|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 14:15, 14 Wrz 2006 Temat postu: WAW-ZRH-GVA-ZRH-WAW by SWISS |
|
|
WAW-ZRH poranny AR8 HB-IXG (powinien się nazywać Lindenberg, ale nigdzie tej nazwy nie mogłem znaleźć) pełen, stewki nareszcie podają gate'y dla tranzytowców (wybaczam im nawet, że podały niewłaściwy dla Genewy). Kubeczki, serwetki noszą jeszcze logo Crossaira... ZRH-GVA było śmiesznie - w A319 HB-IPR ("Piz Morteratsch", to ten najnowszy) większośc paxów to stewki i piloci SWISSa, wokół mnie siedziała cała załoga lotu z WAW. Lot trwał 28 minut - krótko, ale mogliby coś do picia dać. Nie dali
Powrót GVA-ZRH spoko, w "wielkiej" A320 HB-IJQ "Agassizhorn" zaledwie 30 pasażerów (kilka stewek PrivatAir'a i SWISSa) obsługiwanych przez 4 stewardessy, kobieta-kapitan wylądowała 25 min. przed czasem.
Prawdziwy koszmar to lot ZRH-WAW - wieczorny Avro 100 tego dnia (HB-IYT "Vrenelisgartli") był jednym z 6 ostatnio kupionych przez SWISS z drugiej ręki. Te felerne maszyny (od YQ do YV) cechuje to, że mniej więcej od połowy mają układ 3-3, a seat pitch przy tyle chyba 28". Samolot był pełen, leciało poand 100 osób. Dostałem siedzenie w przed ostatnim rzędzie - tam już samolot jest węższy, a ja przy oknie. Zgięty w prawo. Siedzenia oczywiście non-reclinable, bo inaczej skończyłoby to się zmiażdżeniem sąsiada... Szkoda że w tej cudownej linie latają takie czarne owce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gaugan
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Las Kabatas
|
Wysłany: Czw 14:56, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
klep sobie miejsca przy rezerwacji biletu
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 11:56, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
gaugan napisał: | klep sobie miejsca przy rezerwacji biletu
pozdro |
Trzeba będzie następnym razem... Ale nie przechodziło mi przez głowę że w SWISSie coś takiego może mieć miejsce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Czw 18:57, 28 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Przyznaj, że Avro się extra lata Jeżeli ma się dobre miejsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyager747
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 19:55, 28 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja niedawno latałem WAW-ZHR i powrót i było całkiem sympatycznie. Bywało gorzej.
Siedziałem gdzieś przy ogonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stenus
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa/Bruksela
|
Wysłany: Czw 23:21, 28 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
SWISS to moja ulubiona linia lotnicza (z europejskich), więc latam nia często. I zawsze mi się bardzo dobrze leci Avro. Choc jak jest pełne, to catering późno do mnie przybywa, bo lubię siedzieć z tyłu lub z widoczkiem na silniki od tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Sob 17:36, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Też ich kocham... Ale HB-IYT i jego pięciu braciszków to porażka... Ale trzeba mieć pecha żeby trafić akurat na niego:) Niemniej SWISSowskie A320 są fajniejsze od Avrów, zawsze przygotowuje przesiadki do Genewy tak, by nie trafić na lot 2824... Co innego SN, tam w Jumbolinosach można robić gimnastykę śródlotową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Sob 18:03, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja leciałem HB-IXF i było ok I to jeszcze siedziałem centralnie na silniku a LF wynosił około 87%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Sob 18:51, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
KubaN napisał: | Ja leciałem HB-IXF i było ok I to jeszcze siedziałem centralnie na silniku a LF wynosił około 87% |
Kärpf To obecnie najstarsza maszyna we flocie SWISSu chyba... Ale ta ma akurat normalny układ, bo to 85...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|