|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzik
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 8:04, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | frik napisał: | No, żeby uniknąc hałasu |
Halasu |
No..., jak sie juz taki "niewidzialny" spotka z dajmy na to pasazerem, ktory go nie zauwazyl, to moze byc z tego nie tylko halas ale i balagan...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 8:23, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
bzik napisał: | to moze byc z tego nie tylko halas ale i balagan... |
Zgoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biver
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:32, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jesli juz B-2 mialby leciec nad Europa to stawiam wodke ze spotkanie nawet z ultralightem nie byloby mozliwe
jest cos takiego jak radar oraz chyba istotniejszy - AWACS
a przeciez to bylby przelot samolotu wartego 2 mld $
czy B-2 byl pokazywany w Europie? jesli tak to jak przylecial na lotnisko? z wysunietym podwoziem zeby byl widoczny przez radary, wlaczonym transponderem na pasmie cywilnym, czy w obstawie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qna
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pią 16:25, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
byl na RIAT 2003 albo 04 przelecial w obstawie 2x f-15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gryni
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBA
|
Wysłany: Pią 17:17, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Był tez w Paryżu na Le Bourget ale nie wiem który to był rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:35, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Większość FIRów w Europie nie stosuje radaru pierwotnego w kontroli obszaru, więc wymagany jest sprawny transponder. B2, F117 i inne wynalazki lecąc w przestrzeni kontrolowanej muszągo mieć włączonego, inaczej nie zostaną w ogóle wpuszczone w daną przestrzeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 19:19, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko dodam ze przestrzen kontrolowana w USA i Europie rosciaga sie chyba o ile pamietam do FL600. Tylko ci co leca wyzej moga leciec legalnie bez wiedzy ATC. Pulap B-2 jest o ile wiem rzedu FL500 a wiec grubo wyzej niz samoloty pasazerskie ale ciagle ponizej FL600. Oczywiscie lecac na FL500 ma mala szanse napotkania kogokolwiek - Concordy juz nie lataja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:24, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 19:47, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń. |
Caly wic w tym ze jak jestes takim B2 i tylko przelatujesz to nie musisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frik
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pią 20:21, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:56, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Atco napisał: | W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń. |
Caly wic w tym ze jak jestes takim B2 i tylko przelatujesz to nie musisz. |
Jeśli B2 lata wyłacznie z punktu A do A, nad którym to punktem do FL500 jest przestrzeń niekontrolowana to w każdym przypadku masz rację.
Jeśli zdarza mu się latać z punktu A do B, to szansa na przecięcie przestrzeni kontrolowanej jest bliska 100%. Wówczas nie masz racji ale z pewnością się do tego nie przyznasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qna
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pią 22:08, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
frik napisał: | Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600 |
qrcze nie slyszalem da sie to gdzies sciagnac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frik
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pią 22:50, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Qna napisał: | frik napisał: | Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600 |
qrcze nie slyszalem da sie to gdzies sciagnac? | Ja to tylko czytałem, wątpię aby była nagrana. [link widoczny dla zalogowanych], inne też niezłe zresztą, kilku jeszcze nie znałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qna
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pią 23:25, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
mega dobre. dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 1:54, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Patriot napisał: | Adams_ napisał: | Do AFB Ramstein niedlugo polece na spotting Zobaczymy co tam maja ;D |
spodziewaj sie C-5 C-17 F-15 F-16 A-10 KC-10 , miłego fotografowania |
Szczegolnie mozliwosc zlapania A10 daje mi do myslenia Zdjecia (styczen) wrzuce oczywiscie na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|