|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Pią 16:11, 18 Lis 2005 Temat postu: Wejscie Sky Europe na gielde |
|
|
Mam do wszystkich prosbe. Potzrebuje informacji na temat wejscia Sky Europe na Warszawska ielde Papierow Wartosciowych. Potzrebne sa mi informacje takie jak:
- kiedy dokladnie zadebiutowali
- ile akcji wypuszczono na rynek
- na co poszly pieniadze uzyskane z wejscia na gielde
- czy jest to dla nich oplacalne, czy nie (swobodne wypowiedzi prosze)
Sam obecnie szukam powyzszych informacji na stronie GPW itp. Ale bardzo prosze o potwierdzone dane (odnosnie na co poszly pieniadze) i o wlasne wypowiedzi i opinie (czy im sie to oplacilo). Wiem, ze takie dane jak ilosc i cena akcji, to zdobede w prospekcie emisyjnym, ale jezeli macie z innego zrodla takowe dane, prosze byscie podali dla sprawdzenia. Dodam, ze nie moge znalezc prospektu emisyjnego. A szukam tych danych juz od 4 dni.
Z gory wszystkim dziekuje za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jester
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 20:21, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Tu jest troche informacji [link widoczny dla zalogowanych]
A czy im sie oplacalo? Chyba tak, tanie linie lotnicze to specyficzny biznes, obarczony ryzykiem, trudno znalezc chetnych na finansowanie. Sky sie udalo wlasnie przez gielde. W Austrii i Polsce zebrali sporo kasy z emisji. Minusem jest obowiazek podawania szczegolowych informacji handlowych. Rynek jednak nie bardzo im ufa, akcje od debiutu pod koniec wrzesnia spadly 20%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:17, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
W sumie to weszli tylnymi drzwiami przez tzw. paszport europejski.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Nie 19:00, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Ejjj, czy tylko tak malo mozecie mi powiedziec? Jest mi to naparwde bardzo potrzebne. Jezeli cos wiecie, to prosze - podzielcie sie ze mna tymi informacjami!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Researcher
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EDDV
|
Wysłany: Pon 20:29, 05 Gru 2005 Temat postu: SkyEurope annual loss 26.8 million EUR |
|
|
SkyEurope posts annual loss but cites improvement in fourth quarter
ATWOnline, Thursday December 1, 2005
SkyEurope Holding AG, parent of the Bratislava-based LCC, in its first financial report since completing an initial public share offering last September, reported an annual loss for its fiscal year ended Sept. 30 of €28.6 million ($33.5 million), or €26.8 million adjusted to reflect the phase-out of its Brasilias. This compares to a loss of €10.1 million in the 2003-04 fiscal year. The company noted that most of the loss occurred during the first three quarters and said it achieved net income of €0.7 million in the fiscal fourth quarter excluding special charges, with operating earnings of €1.8 million on revenue of €48.6 million. However, it also warned that owing to "seasonal effects," results of the first half of FY06 "are expected to remain behind those of the fourth quarter" of FY05. Annual operating revenues rose 114% to €112.7 million on a 132% jump in passengers to 1.7 million. RPKs grew 36% to 2 billion while ASKs climbed 140% to 2.6 billion, resulting in a load factor of 77.7%, down 1.2 points. Eighteen new routes were launched last year. In 2006, SkyEurope said it will continue to implement its strategy of growth by adding approximately 50% to its seat capacity, with 80% of the increase allocated to strengthening its position on existing routes and 20% set for new markets. The carrier stated that "critical mass" required for profitability may be achieved in 2006 while 2007 is expected to be the first year of consistent profitability, assuming current market conditions continue.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|