|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Pon 18:55, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
majon napisał: | marcinj napisał: | http://airnews.pl/view/show/1484
na mój gust to MD11 Martinair Cargo... ale może ktoś to zweryfikować? Zdjęcie niestety przez chmury. |
Powitać.
Ten latawiec wygląda mi na MD-11 Shanghai Airlines Cargo
pzdr majon |
Kshyhoo kilka razy juz go zlapal nad WAW
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joorek
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sosnowiec / Pogoń
|
Wysłany: Pon 19:22, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
grztus napisał: |
Tu nie wiem co to, wygląda jak Maersk:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Jezeli leciał na wschód albo zachód to nie wykluczałbym A319 SN Brussels Airlines, raczej wręcz byłbym za tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:35, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kshyhoo napisał: | A że niby od czego...? Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... |
Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grztus
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:02, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Joorek napisał: |
Jezeli leciał na wschód albo zachód to nie wykluczałbym A319 SN Brussels Airlines, raczej wręcz byłbym za tym |
Leciał UM985 na SW nad Warszawą o 14:45
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltoro3
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Pon 20:21, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
tu jest ciekawe ujęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Pon 20:50, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
BN napisał: | Kshyhoo napisał: | A że niby od czego...? Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... |
Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego |
Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnDoe
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Pon 20:57, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kshyhoo napisał: | A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2. |
czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Pon 21:07, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kshyhoo napisał: | Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko? |
Przy tankowaniu chyba zawsze powinno być blisko Bo chyba to robią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:35, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kshyhoo napisał: | BN napisał: | Kshyhoo napisał: | A że niby od czego...? Mnie tylko dzisiaj twarz lekko piecze, sloneczko już trochę przypala... tylko te temperatury... |
Bo VOR'y tak wspaniale promieniuja ze po paru chwilach przebywania w bliskiej odleglosci mozna miec naprawde fajny bol glowy Ale z tego co widze nie byliscie blisko niego |
Tak na oko z 200-300 metrów. To blisko? |
W miare bezpieczna odleglosc Dla testow mozesz podejsc pod samego vora i posiedziec na kocyku ogladajac samoloty na przelotowych Do tego zabrac ze soba etopiryne i H2O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wr50m2
Moderator
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPSC,EPSD,TXL
|
Wysłany: Wto 10:24, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Wto 11:21, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
JohnDoe napisał: | Kshyhoo napisał: | A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2. |
czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ... |
Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joorek
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sosnowiec / Pogoń
|
Wysłany: Wto 14:14, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wr50m2 napisał: | http://www.airliners.net/open.file/1000914/L/ |
...juz trzeci raz widze linka do tego zdjęcia na tym forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltoro3
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Wto 14:37, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kshyhoo napisał: | JohnDoe napisał: | Kshyhoo napisał: | A jak u Ciebie wygląda samo zrobienie fotki od strony technicznej (ustawienia)? Uzywasz filtra polaryzacyjnego? No i chyba ze statywu korzystasz? Chcę ustalić co robimy podobnie a co inaczej.
Ja robię zdjęcia w priorytecie przysłony na możliwie najmniejszym ISO i po tym jak ostatnio Twój EXIF przesudiowałem z korekcją ekspozycji -2. |
czy próbowałeś używac priorytetu czasu? Eltoro ma IS więc dla niego to jest mniej istotne . "Normalnie" to czas powinien być "ogniskowa x 2" ale to w praktyce RNAV trudno osiągnąć... Ja przy zestawie 2x200mmx1,6crop staram się mieć nie dłuższy niż 1/800 (i jak najniższe iso ale w praktyce wychodzi 400) w Twoim przypadku to pewnie (praktycznie) nie mniej niż 1/1000 ... |
Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11) |
To akurat jest raczej zaletą, że możesz jeszcze domknąć obiektyw. Gorzej jak musiałbyś wydłużać czasy, a brakowało by Ci przysłony. Możesz być raczej zadowolony z tego faktu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Wto 17:12, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem, zyskuję wtedy trochę głębi ostrości co troszkę ułatwia ostrzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnDoe
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 18:08, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
eltoro3 napisał: | Kshyhoo napisał: | <-ciach->
Wiesz co... staram się tak manewrować ISO i przysłoną żeby nie schodzić poniżej 1/1000. Priotytet czasu jednak trochę ogranicza, bo jeżeli samolot jest dobrze oświetlony to nawet czas mi spada do 1/2000 lub jeszcze krócej, nawet przy lekko domkniętej przysłonie (8-11) |
To akurat jest raczej zaletą, że możesz jeszcze domknąć obiektyw. Gorzej jak musiałbyś wydłużać czasy, a brakowało by Ci przysłony. Możesz być raczej zadowolony z tego faktu. |
zgadza się, czyli ja nie mam już lepszego pomysłu. U mnie na dodatek przy pełnym otwarciu mam paskudny efekt (od konwertera) tzn. mam takią jaśniejszą plamę w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|