|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
clmisiu
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 21:03, 22 Lis 2006 Temat postu: Jak lądować za pomocą ILS?? |
|
|
Czytałem o tym na aviaton.home.pl ale nie bardzo to kapuję. Chodzi głównie jak tego używać w praktyce. Z góry dziękuję!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 21:12, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Pod koniec tej szkoły, jak juz Cessna bedzie ladować, jest opisany ILS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebacyw
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)
|
Wysłany: Śro 22:08, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
lub:
[link widoczny dla zalogowanych]
znajdziesz tam wiele informacji dotyczących latania IFR; VFR; Frazeologia; Procedury itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
clmisiu
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Czw 0:36, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
dzięki panowie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
777_forever
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 2:07, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Proste. Wbijasz czestotliwosc ILS w NAV 1 albo Nav 2 i ustaw kierunek magnestyczny pasa w HSI. Potem popatrz na HSI i na PFD. Wiazka na HSI oznacza pozycje wzgledem sciezki, aby kolokwialnie powiedziec, 'prawo-lewo'. Jezeli wiazka odbiega na lewo, to jestes z prawej strony sciezki i musisz robic korekte na lewo, i vice versa. Potem popatrz na PFD. Z prawej strony bedzie inna wiazka, ktora pokazuje pionowa pozycje wzgledem sciezki schodzenia. Jezeli wiazka idzie na gore od pozycji centralnej, to znaczy, ze jestes za nisko i ze musisz wyrownac lot albo sie wspiac, i vice versa. To jest wlasnie ILS.
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|