|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 12:02, 21 Kwi 2006 Temat postu: Statystyka porównawcza od 2002 |
|
|
Taki sobie wykres sprawilem, moze warto obejrzec.
Ładnie widac jak zaczynamy odstawac.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rob_sad dnia Pią 12:25, 21 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:06, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ale co przedstawia oś Y?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 12:17, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Y to ilosc pax w miesiacu, dane sa za miesiace dlatego widac sezonowość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rob_sad
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 12:19, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A cha - dane dla poznania za rok 2006 od kwietnia wstawilem hipotetyczne oczywiscie uwzgledniajace maly wzrost na tym co bylo w 2005 roku + te jakies 15-16tys na nowe kierunki LCC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
falubaz
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:36, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
to z WRO nie ma jeszcze takiego dramatu, jaki jest przedstawiany.
A do KTW i GDN to sie nie porównujmy bo te agromelacje maja naprawdę większy potencjał lotniczy.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:38, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Zawsze miały, jak zatem wytłumaczysz że do pewnego momentu cała czwórka szła łeb w łeb nie wyłączając miesięcy letnich ( w sensie czarterowych?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
falubaz
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:45, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Nie było low costów w Polsce.
KTW wyskoczyły dopiero jak zadomowił sie tam Wizz, potem przyszli inni, głównie LCC. Teraz AF dostrzegło, że wchodzac do KTW można mieć także pasażera z KRK( a to naprawdę duży rynek). Wczesniej z KTW latała tyko LH i LO.
W GDN low costy rozwijają sie od niedawna i to widać....
a nawet wcześniej zawsze wozili więcej niż POZ i tak chyba zostanie........
Chyba że nastąpi straszny rozwój POznania ( np za rzadów samopisu wpadna do nas wielcy inwestorzy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:53, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Low costów nie było wówczas nigdzie, podobnie zwykłych linii. Mimo to w sezonie czarterowym liczba pasażerów była w tych portach zbliżona, choć jak twierdzisz Gdańsk i Katowice mają tu znacznie większy potencjał. Ja tu widzę pewną niespójność i chciałbym, żebyś mi ją jakoś wyjasnił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
falubaz
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:12, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ale znaczące róznice pojawiły sie razem z low costami, zaczeli latać ludzie którzy do tej pory nie latali samolotami. I okazało się że tych jest wiecej w KTW i GDN niz w POZ.
Jesli chodzi o czartery turystyczne to tutaj POZ jest akurat w czołowce jesli chodzi o porty regionalne. Ma znacznie wiecej niż WRO czy GDN.
Pasażer lecący czarterem turystycznym to całkiem inna kategoria niż pasażerowie lini tradycyjnych czy low costowych. Klania sie segmentacja rynku.
Dotatkowo WRO i GDN znacznie więcej wożą ludzi do WAW w ruchu krajowym, a wynika to z odległosci i słabości dróg i PKP na trasach WROWAW , GDNWAW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michał77
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 13:14, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Katowice odleciały nam w 2004, Gdańsk w 2005, no i teraz Wrocław w 2006.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|