Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 17:28, 01 Lis 2006    Temat postu:

Tam 4x773ER
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:00, 01 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Tam 4x773ER
[link widoczny dla zalogowanych]


TAM zamawia B777?? Shocked Tego sie nei spodziewalem. To chyba najlepiej swiadczy o różnicy pomiedzy B773 a A346, gdy linia która dysponuja kilkunastoma maszynami A330 nie decyduje sie na A346. Aczkolwiek mimo ze na stronie Boeinga jest oficjalne potwierdzenie trudno uwierzyc w tak minimalne zamowienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 20:11, 01 Lis 2006    Temat postu:

Wyzszosc 773 nad 346 nie budzi raczej watpliwosci ale najdziwniejsze jest, ze biora ex-Varig MD-11 jako rozwiazanie tymczasowe. Mysle, ze to blad. Powinni zapytac LO w jakim stanie sa samoloty ex-Varig.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:21, 01 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Wyzszosc 773 nad 346 nie budzi raczej watpliwosci ale najdziwniejsze jest, ze biora ex-Varig MD-11 jako rozwiazanie tymczasowe. Mysle, ze to blad. Powinni zapytac LO w jakim stanie sa samoloty ex-Varig.

Mnie tam te MD-11 ex Varigowe tak nie dziwia (ponoc mialy latac jako cargo gdzies u Rosjan, jak widac nie beda)ale no... ponoc (wg VS nie do konca) A330 i A340 maja to słynne wspolne kokpity itp i piloci moga na nich latac bez specjalnie dlugiego treningu, wiec to chyba mniej kosztowne niz tworzyc waska grupe pilotow specjalizujacych sie tylko w B773. Dodatkowo do wziecia byly A340 ex Emirates za cene napewno baaardzo atrakcyjna (tak przeciez zrobila swego czasu iberia). Dla mnie cale to zamowienie jest dziwne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 20:25, 01 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
A330 i A340 maja to słynne comonality i piloci moga na nich latac bez specjalnie dlugiego treningu, wiec to chyba mniej kosztowne niz tworzyc waska grupe pilotow specjalizujacych sie tylko w B773.

Gabec, od tego sa ksiegowi i finasisci w liniach lotniczych i caly zarzad zeby wszystko skrupulatnie obliczyc. Za cos pensje pobieraja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:28, 01 Lis 2006    Temat postu:

slepowron napisał:

Gabec, od tego sa ksiegowi i finasisci w liniach lotniczych i caly zarzad zeby wszystko skrupulatnie obliczyc. Za cos pensje pobieraja Wink

a jeszcze nie tak dawno byli ludzie (nawet na tym forum) ktorzy pewnie daliby sobie glowe obciac ze A346 ma porównywalne albo minimalnie wyższe koszty ekspoloatacji niz B773ER. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 21:44, 01 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
slepowron napisał:

Gabec, od tego sa ksiegowi i finasisci w liniach lotniczych i caly zarzad zeby wszystko skrupulatnie obliczyc. Za cos pensje pobieraja Wink

a jeszcze nie tak dawno byli ludzie (nawet na tym forum) ktorzy pewnie daliby sobie glowe obciac ze A346 ma porównywalne albo minimalnie wyższe koszty ekspoloatacji niz B773ER. Twisted Evil
Przy 60$ za barylke 6% wyzsze ale widac cena za 773 byla bardzo atrakcyjna.

346 po EK nie byly do wziecia bo EK ich nie anulowalo tylko kumus odsprzedalo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 21:52, 01 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Przy 60$ za barylke 6% wyzsze ale widac cena za 773 byla bardzo atrakcyjna.

Prz kazdej cenie za barylke 4-silnikowy samolot (o podobnych parametrach) bedzie miec gorsza ekonomie jakkolwiek im wyzsza cena paliwa tym wieksza roznica. Do tego dochodzi wyzszy koszt napraw/przegladow 4 silnikow i podobno wieksza techniczna "zawodnosc" (dispatch reliability) rodziny A340 w porownaniu do rodziny 777. To sie wszystko dodaje. Dlugofalowa cene barylki zaklada sie na okolo $40, nie $60.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 10:23, 02 Lis 2006    Temat postu:

SYDNEY (Dow Jones)--Australian airline Virgin Blue Holdings Ltd. said Thursday it has ordered 20 new aircraft from the Embraer E-Jet family, which have a list value of A$950 million.

Stepping up competition with rival airline Qantas Airways Ltd., Virgin Blue said the order includes firm commitments for 11 Embraer 190 and three Embraer 170 jet aircraft and options for six additional E-Jets.

"This new jet will enhance our ability to serve the corporate market by more accurately matching seat capacity and frequency to passenger demand," Virgin Blue chief executive Brett Godfrey said in a statement.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 10:25, 03 Lis 2006    Temat postu:

ROLLS-ROYCE TRENT 700 ENGINES SELECTED
TO POWER A330-300 FLEET


Singapore Airlines has selected the Rolls-Royce Trent 700 engine to power 19 Airbus A330-300’s, scheduled for delivery between 2009 and 2011. The aircraft will be delivered new, on operating leases from Airbus.

Under the terms of the leases, Singapore Airlines had a choice from among the three makes of engines available for the aircraft. The selection was made following the technical assessments of the engines and evaluation of offers from all the three manufacturers.

Singapore Airlines signed a Letter of Intent today with Rolls-Royce to provide engines, spares and maintenance under a TotalCare Services Agreement.

Rolls-Royce will be responsible for the provision of off-wing maintenance, repair and overhaul of engines, as well as spare engine support. The engines will be repaired and overhauled at Singapore Aero Engine Services Limited (SAESL) - a Joint Venture company, owned by SIA Engineering Company Limited and Rolls-Royce.

Source: Singapore Airlines Limited.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:05, 06 Lis 2006    Temat postu:

Bazujące w Huston linie Magnum Jet złożyły zamówienie na 50 samolotów klasy biznes Phenom 100 z opcją na kolejnych 50 maszyn. W myśl umowy, przewoźnik ten może zmienić zamówienie i zakupić także samoloty Phenom 300. Wartość kontraktu zawartego z Embraerem według cen rynkowych wynosi 137,5 mln USD. Pierwsze maszyny zostaną przekazane Magnum Jet na początku 2009 roku.

(Skrzydlata Polska)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 17:36, 07 Lis 2006    Temat postu:

Fedex 15xB777F, anuluje A380F

MEMPHIS, Tenn.--(BUSINESS WIRE)--FedEx Express, a unit of FedEx Corp. (NYSE: FDX), announced today an agreement with The Boeing Company (NYSE: BA) to acquire 15 new Boeing 777 Freighter aircraft with options to purchase an additional 15 aircraft. The decision to purchase the 777F was made after Airbus announced significant delays in delivery of the A380. FedEx Express notified Airbus that it has cancelled its order for 10 A380-800Fs.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiana o 180 stopni od zeszlego roku:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 19:02, 07 Lis 2006    Temat postu:

Wygląda na podmiankę! 10 A380tek zamieniają na 15 777. Ciekawi mnie tylko czemu tzy siódemki a nie ten nowy 747. Znając zainteresowanie sódemkami nie mogą liczyć na jakiś oszałamiająco szybki slot, więc nie wiem czy 747 nie byłby w tym samym czasie. Choć może po przygodach A380 wolą wziąć coś sprawdzonego i pewnego.

Swoją drogą, widzę ciekawy tręd. Firmy stricte cargo zaczynają kupować nowe samoloty w klasie "F". Zauważcie, że do tej pory przeważnie takie linie jak FedEx, DHL, UPC, czy Evergreen latały na przerobionych ex-paxach - i to dość wiekowych. Nowe maszyny fabrycznie mające "F" trafiały raczej jako flota cargo do lini pasażerskich - typu Lufa, Korean itd. Ale może się mylę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 19:35, 07 Lis 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Wygląda na podmiankę! 10 A380tek zamieniają na 15 777. Ciekawi mnie tylko czemu tzy siódemki a nie ten nowy 747. Znając zainteresowanie sódemkami nie mogą liczyć na jakiś oszałamiająco szybki slot, więc nie wiem czy 747 nie byłby w tym samym czasie. Choć może po przygodach A380 wolą wziąć coś sprawdzonego i pewnego.

Pierwszego A380 mieli dostac w 2010, dostawy B772F wygladają tak: 2009-4szt, 2010 -8, 2011-3. Pewnie stwierdzili ze lepiej miec 4-6 mniejszych maszyn niz jedna wieksza. Z drugiej strony Airbus troche dziwne ze tych 10 A380 nie zamienili na A330F ktorych zamiar budowy Airbus oglosil nie tak dawno. Czekac na nie nie musieliby pewnie duzo dłuzej niz na B777 a samolot wyglada tez zachecajaco - chyba ze Airbus odpuscil sobie jzu ten pomysl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 19:54, 07 Lis 2006    Temat postu:

Oficjalne info ze strony Boeinga:
[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
The Boeing Company [NYSE:BA] announced today that FedEx Express, a unit of FedEx Corp., has ordered 15 Boeing 777 Freighters and that the Memphis, Tenn.-based freight carrier has taken options on an additional 15 of the airplanes. Delivery of the aircraft will begin in 2009.

"We're looking forward to working with FedEx on this new chapter in our relationship. The 777F will have unmatched capacity for a twin-engine freighter and is a perfect complement to the existing FedEx fleet of aircraft," said Ray Conner, Boeing Commercial Airplanes vice president of Sales for the Americas.

The 777F, the world's longest-range twin-engine freighter, is based on the 777-200LR Worldliner (Longer Range) passenger airplane. Over the life of the 777 program, 44 customers worldwide have placed 866 orders for all versions of the 777. Since its launch in 2005, the 777 Freighter program has won orders for 38 aircraft from five customers.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 12 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin