1:1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin