Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokosciach przelotowych- marzec 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 38, 39, 40  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Pon 18:55, 13 Mar 2006    Temat postu:

Witam

majon napisał:
marcinj napisał:
http://airnews.pl/view/show/1484

na mój gust to MD11 Martinair Cargo... ale może ktoś to zweryfikować? Zdjęcie niestety przez chmury.


Powitać.
Ten latawiec wygląda mi na MD-11 Shanghai Airlines Cargo

pzdr majon


Kshyhoo kilka razy juz go zlapal nad WAW Very Happy

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Pon 19:22, 13 Mar 2006    Temat postu:

grztus napisał:

Tu nie wiem co to, wygląda jak Maersk:
[link widoczny dla zalogowanych]


Jezeli leciał na wschód albo zachód to nie wykluczałbym A319 SN Brussels Airlines, raczej wręcz byłbym za tym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:35, 13 Mar 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
A że niby od czego...? Wink Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... Confused


Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Wink Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus




Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Pon 20:02, 13 Mar 2006    Temat postu:

Joorek napisał:

Jezeli leciał na wschód albo zachód to nie wykluczałbym A319 SN Brussels Airlines, raczej wręcz byłbym za tym Wink


Leciał UM985 na SW nad Warszawą o 14:45


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 20:21, 13 Mar 2006    Temat postu:

Witam,
tu jest ciekawe ujęcie Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 20:50, 13 Mar 2006    Temat postu:

BN napisał:
Kshyhoo napisał:
A że niby od czego...? Wink Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... Confused


Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Wink Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego Wink


Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JohnDoe




Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Pon 20:57, 13 Mar 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2.


czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pon 21:07, 13 Mar 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko?


Przy tankowaniu chyba zawsze powinno być blisko Wink Bo chyba to robią Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:35, 13 Mar 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
BN napisał:
Kshyhoo napisał:
A że niby od czego...? Wink Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... Confused


Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Wink Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego Wink


Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko?


W miare bezpieczna odleglosc Wink Dla testow mozesz podejsc pod samego vora i posiedziec na kocyku ogladajac samoloty na przelotowych Wink Do tego zabrac ze soba etopiryne i H2O Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wr50m2
Moderator



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSC,EPSD,TXL

PostWysłany: Wto 10:24, 14 Mar 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Wto 11:21, 14 Mar 2006    Temat postu:

JohnDoe napisał:
Kshyhoo napisał:
A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2.


czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ...


Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Wto 14:14, 14 Mar 2006    Temat postu:

wr50m2 napisał:
http://www.airliners.net/open.file/1000914/L/


...juz trzeci raz widze linka do tego zdjęcia na tym forum... Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Wto 14:37, 14 Mar 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
JohnDoe napisał:
Kshyhoo napisał:
A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2.


czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ...


Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11)


To akurat jest raczej zaletą, że możesz jeszcze domknąć obiektyw. Gorzej jak musiałbyś wydłużać czasy, a brakowało by Ci przysłony. Możesz być raczej zadowolony z tego faktu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Wto 17:12, 14 Mar 2006    Temat postu:

Wiem, zyskuję wtedy trochę głębi ostrości co troszkę ułatwia ostrzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JohnDoe




Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Wto 18:08, 14 Mar 2006    Temat postu:

eltoro3 napisał:
Kshyhoo napisał:
<-ciach->

Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11)


To akurat jest raczej zaletą, że możesz jeszcze domknąć obiektyw. Gorzej jak musiałbyś wydłużać czasy, a brakowało by Ci przysłony. Możesz być raczej zadowolony z tego faktu.


zgadza się, czyli ja nie mam już lepszego pomysłu. U mnie na dodatek przy pełnym otwarciu mam paskudny efekt (od konwertera) tzn. mam takią jaśniejszą plamę w środku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 38, 39, 40  Następny
Strona 16 z 40

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin