|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
comands
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:10, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie czy koniecznie brakujące zęby trzeba uzupełnić do WSOSP oraz czy dużo mniej rygorystyczne są badania na śmigła niż odrzuty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez comands dnia Sob 22:16, 11 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 21:59, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedno:
Jak ktoś ma krzywy kręgosłup, marne zęby, zadyszkę po przejściu kilometra i wzrok kreta, to może się pocieszyć pisaniem maili o plecach generalskich, znajomościach w sztabie i układzie żydo-masońskim. Współczuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilot1989
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:21, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
wiesz na smigla są o wiele mniej... mzn.dopuszcza się wady kręgosłupa lekkie wady wzroku co na odrzuty jest wykluczone.. nie masz rezonanasu magnetycznego oraz wirowki ale i tak trzeba miec zdrowie dobre nie da sie ukryc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
icekcz
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:23, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Już jak sie czyta o tym co chcą od "zdrowego"człowieka to ochota odchodzi. Dla tych co odpadną pozostaje górka i paralotnia-najtańsze latanie.Ew "kosiarka" na plecach -tam gdzie górek brak.To dla tych co bez śmigła życ nie mogą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez icekcz dnia Pon 20:30, 13 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilot1989
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:44, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
takie są realia byly i będą... ale wierzcie mi jak ktos chce dotrze do swego ale kazdy po przeczytaniu sie stresuje wszystko w obecnyhc czasach da sie zrobic nie chiodzui mi tu o zalatwianie ale uzyskanie zdrowia medycyna ma dosc wysoki poziom trzeba chciec..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
comands
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:57, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanie czy brakujący ząb koniecznie trzeba uzupełnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilot1989
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:23, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
no powinno powinno rob wszystko zeby nie miec dziur ani prochnicy ani innysch swinist myj zabki rano i wieczorem hehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schackal
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:44, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Eeee... No po przeczytaniu tego mnie trochę zagięło i mam odnosnie tych badań pytanie. Czy "zwykły" pilot liniowy przechodzi takie same badania? A jesli nie to jakie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilot1989
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:36, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zwykły pilot liniowy musi posiadać 1 KLASE ZDROWIA a to zupełnie co innego.Np. jak badają wzrok to można mieć max + - 1,5 a w wojsku zauważ na szybkie 0,5 przegrode nosowa masz lekko krzywa nikt sapać nie będzie.... nie ma fotek kręgosłupa... dokladnie nie wiem jak to są te badania ale napewno jest o wiel lżej... wkońcu pilot liniowy to można nazwac spokojnym lataniem w porównaniu np z lataniem na F16 czy Mig 29 ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilot1989
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:40, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jak masz badania na 2 klase zdrowia to masz badania moczu krwi fotke klaty chirurg ocenia ją i bada mierzy nogi patrzy czy jakis złamań nie było itp p[atrzy lagodnie... w porównaniu z wojskiem potem neurolog stuka puka laryngolog wymowa przegroda uszy audiogram krzesłko obrotowe.. wszystko jak w wojsku ale o wiele LŻEJ okulista na 2 klase wiara ma czasami po +4,0 ekg zrobią internista tam swoje posprawdza jakis tescik u psychologa i si... badania na 1KLASE czyli pilot zawodowy.. sa identyczne tylko zaostrzone po prostu.. choc nie interesuje sie dokąłdnie tym ale chyba nic sie nie zmieniło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|