Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe loty.... z innych lotnisk
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Wto 7:58, 04 Lip 2006    Temat postu:

Dobre pytanie.

Ale powstaje kolejne: czy na "fali" wyborczych obietnic, można budować solidny dochodowy interes dla regionu?

Jeżeli w dyskusję nad Ławicą włączymy wybory samorządowe, to stracimy tylko czas, a pomysły zostaną partykularnie wykorzystane do gry politycznej za - przysłowiowe - "pocałuj mnie w ....nos".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:04, 04 Lip 2006    Temat postu:

To jeszcze jedno pytanie: czy widzisz w perspekywie najbliższych kilku miesięcy realne szanse na zmiany w polityce prowadzonej przez zarząd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Wto 9:05, 04 Lip 2006    Temat postu:

Niestety tematyka poruszona w tym wątku nie jest chwilowo moją mocną stroną, ale tak jak już pisałem w jakimś poście nie za bardzo jest jak ten problem rozwiazać bo troche za dużo ludzi musiałoby odejść od koryta. Wprawdzie to korytko w końcu samo wyschnie ale niestety to będzie już koniec zabawy w lotnisko.
Jendyna szansa to trzęsienie ziemi albo konkurencyje lotnisko w rękach prywatnych, ale czy wtedy nie pojawią się nagle trudne do przejścia przepisy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Wto 11:45, 04 Lip 2006    Temat postu:

Atco napisał:
To jeszcze jedno pytanie: czy widzisz w perspekywie najbliższych kilku miesięcy realne szanse na zmiany w polityce prowadzonej przez zarząd?


Trudno powiedzieć. Zakładając, że dla obecnego prezesa ta posada to tzw. spadochron - to raczej niewiele się zmieni.

Być może pewnym "kamieniem milowym" w działaniach RN i jej kontroli postępowania zarządu mogłoby być wypracowanie wspólnych celów stawianych tej firmie przez miasto i województwo - zawsze to jakieś 40% nacisków.

Sądzę, że pewnym sposobem może być ożywienie dyskusji w mediach. Musi to być jednak dyskusja merytoryczna, a nie emocjonalna.

Tyle odnośnie zmiany zarządu.
Jest jeszcze jeden problem. Nie wierzę w to, nie istotne jaka jest dyrekcja, że nie da się rozwijać firmy nawet przy tak niesprzyjających warunkach kapitałowych.

Znam różne firmy, gdzie zarząd jest z przysłowiowego kosmosu, a firma się rozwija dzięki kompetencjom i zaangażowaniu pracowników niższego szczebla (marketingu, PRu, planowania). Niestety nie zauważam tego typu działań w firmie będącej przedmiotem naszego zainteresowania.

Na zdrowopolski rozsądek nawet gdybym nie znał się na tym co robi firma do której mnie zesłano, to chciałbym, żeby się rozwijała, bo to oznacza, że mnie nie wywalą ze stołka za wyniki. Dotychczas z tym problemem radzono sobie świetnie markując działania rozwojowe i biadoląc, że wszystko przez Air Polonię, która upadła i odstraszyła ludzi z Ławicy (stek bzdur, ale takie tłumaczenia miały przecież miejsce).

Zobaczymy (niestety) jak będzie tym razem.

Z ciekawostek: prowadzę w tej chwili rozmowy w sprawie organizacji kliku lotów czarterowych dla dużych wyjazdów incentive do Portugalii. Portugalski przewoźnik w negocjacjach pyta o pewne kwestie kluczowe, jak na przykład: "Możliwości fuelingu u dostawców sieciowych: Shell, Agip, Total, inne (czyt. droższe). Na dzień dobry koszt usługi rośnie o jakieś 15%.

Przykładów patologii w branży możnaby mnożyć. Potencjałem rozwojowym jesteśmy w pierwszej dziesiątce na świecie. Potencjałem biznesowym i kompetencyjnym jesteśmy chyba na jednym z ostatnich miejsc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin