|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
readytotaxi
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zawiercie/EPKT->EPKK
|
Wysłany: Pon 13:02, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | Stesla znalazł w necie takie cudo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zapisaniu dajemy: view--->world map--->Flying--->klikamy prawym myszką--->Settings--->"odfajkujemy" flight numbers i mamy wszystkie samoloty KLM AF 9W NW KQ na świecie. |
Program extra, ale w jaki sposób można rozszyfrować skąd dokąd latają samoloty i czy są to tylko KLM,AF??
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
acekarol
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Częstochowa / EPKT
|
Wysłany: Pon 13:24, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
readytotaxi napisał: | Paweł napisał: | Stesla znalazł w necie takie cudo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zapisaniu dajemy: view--->world map--->Flying--->klikamy prawym myszką--->Settings--->"odfajkujemy" flight numbers i mamy wszystkie samoloty KLM AF 9W NW KQ na świecie. |
Program extra, ale w jaki sposób można rozszyfrować skąd dokąd latają samoloty i czy są to tylko KLM,AF??
Pozdrawiam |
Witam..
Jak odpalisz programik najedź kursorem na mapke następnie kliknij prawym, i wybierz "Settings" z prawej kolumny zaznacz sobie "Flight Number" klikasz zastosuj i już masz numer lotu i nazwe linii ponadto każda linia oznaczona jest innym kolorem. "Niebieski-KLM" "Granatowy-Air France" "Czarny-Jet Air" "Czerwony-NWA".
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joorek
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sosnowiec / Pogoń
|
Wysłany: Pon 13:58, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | KubaN napisał: | 1 fotka to of course MD87 SAS |
Tak jest Kuban 1 to eMDeczek SASu a na drugim nikt nie rozpoznał prócz Polpola B738 [link widoczny dla zalogowanych] |
A bo co tu do rozpoznania, skoro wszystko jest ewidentne nie wiem jak mozna pomylic sylwetke MD'ka z sylwetka Fokkera, ale mniejsza o to... wogole ludzie maja watpliwosci nad takimi banałami ze szkoda gadac
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: południowy-wschód
|
Wysłany: Pon 14:38, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
acekarol napisał: |
Jak odpalisz programik najedź kursorem na mapke następnie kliknij prawym, i wybierz "Settings" z prawej kolumny zaznacz sobie "Flight Number" klikasz zastosuj i już masz numer lotu i nazwe linii ponadto każda linia oznaczona jest innym kolorem. "Niebieski-KLM" "Granatowy-Air France" "Czarny-Jet Air" "Czerwony-NWA".
Pozdrawiam |
...i jeszcze czarne samolotki nad Afryką to Kenya Airways
PS. Ekipa z UL980 niech uważa na maszyny Jet Airwaysu które ciągle meldują się na UL980(USTIL)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grztus
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:48, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Eee... nie pisałem że to Fokker, po prostu był to jedyny samolot podobny do opisywanego przez Pawła jaki widziałem na UL980 w mojej okolicy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Pon 15:57, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Witam
Paweł napisał: | acekarol napisał: |
Jak odpalisz programik najedź kursorem na mapke następnie kliknij prawym, i wybierz "Settings" z prawej kolumny zaznacz sobie "Flight Number" klikasz zastosuj i już masz numer lotu i nazwe linii ponadto każda linia oznaczona jest innym kolorem. "Niebieski-KLM" "Granatowy-Air France" "Czarny-Jet Air" "Czerwony-NWA".
Pozdrawiam |
...i jeszcze czarne samolotki nad Afryką to Kenya Airways
PS. Ekipa z UL980 niech uważa na maszyny Jet Airwaysu które ciągle meldują się na UL980(USTIL) |
Paweł ciekawe ze sie meldują w USTIl pewnie na A340 ale czyz one nie mogą leciec na UN191 ? No chyba ze nad UL980 lecą niezauwazenie co jest malo prawdopodobne.
Grztus Super fotki i fajnie ze na UL980
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: Pon 19:28, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Przegladajac forum nie natknalem sie jeszcze na zadne zdjecie lotowskiego B767 w zwiakzu z czym wrzucam moje najlepsze zdjecie tego typu z B767 w roli glownej Szkoda tylko, ze od czasu kiedy to zdjecie zostalo zrobione (maj), 767 juz sie nie pokazal ani razu (przynajmniej ja nie widzialem
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S Jestem z tej fotki bardzo zadowolony, poniewaz sam rozszyfrowalem linie i samolot(od razu B767 LOT-u) co mi sie nie zdarza zbyt czesto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piwi
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]
|
Wysłany: Pon 21:25, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A bo co tu do rozpoznania, skoro wszystko jest ewidentne nie wiem jak mozna pomylic sylwetke MD'ka z sylwetka Fokkera, ale mniejsza o to... wogole ludzie maja watpliwosci nad takimi banałami ze szkoda gadac
pozdro |
Nie byłbym taki pewien Joorek. To wcale nie jest takie łatwe, te dwa samoloty są można powiedzieć podobne konstrukcyjnie tzn. silniki na ogonie, specyficzne skrzydła.
Ja rozumiem, że pomylić sylwetkę Jumbo to już wstyd Chociaż czasami gdy samolot jest daleko ciężko odróżnić czy jest to B747 czy może A340.
No i pamiętaj, że nie każdy się tak zna na samolotach. Przeważnie ci, co mają problemy rozpoznaniem piszą właśnie tutaj, aby inni im w tym pomogli.
Pozdrawiam,
Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
acekarol
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Częstochowa / EPKT
|
Wysłany: Pon 22:19, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Witam..
Po tak długiej przerwie dzisiaj nareszcie się przejaśniło dzięki czemu ujrzałem pare ptaszków.
14:14 \\ B737 \\ UL856 \\ Norwegian \\ BUD-OSL
15:13 \\ A340 \\ UN744 \\ Austrian Airlines \\ NRT-VIE (OE-LAK)
15:13 \\ B737 \\ UL856 \\ Turkish Airlines \\ IST-CPH
Po tak długiej przerwie dobre i tyle..
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:58, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Piwi napisał: | Cytat: |
A bo co tu do rozpoznania, skoro wszystko jest ewidentne nie wiem jak mozna pomylic sylwetke MD'ka z sylwetka Fokkera, ale mniejsza o to... wogole ludzie maja watpliwosci nad takimi banałami ze szkoda gadac
pozdro |
Nie byłbym taki pewien Joorek. To wcale nie jest takie łatwe, te dwa samoloty są można powiedzieć podobne konstrukcyjnie tzn. silniki na ogonie, specyficzne skrzydła.
Ja rozumiem, że pomylić sylwetkę Jumbo to już wstyd Chociaż czasami gdy samolot jest daleko ciężko odróżnić czy jest to B747 czy może A340.
No i pamiętaj, że nie każdy się tak zna na samolotach. Przeważnie ci, co mają problemy rozpoznaniem piszą właśnie tutaj, aby inni im w tym pomogli.
Pozdrawiam,
Piotrek |
Nie zgodze sie, gdyz osoba ktora raz widziala MD80 i raz Fokkera 100 odrazu zobaczy roznice w nawet dlugosci samolotu. Jego proporcjach co do skrzydel itd itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grztus
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:43, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, oto Fokker 70 linii Tyrolean:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: południowy-wschód
|
Wysłany: Wto 15:13, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Jeżeli sa tacy którzy notują zaobserwowane samoloty to ściągnięty plik report.sql.gz [4.8MB] z tej strony [link widoczny dla zalogowanych] wiele Wam może pomóc.
Są tam zestawienia dobowe przelotów nad Polską z 2004 roku
Jest tam podana godzina wlotu oraz wylotu w FIR Warszawa a także typ samolotu i jego trasa.
np:B744 PADKA-DIBED(trasa) 2004.01.02(data) 00:02:00( <-- czas wlotu) 00:24:25(<--czas wylotu)
podziękowania dla Stesli
PawełBełżyce- miej oczy szeroko otwarte. Acars pokazuje Jet Airways'a na UL980
Jedna rada. Ażeby poprawnie od siebie rozróżniać samoloty należy oglądać ..oglądać...oglądać...oglądać ...oglądać ich fotki i porównywać ze sobą.
[link widoczny dla zalogowanych] ...a tak to się robi w Belgii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19:11, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Grztus świetne fotki!
Pawle z Bełżyc ten samolot z pomarańczowym ogonem to mógł być Ryan chyba że nad Tobą nie latają
Gratuluję wszystkim takiego rozwoju tematu po jesiennej ciszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piwi
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]
|
Wysłany: Wto 20:00, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Stefan odrobina wiedzy wystarczy i dosłownie 2 minuty na wyszukanie w internecie, że Ryanair po pierwsze lata na Boeingach 737, a Paweł wspominał o samolocie z zamieszczonymi silnikami na ogonie. Po drugie Ryanair mają granatowe spody. Po trzecie na ogonie nie ma nic pomarańczowego, ogon jest granatowy z żółtą harfą.
Proszę następnym razem jak będziesz miał strzelać jakąś linię, to lepiej zajrzyj na [link widoczny dla zalogowanych] , tak jak mówie - zajmuje to pare minut.
Pozdrawiam
Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Wto 20:05, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Witam
Piwi słuszna uwaga. Wyraznie napisalem o maszynie z czerwonym moze raczej pomaranczowym spodem (malowanie skora zdjeta z Iberii z tym ze na spodzie samolotu ok 1/3 dl) a nie niebieski no chyba ze dla niektorych jedno i to samo
Stefan czytaj uwazniej !
Grztus ten Fokker Tyrolean to na UL980 ? Teoretycznie moglbyc on ale tamten raczej nie mial wingletow i byl jasniejszy
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawelbelzyce dnia Wto 20:09, 20 Gru 2005, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|