Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Od S07 Cimber zamiast SAS do CPH
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba




Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:36, 02 Sty 2007    Temat postu: Od S07 Cimber zamiast SAS do CPH

Od sezonu letniego rejsy z CPH do POZ obsługiwać będzie Cimber Air (QI) na CRJ200. Rozkład bez większych rewolucji:

CPHPOZ 12151320 12345_7
POZCPH 13451450


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:52, 02 Sty 2007    Temat postu: Re: Od S07 Cimber zamiast SAS do CPH

kuba napisał:
Od sezonu letniego rejsy z CPH do POZ obsługiwać będzie Cimber Air (QI) na CRJ200. Rozkład bez większych rewolucji:

CPHPOZ 12151320 12345_7
POZCPH 13451450



To nie tak źle, komfort podróży się zwiększy.
A pewnie i tak będą podmianki.
Najlepsze jest to, że samolot będzie wcześniej w CPH...


PS dla spotterów
Cimber ma 9 CRJotów
OY-RJA B C D
OY-MAV
OY-MBI J T U

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 19:00, 02 Sty 2007    Temat postu:

Imho komfort podrozy Dashem 8-400 jest wiekszy niz CR2. Na dodatek koszty obslugi polaczenie beda wieksze co grozi kasacja w przypadku slabszych LF.

I jakby nie patrzec zamieniamy wiekszy na mniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Wto 19:29, 02 Sty 2007    Temat postu:

Po pierwsze komfort podrozy CRJ jest znacznie wyzszy niz trzesacym sie Dashem,
po drugie CRJ jest szybszy niz Dash,
a po trzecie zla informacja w tym przypadku SAS zmiejsza ilosc oferowanych miejsc CRJ ma 48/50 a Dash 72 fotele wiec 24 miesca mniej na jednym rejsie.
Teoretyczna strata tygodniowa to 288 pasazerow w skali roku to juz ponad 11 tys paxow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 19:34, 02 Sty 2007    Temat postu:

Airliner napisał:
Po pierwsze komfort podrozy CRJ jest znacznie wyzszy niz trzesacym sie Dashem,
po drugie CRJ jest szybszy niz Dash,
a po trzecie zla informacja w tym przypadku SAS zmiejsza ilosc oferowanych miejsc CRJ ma 48/50 a Dash 72 fotele wiec 24 miesca mniej na jednym rejsie.
Teoretyczna strata tygodniowa to 288 pasazerow w skali roku to juz ponad 11 tys paxow.


Po pierwsze Dash nie jest trzesacy sie, decybeli w srodku minimalnie wiecej ale za to miejsca znacznie wiecej. CR2 jest jednym z najbardziej niewygodnych samolotow. Roznica szybkosci na takiej trasie jest minimalna.

11 tys pax mniej - dobry poczatek nowego roku dla Lawicy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 8:36, 03 Sty 2007    Temat postu:

Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Śro 12:09, 03 Sty 2007    Temat postu:

rob_sad napisał:
Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka.


Coś tam może być na rzeczy, ale nie znam statystyk CPH-POZ-CPH. W sumie to dla biznesu wylecieć rano - wrócić wieczorem jest chyba całkiem rozsądne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 14:25, 03 Sty 2007    Temat postu:

rob_sad napisał:
Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka.


Ciekawy taki wstep Sad

PS.Mysle ze to zasluga Lufthansy ktora najskuteczniej zbiera paxow do swojego hubu w MUC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:16, 03 Sty 2007    Temat postu:

w systemach rezerwacyjnych widac, ze QI pojawia sie w miejsce SK (wykonuje dla niego to polaczenie). Podmian za CRJ mozna sie spodziewac jedynie na ATRy, nie spodziewalbym sie podmian na samoloty SK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 8:36, 04 Sty 2007    Temat postu:

Rowniez w systemach rezerwacyjnych sa okresy kiedy w przerwach czasem kilkutygodniowych lata wlasnie SK na Dashach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macx




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 7:42, 06 Sty 2007    Temat postu:

dobre duszki mowia ze nikt nie ma zamiaru kasowac zadnych polaczen;rejs bedzie nadal "czysto"SASowski, to nie jest zaden codeshare a Cimber uzycza tylko sprzetu dla SAS! Byl , jest i bedzie to lot SASa!
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:26, 06 Sty 2007    Temat postu:

macx napisał:
dobre duszki mowia ze nikt nie ma zamiaru kasowac zadnych polaczen;rejs bedzie nadal "czysto"SASowski, to nie jest zaden codeshare a Cimber uzycza tylko sprzetu dla SAS! Byl , jest i bedzie to lot SASa!
pozdro




To wiadomo Smile
Sęk w tym, że będzie to mniejszy samolot... no i pytanie o serwis na pokładzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 10:13, 06 Sty 2007    Temat postu:

Cimber lata jako Cimber:
[link widoczny dla zalogowanych]

i lata jako SAS:
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety dla POZ to degradacja polaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 23:35, 06 Sty 2007    Temat postu:

Danny napisał:
Cimber lata jako Cimber:
[link widoczny dla zalogowanych]

i lata jako SAS:
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety dla POZ to degradacja polaczenia.


Cimber lata dla SAS tak jak Lufa Cityline czy augsburg arways dla lufy lub tyrolean airways dla Austrian airliners !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 0:29, 07 Sty 2007    Temat postu:

Czy BritAir dla AirFrance Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin