Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nighthawk w Niemczech
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo wojskowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzik




Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 8:04, 17 Lis 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
frik napisał:
No, żeby uniknąc hałasu Smile

Halasu Question Question


No..., jak sie juz taki "niewidzialny" spotka z dajmy na to pasazerem, ktory go nie zauwazyl, to moze byc z tego nie tylko halas ale i balagan...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 8:23, 17 Lis 2006    Temat postu:

bzik napisał:
to moze byc z tego nie tylko halas ale i balagan...

Zgoda Exclamation Exclamation Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biver




Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:32, 17 Lis 2006    Temat postu:

jesli juz B-2 mialby leciec nad Europa to stawiam wodke ze spotkanie nawet z ultralightem nie byloby mozliwe
jest cos takiego jak radar oraz chyba istotniejszy - AWACS
a przeciez to bylby przelot samolotu wartego 2 mld $ Wink

czy B-2 byl pokazywany w Europie? jesli tak to jak przylecial na lotnisko? z wysunietym podwoziem zeby byl widoczny przez radary, wlaczonym transponderem na pasmie cywilnym, czy w obstawie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qna




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 16:25, 17 Lis 2006    Temat postu:

byl na RIAT 2003 albo 04 przelecial w obstawie 2x f-15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gryni




Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBA

PostWysłany: Pią 17:17, 17 Lis 2006    Temat postu:

Był tez w Paryżu na Le Bourget ale nie wiem który to był rok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:35, 17 Lis 2006    Temat postu:

Większość FIRów w Europie nie stosuje radaru pierwotnego w kontroli obszaru, więc wymagany jest sprawny transponder. B2, F117 i inne wynalazki lecąc w przestrzeni kontrolowanej muszągo mieć włączonego, inaczej nie zostaną w ogóle wpuszczone w daną przestrzeń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 19:19, 17 Lis 2006    Temat postu:

Tylko dodam ze przestrzen kontrolowana w USA i Europie rosciaga sie chyba o ile pamietam do FL600. Tylko ci co leca wyzej moga leciec legalnie bez wiedzy ATC. Pulap B-2 jest o ile wiem rzedu FL500 a wiec grubo wyzej niz samoloty pasazerskie ale ciagle ponizej FL600. Oczywiscie lecac na FL500 ma mala szanse napotkania kogokolwiek - Concordy juz nie lataja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:24, 17 Lis 2006    Temat postu:

W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 19:47, 17 Lis 2006    Temat postu:

Atco napisał:
W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń.

Caly wic w tym ze jak jestes takim B2 i tylko przelatujesz to nie musisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 20:21, 17 Lis 2006    Temat postu:

Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:56, 17 Lis 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Atco napisał:
W Polsce przestrzeń kontrolowana jest do FL460, poza tym każdy samolot jakoś musi zejść do lądowania przez tę przestrzeń.

Caly wic w tym ze jak jestes takim B2 i tylko przelatujesz to nie musisz.


Jeśli B2 lata wyłacznie z punktu A do A, nad którym to punktem do FL500 jest przestrzeń niekontrolowana to w każdym przypadku masz rację.
Jeśli zdarza mu się latać z punktu A do B, to szansa na przecięcie przestrzeni kontrolowanej jest bliska 100%. Wówczas nie masz racji ale z pewnością się do tego nie przyznasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qna




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 22:08, 17 Lis 2006    Temat postu:

frik napisał:
Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600 Smile


qrcze nie slyszalem Wink da sie to gdzies sciagnac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 22:50, 17 Lis 2006    Temat postu:

Qna napisał:
frik napisał:
Przypomina mi się słynna rozmowa pilota SR-71 z cywilna wieżą prosząc o pozwolenie na FL600 Smile


qrcze nie slyszalem Wink da sie to gdzies sciagnac?
Ja to tylko czytałem, wątpię aby była nagrana. [link widoczny dla zalogowanych], inne też niezłe zresztą, kilku jeszcze nie znałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qna




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 23:25, 17 Lis 2006    Temat postu:

Laughing mega dobre. dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 1:54, 18 Lis 2006    Temat postu:

Patriot napisał:
Adams_ napisał:
Do AFB Ramstein niedlugo polece na spotting Very Happy Zobaczymy co tam maja ;D


spodziewaj sie C-5 C-17 F-15 F-16 A-10 KC-10 , miłego fotografowania Smile


Szczegolnie mozliwosc zlapania A10 daje mi do myslenia Very Happy Zdjecia (styczen) wrzuce oczywiscie na forum Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo wojskowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin