Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiany w radzie nadzorczej LOT
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:19, 06 Lip 2006    Temat postu: Zmiany w radzie nadzorczej LOT

Tomasz Gromek przewodniczącym RN PLL LOT

2006-07-06 14:26

W czwartek walne zgromadzenie akcjonariuszy PLL LOT powołało radę nadzorczą spółki szóstej kadencji. Przewodniczącym rady został Tomasz Gromek reprezentujący skarb państwa.

Jak poinformował w komunikacie przesłanym PAP dział public relations LOT-u, Gromek jest nowym członkiem rady, podobnie jak Andrzej Sojat, Paweł Gronkiewicz i Alfred Dudek.

Tomasz Gromek ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, jest też współzałożycielem i partnerem w Kancelarii Radców Prawnych "Gromek i Partnerzy".

Doradzał wielu firmom m.in. z sektorów bankowego, energetycznego, spożywczego, chemicznego i mediów. Jest autorem, współautorem, doradcą i uczestnikiem projektów prywatyzacyjnych, restrukturyzacyjnych, kupna - sprzedaży udziałów w spółkach oraz przejęć i połączeń firm na rynku polskim.

Obecnie Skarb Państwa kontroluje 67,96 proc. akcji LOT-u, syndyk grupy Swissair ma w dyspozycji pakiet 25 proc. plus jedna akcja, a walory pracownicze stanowią 6,94 proc. kapitału przewoźnika.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 17:33, 06 Lip 2006    Temat postu:

Wreszcie kogoś wybrali. Pozytywny brak Heydela. Wreszcie się może coś ruszy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:35, 06 Lip 2006    Temat postu:

Cały skład nowej rady nadzorczej wyglada następująco:

Tomasz Gromek - przewodniczący RN, reprezentant Skarbu Państwa,
Andrzej Sojat - reprezentant Skarbu Państwa,
Andrzej Capiga - reprezentant Skarbu Państwa,
Antoni Marciniak - reprezentant Skarbu Państwa,

Tomasz Kopoczyński - reprezentant SAirLines Europe BV,
Joop Poelwijk - reprezentant SAirLines Europe BV,
Rutger Jan Schimmelpenninck - reprezentant SAirLines Europe BV,

Paweł Gronkiewicz - reprezentant pracowników PLL LOT,
Jerzy Adamski - reprezentant pracowników PLL LOT,
Alfred Dudek - reprezentant pracowników PLL LOT.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 21:39, 06 Lip 2006    Temat postu:

Dlaczego pracownicy majacy niecale 7% udzialow maja 30% glosow w RN?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 22:04, 06 Lip 2006    Temat postu:

Bo żyjemy w państwie "solidarnym" Twisted Evil . Tak naprawdę to pewnie statut to przewiduje. Z tym, że był zapewne uchwalany na początku lat 90-tych, gdzie realizowano takie pomysły (15% akcji dla pracowników etc.).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Old dnia Pią 7:08, 07 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pią 1:44, 07 Lip 2006    Temat postu:

Czy ja dozyje czasu, gdy reprezentant Skarbu panstwa bedzie jeden tylko, za to bedzie calkiem duza grupa reprezentantow powaznego pzrewoznika zagranicznego, lub moze nawet dwoch? Ja bym sie wcale nie obrazil, jakby Lufa wziela jakas spora czesc LOTu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 8:20, 07 Lip 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Czy ja dozyje czasu, gdy reprezentant Skarbu panstwa bedzie jeden tylko, za to bedzie calkiem duza grupa reprezentantow powaznego pzrewoznika zagranicznego, lub moze nawet dwoch? Ja bym sie wcale nie obrazil, jakby Lufa wziela jakas spora czesc LOTu.


Jeśli w rodzince Lufthansy LOT byłby tym czym SWISS i Austrian to OK. Jeśli tytułem ograniczenia kosztów i odciążenia zapchanego do granic możliwości Frankfurtu pewna ilość operacji tranzytowych zostałaby przeniesiona z Niemiec do Warszawy to OK. Ale wiadomo że tak nie będzie. Z trzecim hubem w Berlinie LOT będzie wrzodem do minimalizacji. Moim zdaniem najlepszym udziałowcem z zagranicznych linii byłaby jakaś linia ze Stara, ale Azjatycka (np. Singapore). Troszczyłaby się o swoje europejskie dziecko, podniosłaby standardy, a nie karmiłaby Frankfurtu. Poza tym Frankfurt to chyba najbardziej traumatyczny zachodnioeuropejski port do przesiadania się...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pią 8:45, 07 Lip 2006    Temat postu:

I wpuściła by LOT odrazu na "głęboką Azję" Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pią 12:01, 07 Lip 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
I wpuściła by LOT odrazu na "głęboką Azję" Wink
OOOOOOOO, to jest dopiero super idea! Ja bylbym bardziej za niz za Lufa. Surprised) Singapurczyk - wlasiciel LOTu, albo Air New Zealand. Tylko, zeby to sie nie skonczylo tak jak z bankructwem Ansett Australia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 12:38, 07 Lip 2006    Temat postu:

Tylko zadajcie sobie pytanie po co Singapore takie bagienko jak LOT?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 12:54, 07 Lip 2006    Temat postu:

Taaak Juz widze te komisje sledcze Smile)))
Nasza wladze odstrasza wszystkich a co dopiero tych z regionow swiata rozwijajacych sie o niebo szybciej. Po co SQ mialoby szukac miejsca na inwestycje w tak niestabilnym kraju ?? Jestem pewien ze gdyby nie fakt ze niemcy sa naszymi sasiadami Lufa tez by sie lotem nie interesowala.
Zreszta gdyby nie sojusz z LH to kazdy port regionalny mialby obecnie po 10polaczen dziennie do hubow niemieckich i po 2-3 do wawy. I znacznie nizsze ceny. LOT sobie zwiazaniem sie z Lufa tylek uratowal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pią 14:23, 07 Lip 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Zreszta gdyby nie sojusz z LH to kazdy port regionalny mialby obecnie po 10polaczen dziennie do hubow niemieckich i po 2-3 do wawy. I znacznie nizsze ceny. LOT sobie zwiazaniem sie z Lufa tylek uratowal.

Zatem to byla wielce strategiczna decyzja LOTu, aby zwiazac sie ze Starem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 11:07, 09 Lip 2006    Temat postu:

Lufa jest do luftu i to na każdym calu. Od ohydnych bab w biurze na Mezzanine na Okęciu począwszy, poprzez swoje kartoflane huby, skończywszy na niebotycznych cenach. Mamy strzasznego pecha, że to akurat onanas do Stara musiała wprowadzać. Wybór aliansu OK, ale wybór strategicznego partnera beznadziejny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Nie 11:16, 09 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Lufa jest do luftu i to na każdym calu. Od ohydnych bab w biurze na Mezzanine na Okęciu począwszy, poprzez swoje kartoflane huby, skończywszy na niebotycznych cenach. Mamy strzasznego pecha, że to akurat onanas do Stara musiała wprowadzać. Wybór aliansu OK, ale wybór strategicznego partnera beznadziejny.
Pozowlisz,z e zaprostestuje: baby na Okeciu w polowie sa ok, jedna taka wokularach jest koszmarna! Nie rozumiem "kartoflane huby"? Czyzby to od KartoffelSalat? A ceny maja calkiem fajne, szczegolnie winternecie. Trzeba tylko dobrze poszukac. Poza tym zgopdze sie, ze LH ma kiepski serwis ekonomiczny na dalekie trasy: tam dgzie inne linie maja prywatne monitorki, to LH ma jakies pzredpotopowe ekrany po srodku korytarza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 11:48, 09 Lip 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:
Lufa jest do luftu i to na każdym calu. Od ohydnych bab w biurze na Mezzanine na Okęciu począwszy, poprzez swoje kartoflane huby, skończywszy na niebotycznych cenach. Mamy strzasznego pecha, że to akurat onanas do Stara musiała wprowadzać. Wybór aliansu OK, ale wybór strategicznego partnera beznadziejny.
Pozowlisz,z e zaprostestuje: baby na Okeciu w polowie sa ok, jedna taka wokularach jest koszmarna! Nie rozumiem "kartoflane huby"? Czyzby to od KartoffelSalat? A ceny maja calkiem fajne, szczegolnie winternecie. Trzeba tylko dobrze poszukac. Poza tym zgopdze sie, ze LH ma kiepski serwis ekonomiczny na dalekie trasy: tam dgzie inne linie maja prywatne monitorki, to LH ma jakies pzredpotopowe ekrany po srodku korytarza...


Baba jest taka na Mezzanine jeszcze bez okularów, blondyna 45+, taka co grozi wezwaniem ochrony, gdy klienci domagają się zwrotu opłat lotniskowych przy oddawaniu biletu z powrotem. Ale znajomi już na nią złożyli zażalenie. 1200 do Genewy to nie jest fajna cena... No i ten kartoflany personel i atmosfera, to wszystko takie jakieś prymitywne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin