Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EHAM - mój Amsterdam 2005/06

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotniska zagraniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tommy_80




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:41, 25 Mar 2006    Temat postu: EHAM - mój Amsterdam 2005/06

Ahoj!

Wklejam parę zdjątek, efekt mieszkania w Amsterdamie (sierpień-grudzien '05) i obecnego "pomieszkiwania" tam raz w miesiącu.

Na początek zdjęcie, które chyba wszystko tłumaczy... Niezaprzeczalny urok spottersplaats przy 06-24 (Kagbaan):

[link widoczny dla zalogowanych]

Hmm... nie sposób zapomnieć, że Schiphol leży poniżej poziomu morza:
(btw: w tym miejscu koleżanka została spotterem pomp lotniskowych)

[link widoczny dla zalogowanych]

Ta sama droga kołowania z frachtu - 747 Martinair Cargo przed przecięciem Kagbaan:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tenże...:

[link widoczny dla zalogowanych]

A'propos Wink - M11 PH-MCS:

[link widoczny dla zalogowanych]

A319 G-EZAM hamujący na 06:

[link widoczny dla zalogowanych]

Lądowanie na 06 - "Chichen-Itza", 772 znany także jako PH-BQC:

[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze jedno hamowanie na 06 - 742 Atlas Air, troszkę umorusany, niegdyś w Air France Cargo, potem Alitalia Cargo:

[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze na 06 - A320 PH-MPE:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ten sam pas 06 - 737-300 YU-AND, pięknie mu się klapki błyszczą, choć słońce wcale nie oślepiało (jak to w marcu w Holandii):

[link widoczny dla zalogowanych]

Na tym samym pasie w odwrotnej orientacji - A319 G-DBCD startujący z 24:

[link widoczny dla zalogowanych]

Start z 24 - Japończyk 742 JA8168:

[link widoczny dla zalogowanych]

Start z 24 na przeciwną półkulę - trzy siódemki United:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na pierwszym planie pani profesor Curie (M11 PH-KCC):

[link widoczny dla zalogowanych]

Rękawki - nierozpoznany M11 w kompozycji zadniej:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dwa pojazdy KLMu - ten większy to 767 "King Hussein Bridge":

[link widoczny dla zalogowanych]

I na koniec start PH-BQF "Ferrara City":

[link widoczny dla zalogowanych]

Ech... Raj dla spotterów... Planującym wyprawę polecam mapkę ze strony Plane Spotter - [link widoczny dla zalogowanych].

Pozdrowienia Smile

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 23:08, 25 Mar 2006    Temat postu:

Fajne fotki Smile

Bylem w marcu br. w AMS i jak zwykle bylo swietnie (no moze poza pogoda zmino) ale zawsze warto.

sympatyczna zaloga Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
dymiaca A330
[link widoczny dla zalogowanych]
azjatyckie 747
[link widoczny dla zalogowanych]
i troche ameryki w AMS
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 23:23, 25 Mar 2006    Temat postu:

Amsterdam jest fajnym lotniskiem. To było moje pierwsze duże lotnisko w 2003 roku.
Czekaliśmy na przesiadkę z 4 godziny, więc miałem okazję je dobrze obejrzeć.
Drugi raz mi się przytrafiło tam być w 2004 roku-przesiadka na Maritaira do Cancun.
Zdjęcia-super
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Nie 2:04, 26 Mar 2006    Temat postu:

Tego co podales pierwszego N508MC Polar - tez mam w swoich zbiorach - ale na KORD....
btw - pozazdroscic...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Nie 10:30, 26 Mar 2006    Temat postu:

Ale odjazd! Może wygram bilety to polece Wink ile ogniskowej trzeba na Kaagbaan?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 10:37, 26 Mar 2006    Temat postu:

no kurde, po prostu od razu mnie kusi kupienie biletów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 18:03, 26 Mar 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Ale odjazd! Może wygram bilety to polece Wink ile ogniskowej trzeba na Kaagbaan?


Na Boeinga 747 mysle ze wystarczy ci 150mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tommy_80




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:08, 26 Mar 2006    Temat postu:

150mm przy Kagbaan wystarczy, za to do objęcia B747 kołującego z cargo przez Kagbaan zalecam fisheye Wink

Pozdrawiam Smile

T.

Jeszcze a'propos linków: do śledzenia aktualnego wykorzystania pasów startowych i korytarzy na Schiphol służy: [link widoczny dla zalogowanych]

No i oczywiście [link widoczny dla zalogowanych] do nasłuchu amsterdamskiej ATC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gata
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 8:16, 27 Mar 2006    Temat postu:

Tommy, foty super, ale mamy na forum zasadę, że nie wstawiamy zdjęć szerszych niż 600 pikseli. Ta strona jest "rozjechana" i ładuje się sto lat. Pozmniejszaj proszę fotki albo ja je przerobię na linki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 16:13, 27 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
dymiaca A330
[link widoczny dla zalogowanych]

Co sie dzialo z tą maszyną?!

A propos fotek w tym watku - myslalby kto, ze to tylko u nas żałują pieniedzy na mycie samolotow... Sad Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 17:49, 27 Mar 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Airliner napisał:
dymiaca A330
[link widoczny dla zalogowanych]

Co sie dzialo z tą maszyną?!



Odpalali zimne silniki.
Ogladalem takze inne A330 NW i wszystkie dymily ale ta byla najlepsza Smile

PS.Tez ciekawe czy to taki urok bo jak odpalali 777 to prawie nie bylo zadnego dymka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 9:58, 28 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Odpalali zimne silniki.

Heh, a myslalem, ze dym (z oleju) przy odpalaniu to tylko przy silnikach tlokowych.

Airliner napisał:
PS.Tez ciekawe czy to taki urok bo jak odpalali 777 to prawie nie bylo zadnego dymka

Siodemki to zapewne mają silniki GE - a jakie silniki mają 330-ki NW?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 18:36, 28 Mar 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Siodemki to zapewne mają silniki GE - a jakie silniki mają 330-ki NW?


Pratt & Whitney


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 21:56, 29 Mar 2006    Temat postu:

Witam
Dokładam swoje zdjęcia z Amsterdamu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i z lądowania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotniska zagraniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin