|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
777_forever
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:56, 29 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Heyah to chyba ja teraz dam moją historyjkę z KTPA. Byłem na spottingu z ojcem latem, postawiliśmy samochód przy tzw. parku handlowym, ja miałem aparat, a ojciec miał radio, abyśmy wiedzieli, co leci. Robimy godzinę, a przyjeżdza policjant, mówi, że musimy się ruszyć z tąd, fotografowanie maszyn niedozwolone itd. Ale najlepsze - powiedział, że dostał ponad 10 (!!!!) telefonów od różnych ludzi, którzy nas widzieli. I to w Tampie, która ma w stanach reputacje jako jedno z najbardziej przyjaznych dla spotterów lotnisk w stanach. To chyba przez to radio, ale liczba telefonów, zdumiemające. Kolega robi w Tampie chyba z 5 lat, nigdy go jeszcze nie wygonili. A mam pytanko do Polish Air 42. Co robisz w Daytona? Czyżby coś związane z Embry-Riddle? Byłem tam w lato przez trzy tygodnie na Sun Flight Solo. Jeżeli chodzi o spotting, całkiem ok lotnisko, Delta na MD-88, CRJ-200/700 i CO na ERJ-145XR. Byłeś już w MCO?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Wto 21:14, 29 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
777_forever napisał: | Heyah to chyba ja teraz dam moją historyjkę z KTPA. Byłem na spottingu z ojcem latem, postawiliśmy samochód przy tzw. parku handlowym, ja miałem aparat, a ojciec miał radio, abyśmy wiedzieli, co leci. Robimy godzinę, a przyjeżdza policjant, mówi, że musimy się ruszyć z tąd, fotografowanie maszyn niedozwolone itd. Ale najlepsze - powiedział, że dostał ponad 10 (!!!!) telefonów od różnych ludzi, którzy nas widzieli. I to w Tampie, która ma w stanach reputacje jako jedno z najbardziej przyjaznych dla spotterów lotnisk w stanach. To chyba przez to radio, ale liczba telefonów, zdumiemające. Kolega robi w Tampie chyba z 5 lat, nigdy go jeszcze nie wygonili. A mam pytanko do Polish Air 42. Co robisz w Daytona? Czyżby coś związane z Embry-Riddle? Byłem tam w lato przez trzy tygodnie na Sun Flight Solo. Jeżeli chodzi o spotting, całkiem ok lotnisko, Delta na MD-88, CRJ-200/700 i CO na ERJ-145XR. Byłeś już w MCO? |
Yea chodze do Embry-Riddle
O Daytona Beach wogole nie chce mowic bo to dziura hehe
MCO jest nudne jak cholera (lepsze od TPA ale i tak jest zle) w porownaniu do ORD. Jestem przyzwyczajony do najruchliwszego lotniska na swiecie takze wiesz...lotnisko takie jak McCoy czy TPA nie zabardzo mi wystarczaja. w MCO tylko jest AirTran, Delta, Song i Southwest...nic innego specjalnego nie ma oprocz Icelandair i Martinair.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Śro 2:58, 30 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Ok. z tym foceniem... Bardzo chetnie wyskoczymy. Tyle ze jak bede mial troche czasu bo po primo pracuje po sekundo pracuje a po tercjo w tym okresie spodziewam sie ze mi sie syn urodzi wiec rozumiesz... Ale mimo wszystko zawsze sie troche czasu znajdzie...
No coz... Samo siedzenie przy podejsciach ktore wymieniles troche mnie nudzi... Ciekawie jest np. spod osi 27L jak sie na highway'u I294 stoi w kierunku poludniowym... A szczegolnie jak A340 albo B747 laduje. Tyle ze troche nadciagasz przepisy. Albo na nasypie pod osia 14L (przy skrzyzowaniu Mt. Prospect Rd i Touhy Ave) - tyle ze jestes na ziemi nalezacej do departamentu transportu i tez copy sie czepiaja. A poza tym to spoko - nie lubie gadki z policja...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 10:08, 30 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
PolishAir42 napisał: | w MCO tylko jest AirTran, Delta, Song i Southwest...nic innego specjalnego nie ma oprocz Icelandair i Martinair. |
Jeszcze jest Virgin Atlantic, British Airways i LTU. No i wszyscy przewoznicy amerykanscy: United, American, US Airways, JetBlue, Continental, Frontier, America West itp
Niestety spotting nie jest tolerowany tam. Mozna sie "zameldowac" i dostac pozwolenie na focenie z dachu garazu z ktorego praktycznie niczego sfocic sie nie da wiec paranoja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Śro 19:45, 30 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | PolishAir42 napisał: | w MCO tylko jest AirTran, Delta, Song i Southwest...nic innego specjalnego nie ma oprocz Icelandair i Martinair. |
Jeszcze jest Virgin Atlantic, British Airways i LTU. No i wszyscy przewoznicy amerykanscy: United, American, US Airways, JetBlue, Continental, Frontier, America West itp
Niestety spotting nie jest tolerowany tam. Mozna sie "zameldowac" i dostac pozwolenie na focenie z dachu garazu z ktorego praktycznie niczego sfocic sie nie da wiec paranoja. |
Ahhh no dzieki...nigdy nie widzialem United i American w zyciu Wiesz dobrze o co mi chodzilo...
Co ty wogole pleciesz...w MCO spotting niezle idzie i jeszcze z Policja mozna sobie po pstrykac...nie trzeba tak sie nastawiac negatywnie. Podjedz pod Comair hangar przy Cargo Road wejdz do srodka i zapytaj sie czy mozesz zaparkowac...babka zawsze tam jest i daje mi zaparkowac prosto przy taxiway nad drogo. Policjant ktory sie nazywa Chuck Morrison zawsze jezdzi i sprawdza ludzi tez pstryka fotki Canon'em 300D takze nawet pogada z toba. [link widoczny dla zalogowanych] I to jest nawet jego stronka takze spox. Facet mnie wzial na restricted road i strzelalismy zdjecia przez 4 godziny i nikt nawet nie mruknal jak widzial mnie, kolege i polcjanta z lufkami.....Nawet mam fotke specjalnie dla ciebie ktora wzialem zebys nie chodzil po MCO z takim negatywnym podejsciem...hehehe
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: | Zdecydowanie gorsza sytuacja jest z robieniem fotek spod plotu. To z reguly kwestia czasu zanim przyjedzie policja, szeryf czy fbi i zaczna sie problemy. |
Jedyne miejsce gdzie to wogole bylo mozliwe i policja przejezdzala obok to bylo Chicago Midway....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gata
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20:18, 30 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
PolishAir - zdjęcie jest ogromne, zmieniłam na linka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
777_forever
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:54, 30 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Haha, a w TPA mamy BA na 777, Westjet na 737-700 i Cayman Airways na 737-200. Do MCO wiem że BA lata, ale Westjet i Cayman też latają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Czw 4:01, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gata napisał: | PolishAir - zdjęcie jest ogromne, zmieniłam na linka |
Dzieki..musilo zrobic impresje na Danny zeby widzial ze nie jest tak zle haha
Cytat: | Haha, a w TPA mamy BA na 777, Westjet na 737-700 i Cayman Airways na 737-200. Do MCO wiem że BA lata, ale Westjet i Cayman też latają? |
Tak...ale i tak nudno jak cholera...Cayman 737-300 lataja do ORD..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
777_forever
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:35, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Ee, i tak lepiej niż EPWA W TPA przynajmniej nie ma 20+ minutowych przerw pomiędzy lądującymi maszynami. Tam się zawsze coś dzieje, a tu lipa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Czw 21:41, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
777_forever napisał: | Ee, i tak lepiej niż EPWA W TPA przynajmniej nie ma 20+ minutowych przerw pomiędzy lądującymi maszynami. Tam się zawsze coś dzieje, a tu lipa... |
Wole LOT ogladacz z 20 minutowymi przerwami niz cholerne Delta Connection CRJ/ERJ co 2 minuty...
A tak naprawde to po kilku miesiacach nawet sie robi nudno w Chicago bo caly czas nawalaja RJ + MD80 + A319/A320 + 737...jak jest 5 A320 jeden za drugim w kolejce pod 27L to nuda sie robi...wszystkie do tego albo United albo wszystkie MD80 AA
Nie no, ale MCO jest ruchliwsze od TPA i mi sie juz troche podnudza hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Pią 6:17, 02 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
PolishAir42 napisał: | 777_forever napisał: | Ee, i tak lepiej niż EPWA W TPA przynajmniej nie ma 20+ minutowych przerw pomiędzy lądującymi maszynami. Tam się zawsze coś dzieje, a tu lipa... |
Wole LOT ogladacz z 20 minutowymi przerwami niz cholerne Delta Connection CRJ/ERJ co 2 minuty...
A tak naprawde to po kilku miesiacach nawet sie robi nudno w Chicago bo caly czas nawalaja RJ + MD80 + A319/A320 + 737...jak jest 5 A320 jeden za drugim w kolejce pod 27L to nuda sie robi...wszystkie do tego albo United albo wszystkie MD80 AA
Nie no, ale MCO jest ruchliwsze od TPA i mi sie juz troche podnudza hehe |
Wlasnie to chcialem napisac... Juz mi sie znudzilo ogladanie AA i UA...
Tak samo jak i Continental i Delta... ANA, JAL, LOT czy SAS to jest gradka - a czlowiek z wielka checia czeka az sie pojawia...
Dobrze ze jest jeszcze radio i jak sie pojawi na lacznosci z APP cos z tego to od razu do okna albo na Harlem (bo akurat taki mam widok... na podejscie 27L i po przekroczeniu Willt mam je jak na dloni)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Pią 7:52, 02 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabik napisał: | PolishAir42 napisał: | 777_forever napisał: | Ee, i tak lepiej niż EPWA W TPA przynajmniej nie ma 20+ minutowych przerw pomiędzy lądującymi maszynami. Tam się zawsze coś dzieje, a tu lipa... |
Wole LOT ogladacz z 20 minutowymi przerwami niz cholerne Delta Connection CRJ/ERJ co 2 minuty...
A tak naprawde to po kilku miesiacach nawet sie robi nudno w Chicago bo caly czas nawalaja RJ + MD80 + A319/A320 + 737...jak jest 5 A320 jeden za drugim w kolejce pod 27L to nuda sie robi...wszystkie do tego albo United albo wszystkie MD80 AA
Nie no, ale MCO jest ruchliwsze od TPA i mi sie juz troche podnudza hehe |
Wlasnie to chcialem napisac... Juz mi sie znudzilo ogladanie AA i UA...
Tak samo jak i Continental i Delta... ANA, JAL, LOT czy SAS to jest gradka - a czlowiek z wielka checia czeka az sie pojawia...
Dobrze ze jest jeszcze radio i jak sie pojawi na lacznosci z APP cos z tego to od razu do okna albo na Harlem (bo akurat taki mam widok... na podejscie 27L i po przekroczeniu Willt mam je jak na dloni)
Pozdrawiam |
Jedyne na co warte jest czekac w ORD jest Cargo albo z samego rana albo pozno popoludniu/wieczorem...no i czasami zdarzy sie Iberia A346 i Kalitta wciagu dnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Czw 4:21, 08 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Wracajac do tematu to dzisiaj O'Hare dostalo 5,5 mln dolarow na nowe wyposarzenie kontroli zblizania od rzadu federalnego. FAA zapowiedziala ze program rozbudowy zostanie rozszerzony o wybudowanie dwoch dodatkowych wiez kontrolnych dla ruchu tranzytowego (na podstawie danych podanych przez newsletter FAA).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Czw 4:47, 08 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabik napisał: | Wracajac do tematu to dzisiaj O'Hare dostalo 5,5 mln dolarow na nowe wyposarzenie kontroli zblizania od rzadu federalnego. FAA zapowiedziala ze program rozbudowy zostanie rozszerzony o wybudowanie dwoch dodatkowych wiez kontrolnych dla ruchu tranzytowego (na podstawie danych podanych przez newsletter FAA). |
I tak juz normalna wieza nie widzi niektorych drog kolowania...bo najmniej to chyba jest od Strony T1 za Taxiways Alpha i Bravo (2 mosty nad I-190) Jak zbuduja zachodni terminal dla wszystkich przewoznikow poza AA/UA, STAR Alliance, Oneworld i miedzynarodowych to moga byc problemy z kontrola jak nie zbuduja jeszcze bo najmniej jednej wiezy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Pią 1:28, 09 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Ta wieze co stoi maja zastapic nowa, wyzsza. Moze to pozwoli na calkowita widocznosc w co watpie... Mimo wszystko wybudowanie drugiej wiezy pozwolilo by ogarnac wzrokiem cala powierzchnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|