|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:36, 02 Sty 2007 Temat postu: Od S07 Cimber zamiast SAS do CPH |
|
|
Od sezonu letniego rejsy z CPH do POZ obsługiwać będzie Cimber Air (QI) na CRJ200. Rozkład bez większych rewolucji:
CPHPOZ 12151320 12345_7
POZCPH 13451450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:52, 02 Sty 2007 Temat postu: Re: Od S07 Cimber zamiast SAS do CPH |
|
|
kuba napisał: | Od sezonu letniego rejsy z CPH do POZ obsługiwać będzie Cimber Air (QI) na CRJ200. Rozkład bez większych rewolucji:
CPHPOZ 12151320 12345_7
POZCPH 13451450 |
To nie tak źle, komfort podróży się zwiększy.
A pewnie i tak będą podmianki.
Najlepsze jest to, że samolot będzie wcześniej w CPH...
PS dla spotterów
Cimber ma 9 CRJotów
OY-RJA B C D
OY-MAV
OY-MBI J T U
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 19:00, 02 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Imho komfort podrozy Dashem 8-400 jest wiekszy niz CR2. Na dodatek koszty obslugi polaczenie beda wieksze co grozi kasacja w przypadku slabszych LF.
I jakby nie patrzec zamieniamy wiekszy na mniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Wto 19:29, 02 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze komfort podrozy CRJ jest znacznie wyzszy niz trzesacym sie Dashem,
po drugie CRJ jest szybszy niz Dash,
a po trzecie zla informacja w tym przypadku SAS zmiejsza ilosc oferowanych miejsc CRJ ma 48/50 a Dash 72 fotele wiec 24 miesca mniej na jednym rejsie.
Teoretyczna strata tygodniowa to 288 pasazerow w skali roku to juz ponad 11 tys paxow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 19:34, 02 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | Po pierwsze komfort podrozy CRJ jest znacznie wyzszy niz trzesacym sie Dashem,
po drugie CRJ jest szybszy niz Dash,
a po trzecie zla informacja w tym przypadku SAS zmiejsza ilosc oferowanych miejsc CRJ ma 48/50 a Dash 72 fotele wiec 24 miesca mniej na jednym rejsie.
Teoretyczna strata tygodniowa to 288 pasazerow w skali roku to juz ponad 11 tys paxow. |
Po pierwsze Dash nie jest trzesacy sie, decybeli w srodku minimalnie wiecej ale za to miejsca znacznie wiecej. CR2 jest jednym z najbardziej niewygodnych samolotow. Roznica szybkosci na takiej trasie jest minimalna.
11 tys pax mniej - dobry poczatek nowego roku dla Lawicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Śro 8:36, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyfer
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO/POZ
|
Wysłany: Śro 12:09, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
rob_sad napisał: | Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka. |
Coś tam może być na rzeczy, ale nie znam statystyk CPH-POZ-CPH. W sumie to dla biznesu wylecieć rano - wrócić wieczorem jest chyba całkiem rozsądne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 14:25, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
rob_sad napisał: | Ja mam cicha nadzieje ze to wstep do 2 polaczen dziennie. W kazdym innym przypadku to kaszanka. |
Ciekawy taki wstep
PS.Mysle ze to zasluga Lufthansy ktora najskuteczniej zbiera paxow do swojego hubu w MUC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:16, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
w systemach rezerwacyjnych widac, ze QI pojawia sie w miejsce SK (wykonuje dla niego to polaczenie). Podmian za CRJ mozna sie spodziewac jedynie na ATRy, nie spodziewalbym sie podmian na samoloty SK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Czw 8:36, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Rowniez w systemach rezerwacyjnych sa okresy kiedy w przerwach czasem kilkutygodniowych lata wlasnie SK na Dashach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macx
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 7:42, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
dobre duszki mowia ze nikt nie ma zamiaru kasowac zadnych polaczen;rejs bedzie nadal "czysto"SASowski, to nie jest zaden codeshare a Cimber uzycza tylko sprzetu dla SAS! Byl , jest i bedzie to lot SASa!
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 8:26, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
macx napisał: | dobre duszki mowia ze nikt nie ma zamiaru kasowac zadnych polaczen;rejs bedzie nadal "czysto"SASowski, to nie jest zaden codeshare a Cimber uzycza tylko sprzetu dla SAS! Byl , jest i bedzie to lot SASa!
pozdro |
To wiadomo
Sęk w tym, że będzie to mniejszy samolot... no i pytanie o serwis na pokładzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Sob 10:13, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cimber lata jako Cimber:
[link widoczny dla zalogowanych]
i lata jako SAS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety dla POZ to degradacja polaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Sob 23:35, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Cimber lata jako Cimber:
[link widoczny dla zalogowanych]
i lata jako SAS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety dla POZ to degradacja polaczenia. |
Cimber lata dla SAS tak jak Lufa Cityline czy augsburg arways dla lufy lub tyrolean airways dla Austrian airliners !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|