Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wejscie Emirates Airlines na rynek polski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 17:30, 14 Wrz 2006    Temat postu:

YoNasHek napisał:
Jeśli chodzi o IAD: sprawa leży tylko w gestii LO i tego, jak potoczą się sprawy z 767 - bo w tym roku, po sezonie miał odpaść min. 1 samolot. Prawa handlowe do połączenia LO ma.

Po sezonie zimowym ma odleciec -PE, wiec aby zapewnic liczbe polaczen taka jak w tym sezonie potrzeba jednej maszyny. Na IAD na mój gust potrzeba jeszcze jednej maszyny. Wie ktos czy sa jakies szanse na -PG oraz -PH ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:08, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Po sezonie zimowym ma odleciec -PE, wiec aby zapewnic liczbe polaczen taka jak w tym sezonie potrzeba jednej maszyny. Na IAD na mój gust potrzeba jeszcze jednej maszyny. Wie ktos czy sa jakies szanse na -PG oraz -PH ?
Słyszałem, że zostaje. A ból jest, póki co z silnikami, bo one odlatują w kwietniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:10, 14 Wrz 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Jaką konkurencją jest LOT, skoro traci rynek na rzecz przede wszystkim LCC i innych przwoźników ?

Ale nie mówimy tutaj o wykonywaniu połącznia przez EK na trasie WAW - LTN/STN/LHR, tylko o long haul, przynajmniej dotąd mi się wydawało tak.
A poza tym jasno spójrzmy, że lot traci udział w liczbach względnych (procentowy), a nie bezwględnych, gdzie liczba pasażerów wciąż rośnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:35, 13 Paź 2006    Temat postu:

Emirates Airlines od dziś (13.10) sprzedają bilety na podróże z Polski do Nowego Jorku oraz 223 innych miast w USA, w tym między innymi do Bostonu, Waszyngtonu, Filadelfii, Chicago, Dallas, Miami, Detroit, Phoenix, Los Angeles, San Francisco i Seattle.

Od 29 października br. będzie można codziennie polecieć z Warszawy i Gdańska przez Hamburg do Nowego Jorku i dalej do większości miast, które mają połączenia lotnicze z lotniskiem Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku.

Bilety z Warszawy lub Gdańska do Nowego Jorku kosztują od 1100 zł, Bostonu i Filadelfii - 1243 zł, Waszyngtonu - 1364 zł, Chicago - 1457 PLN, Detroit, Miami i Tampy - 1550 zł, San Franciso, Seattle, Phoenix i Los Angeles - 1705 PLN. Wszystkie podane ceny są za podróże powrotne, ale nie zawierają opłat dodatkowych (opłaty lotniskowe, dopłaty paliwowe, opłaty serwisowe za wystawienie biletu).

Rozkład rejsu EK205:

odlot z Hamburga (HAM) godz. 14.40,
przylot do Nowego Jorku (JFK) godz. 17.00.
Rejs powrotny EK206:
startuje z Nowego Jorku (JFK) o godz. 23.15,
ląduje w Hamburgu (HAM) następnego dnia o godz. 12.35.
Oba rejsy pozwalają na wygodne tranzyty w Hamburgu na połączenia do/z Polski operowane przez PLL LOT.

Sprzedaż prowadzą wszystkie biura podróży należące do IATA BSP, a także Aviareps AG, firma reprezentująca Emirates Airlines w Polsce.

Na odcinku Hamburg - Nowy Jork podróż odbywa się nowoczesnym samolotem Boeing 777-300ER w trzyklasowej konfiguracji (12 miejsc w klasie pierwszej, 42 w klasie biznes oraz 310 w klasie ekonomicznej).

Dyrektor generalny Aviareps AG na Polskę, Marek Sławatyniec podkreśla, że oferta skierowana jest zarówno do pasażerów podróżujących prywatnie, jak i do ruchu służbowego.

- Najwyższa jakość serwisu Emirates Airlines w połączeniu z atrakcyjnymi taryfami do ponad 200 miast w USA to nasze atuty, które, mam nadzieję, doceni polski rynek. Warto dodać, że Emirates Airlines jest jedną z niewielu linii lotniczych oferujących atlatycką podróż również w klasie pierwszej - dodaje Sławatyniec.

Dorota Kalinowska, Marcin Jędrzejczak(pasazer.com)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 22:28, 13 Paź 2006    Temat postu:

Bardzo się cieszę i mam nadzieję,że wreszcie będę miał okazję przelecieć się tymi liniami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacekn8




Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 60km from EPRZ 120km from EPKK

PostWysłany: Czw 14:56, 26 Paź 2006    Temat postu:

Jakimi samolotami bedą latać z Warszawy i Gdańska do Hamburga???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 15:04, 26 Paź 2006    Temat postu:

Jak to jakimi Wink Lotem z Gdanska ATR z Wawy AR4 i E70 zdaje sie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zasieki1




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:05, 26 Paź 2006    Temat postu:

Marcin747 napisał:


Oba rejsy pozwalają na wygodne tranzyty w Hamburgu na połączenia do/z Polski operowane przez PLL LOT.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 15:05, 26 Paź 2006    Temat postu:

Jacekn8 napisał:
Jakimi samolotami bedą latać z Warszawy i Gdańska do Hamburga???


Embraerami 145 (LO 399/400) i E170(LO 393/4) z WAWy i ATR z Gdańska (LO 383/4). Oczywiście LOTowskimi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin