|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Togal
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:36, 20 Lis 2005 Temat postu: ILS 29 Yankee vs. Zulu |
|
|
Witam.
Czasami coś takiego słychać na tranzystorze
ILS 29 Yankee albo ILS 29 Zulu. Jaka róźnica? Jak to leci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys121
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:50, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Sa to jakby dwa rodzaje podejscia ILS. Jedno podobne do dotychczasowego, z wykorzystaniem VOR LAW, drugie bardzo podobne do podejscia w EPGD, z dlugim zakretem, na prosta, bezposrednio po CZE.
Zobacz na mapke ais.pata.pl ->AD->AD2->EPPO->6.1.1 oraz 6.1.2
Ps. Mam nadzieje, ze Atco wyjasni dokladniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Togal
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:31, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Panie Kaczy, ten temat też możesz usunąć.
Ręce i nogi opadają......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczy
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Togal
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:35, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Nie mam więcej pytań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAWA
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:52, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Topic został odblokowany aby zostało wyjaśnione to co intryguje, ciekawi Togala (możliwe ze nie tylko) Part2 został usunięty z wiadomych wzgledów,nie było sensu go trzymać gdy ten jest odblokowany.
Co do pytania:
Y- jest bardzo podobny do tego co było za czasów POZ czyli z kierunku DRE ,SUI ,CZE samolot leci po prostej na LAWa ,zchodzi według potrzeby do około 4000ft i robi racetrack
Z – samolot leci z CZE z kursem 072 nastepnie na radialu LAWa (124) i wchodzi na prosta jakies 30km przed pasem. Omija tym sposobem EPKS
Oczywiście także czekam na atco J
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 7:58, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Ale co tu dodawać? Wszytko już napisaliście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WZZ048
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO/EPRZ
|
Wysłany: Pon 10:41, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Ale co tu dodawać? Wszytko już napisaliście. | Jako autorytet w tej dziedzinie miałes poprawić pewne nieścisłości! Ale skoro ich nie ma to możesz być dumny z autorów powyższych postów! Ale swoją droga mam pytanie! Kiedy ATC stosuje takie bądź akie podejście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:59, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Zależy, jaki jest akurat wygodniejsze.
Podejscie Z pozwala swobodnie wypuszczać samoloty na zachód - wszystkie są czyste z podchodzącym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WZZ048
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO/EPRZ
|
Wysłany: Pon 13:00, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
No tak! Czyli głównie stosuje się różne podejścia dla zwiększenia separacji pomiędzy dep i arr acft's?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:10, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Nie dla zwiększenia separacji, a dla uproszczenia pracy; po co tasować samoloty, skoro można dać zulu i samo się robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|