|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medmatthew
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Śro 10:46, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że twierdzenie, iż szansa na awarie jest zerowa, jest lekko przesadzone. Kiedyś leciałem na VATSIMIE B767 z EGSS do EPBY. Kiedy byłem w połowie drogi nad Niemcami, zgasł mi nagle jeden silnik. Wcześniej nie ustawiałem absolutnie żadnej awarii w FSie. Model tego samolotu był ściągnięty z ProjectOpensky. Tak więc czasami mogą się zdarzyć różne niespodzianki. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Śro 13:23, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
medmatthew napisał: | Wydaje mi się, że twierdzenie, iż szansa na awarie jest zerowa, jest lekko przesadzone. Kiedyś leciałem na VATSIMIE B767 z EGSS do EPBY. Kiedy byłem w połowie drogi nad Niemcami, zgasł mi nagle jeden silnik. Wcześniej nie ustawiałem absolutnie żadnej awarii w FSie. Model tego samolotu był ściągnięty z ProjectOpensky. Tak więc czasami mogą się zdarzyć różne niespodzianki. Pozdrawiam! |
A to bardzo ciekawe co piszesz
Owszem znam takie dodatki, można ściągnąć za darmo ale nie będe pisał skąd bo mnie zbanują VOX ATC Deluxe między innymi
[link widoczny dla zalogowanych]
pod tym linkiem masz demo video [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krzyżowice UL984 UN744 UM984
|
Wysłany: Pon 0:41, 01 Sty 2007 Temat postu: Re: Dobre sposoby na lądowanie. |
|
|
clmisiu napisał: | Jaki jest wasz taki ogólny sposób na dobre lądowanie??? Proszę was, abyście dodali też jakieś rady od siebie (oprócz włączenia i kożystania z ILS), dotyczące ogólnych zasad (dla wszystkich samolotów). Z góry dzięki. |
No to jeszcze sie dowiedz jak "włączyć" autoland i jestes na ziemi...
A tak na powaznie, to ILS owszem... jesli nie można innaczej, ale radze Ci probowac lądowac na wyczucie (niektorzy nazywają to podejsciem z widocznoscią ). Delikatne ruchy drązkiem i operuj przepustnicą. Na początek spróbuj trafić w pas, gdy to opanujesz zacznij cwiczyc kontrole predkosci by nad progiem leciec z predkoscia minimalną +5/10 kts... a pozniej to juz tylko popracowac nad przyziemieniem i ot cała sztuka.
Co to za frajda wlaczyc autopilota gdy tylko samolot oderwie sie od ziemi i 2 godziny patrzeć jak zmieniają sie wskazania, a wiadomo ze nic nadzwyczajnego sie nie wydarzy.
Osobiscie staram sie jak najwiecej pilotowac ręcznie, nie zawsze warunki mi na to pozwalają ale satysfakcja ogromna
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|