|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zasieki1
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:46, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Witek napisał: | zasieki1 napisał: | nie twierdze, ze terminal GA w poz jest ogromny. ale w porownaniu do np. etiudy chyba jednak wiekszy. wydaje mi sie, ze daloby rade obrobic tam 200-300 tys. pax/rok. |
Terminal GA?
Kiedy ostatni raz byłeś w GA? |
nie boj, bywam dosyc czesto. w drodze do pracy.
terminal ten zamknieto w 2001 roku, kiedy w poznaniu odprawiono ok. 220 tys. pax i jakos terminal dawal rade. mysle, ze po niewielkich przerobkach mozna go przystosowac dla potrzeb LCC i odprawy ok. 300 tys. pax/rok (wyrzucajac oczywiscie spedytorow i scianki g-k). Wydaje mi sie, ze byloby to tansze niz budowa osobnego terminalu od podstaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Czw 11:58, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ale pasazerowie LCC to juz w tym roku 220tys, w przyszlym bedzie 300tys i zakladajac nawet minimalny, ale ciagle rozwoj w 2008 z pewnoscia na 300tys sie nie skonczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalam
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:29, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
zasieki1 napisał: |
nie boj, bywam dosyc czesto. w drodze do pracy.
terminal ten zamknieto w 2001 roku, kiedy w poznaniu odprawiono ok. 220 tys. pax i jakos terminal dawal rade. mysle, ze po niewielkich przerobkach mozna go przystosowac dla potrzeb LCC i odprawy ok. 300 tys. pax/rok (wyrzucajac oczywiscie spedytorow i scianki g-k). Wydaje mi sie, ze byloby to tansze niz budowa osobnego terminalu od podstaw. |
to widzisz chyba tylko halę główną gdzie są spedytorzy. A co z Mocnym, K&N, separatką? Zero infrastruktury, nawet podstawowej.
Na dodatek jeden pełny 737 ledwo by wszedł do starej hali odlotów.
Nie wystarczy lekka przeróbka i wywalenie g-k bo tam są ściany murowane. Trzeba by położyć wszystkie instalacje, sprzęt do odprawy, podciągnąć sieci GPK,UC.
Chyba taniej nowy budynek postawić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:44, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
tomalam napisał: |
to widzisz chyba tylko halę główną gdzie są spedytorzy. A co z Mocnym, K&N, separatką? Zero infrastruktury, nawet podstawowej.
Na dodatek jeden pełny 737 ledwo by wszedł do starej hali odlotów.
Nie wystarczy lekka przeróbka i wywalenie g-k bo tam są ściany murowane. Trzeba by położyć wszystkie instalacje, sprzęt do odprawy, podciągnąć sieci GPK,UC.
Chyba taniej nowy budynek postawić... |
Pewnie, że taniej nowy! Przykład; GermanWings na SXF...
Taki terminal dla LCC musiałby być przystosowany do minimum 800tyś-1mln pax... tak wiem, że teraz jest tylko STN, LTN, DUB i LPL... ale chyba nie myślicie, że tak zostanie? FR i W6 mają LF ponad 90%, EI coraz częściej przekracza 80%. Do Londynu może wejść bez problemu jeszcze jeden przewoźnik, najlepiej na LGW. To tylko kwestia czasu jak ktoś wejdzie na; CDG, DTM, OSL, FCO, MXP, BCN, AMS itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zasieki1
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:23, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ok. teraz to juz wrozymy z fusow
mam nadzieje ze problem terminalu dla LCC kiedykolwiek bedzie rozpatrywany. obym dozyl tych czasow
p.s. a na schoenefeldzie to jest chyba terminal easyjeta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:26, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
zasieki1 napisał: |
p.s. a na schoenefeldzie to jest chyba terminal easyjeta? |
Jest, ale od pół roku jest też 4U, EZY jest po lewej stronie a 4U po prawej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zasieki1
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:42, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
no prosze. dawno nie bylem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAWA
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:46, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
zasieki1 napisał: | no prosze. dawno nie bylem |
Tak to wygląda :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zasieki1
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:14, 08 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
faktycznie, szybko im poszlo. piekne to to nie jest, ale swoja role spelnia. jak tak patrze na berlin, ktory hubem zadnym nie jest, ale daje rade, to stwierdzam, ze wciaz jestesmy w III swiecie lotniczym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akusz
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań / Luboń
|
Wysłany: Nie 11:14, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
zasieki1 napisał: | rob_sad napisał: | Zle zaprojektowany terminal, ogolnie przepustowosc niby ok, ale za male gaty
Ruch LCC jest sladowy ale i tak da w tym roku okolo 1/3 wszystkich pasazerow. |
w porownaniu do etiudy albo beauvais poznanski terminal GA to bajka |
Dla niewtajemniczonych hala odlotów Paryż-Beauvais
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawiasem mówiąc także przy Pyrzowicach czy Worcławiu nasz terminal to bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:35, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Akusz napisał: | Dla niewtajemniczonych hala odlotów Paryż-Beauvais |
To samo na innych ujęciach:
No, to tylko dobudówka, jest tez jakiś-tam budynek, ale i tak nie opłaca się porównywac:
Bez kompleksów EPPO, s'il vous plait!
Infrastruktura jest, potrzeba tylko połączeń!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jucek19
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 13:16, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Nie rozumiem dlaczego hotel jest stawiany jako alternatywa dla drog kolowania?
I czy i dlaczego to port ma budowac hotel? Nie lepiej zachecic jeden z duzych koncernow hotelowych do zainwestowania? |
chciałem przypomnieć, że zaraz na przeciwko terminala jest HOTELik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
O MATKO!
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Nie 20:24, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Żabojady to chyba sobie kpiny urządzają z tą halą dep- hehe. To chyba dla very very LCC. Rozumiem, że to taka prowizorka ala most syreny w wawie, który miał służyć przez kilkanaście miesięcy a straszył przez długie lata. Ale mnie rozbawili!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyfer
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO/POZ
|
Wysłany: Pon 7:34, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
W Dublinie jest też tgo typu barak, ale to głównie dla ludzi z Arrival (choć nie jestem na 100% że tylko). Idzie się i idzie i końca nie widać. Ale wygląda to nieco lepiej niż w Paryżu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pon 10:49, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
cyfer napisał: | W Dublinie jest też tgo typu barak, ale to głównie dla ludzi z Arrival (choć nie jestem na 100% że tylko). Idzie się i idzie i końca nie widać. Ale wygląda to nieco lepiej niż w Paryżu. |
Barak jest prowizorka na poltora roku. Obsluguje zarowno przyloty jak i odloty, w 90% Ryanaira. Tuz za nim trwa budowa nowego pirsu terminala ktory ma byc oddany pod koniec tego roku. Wtedy barak zostanie rozebrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|