Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UL984
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stesla




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 8:44, 08 Lis 2005    Temat postu: UL984

Witam i pozdrawiam Wszystkich serdecznie jako nowy na forum.
Mam kilka pytań dotyczących UL984:

1. Jakieś kilka miesięcy temu znikły z niego (mam nadzieję, że nie na długo) B747-400 (Malaysia) z Paryża; B747-400 (Singapore Airlines) z Nowego Yorku via Frankfurt oraz z Paryża; B747-400F (Singapore Airlines Cargo); A330-200, A340-313X, B777-200ER, B777-300 (Emirates). Czy wie ktoś którędy teraz latają? Malaysia leci chyba UL980.

2. Czy widział ktoś w tym roku na UL984: B747-400ERF (QANTAS, VH-OEJ „Wunala Dreaming” – oprócz dnia 12.03.), B777-200ER (Malaysia, 9M-MRD), C17A Globemaster III (U.S. Air Force), B777-200ER (KLM) oraz B747-400ERF (KLM Cargo)?


3. Czy może ktoś potwierdzić na UL984 (przynajmniej raz): B777-200ER (Saudi Arabian), B767-300ER (Condor), JAK42D (Saravia), B747-300(SF) (Dragonair Cargo), B747-200B(SF) (MASkargo), AN12BK (Volare Aircompany), A340 lub A330 (Qatar Airways), KC10A (U.S. Air Force), IŁ96-300 (Rosja – rządowy 19.03.2005)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: południowy-wschód

PostWysłany: Wto 11:26, 08 Lis 2005    Temat postu:

Witaj Stesla!
Miło powitać nowego spottera z Podkarpacia , a tym bardziej z bliskiego mi Jasła Very Happy
Odpowiem na Twoje pytania w miare moich możliwości.
Emirates wrócił po letniej przerwie na UL984.
Przed południem lata na B777 do Paryża a na A330 zamiennie z B777 również do FRA i DUS.
Niestety Singapore Airlines wyniosły sie od nas na dobre. Może tutaj jeszcze wrócą.
Obecnie lataja najprawdopodobniej nad Czechami.
A widywałem jakiś czas temu nawet 8 B747 tej lini dziennie na UL984 Shocked
KLM do Dubaju pojawił się bodaj dwa razy na UL984.
Troche więcej widziałem C17 USAFu.
Malaysian Airlines , czasami można spotkać około 14ej na E kiedy leci B777 z Frankfurtu do Kuala Lumpur a w ubiegłą sobote leciał B744 z Kuala Lumpur do Frankfurtu przed 8 rano z niezłym spóźnieniem Wink
Qantas na Wunuala Dreamig nie widziałem już bardzo bardzo dawno ale loty QF 16 i QF 32 wykonywane sa nad nami.
Ostatnio furrore nad naszym i głowami robi Thai , który lata przed 16sta z Frankfurtu i Paryża.
Trzeci Twój podpunkt rozbił mnie doszczetnie Very Happy
Ja widziałem z tej flotylli tylko B763 Condor(Thomas Cook) i An 12 Volare który lata dośc często.
Zapraszam Cię w imieniu własnym i ekipy na rzeczową dyskusje do tematu "Samoloty Pasażerskie nad Polską", oraz w swoim imieniu prosze ze mną o kontakt poprzez GG bądź priwa.
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budda




Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:38, 08 Lis 2005    Temat postu:

Och, Paweł! Shocked
Kiedy Ty jeszcze znajdujesz na to czas?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumix




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ - Rzeszów City

PostWysłany: Czw 19:55, 15 Cze 2006    Temat postu: odp

a ja mam inne pytanie .. jakich częstotliwości używać w korytarzu UL 984 ? np. gdy samoloty wlatują nad Polskę np. od strony DIBEDU i kierują się w stronę LUXARA ? i odwrotnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Czw 20:22, 15 Cze 2006    Temat postu:

Witam

Tak się zastanawiam jak latają Emiratki z UL980 DXB-LHR/LGW/MAN/BHX bo już bardzo dawno ich nie widziałem. A latały codziennie. Sad A340 na trasie z/do JKF różnie lata a ten EK do GLA to na UM860/UN191

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
acekarol
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa / EPKT

PostWysłany: Czw 20:35, 15 Cze 2006    Temat postu: Re: odp

lumix napisał:
a ja mam inne pytanie .. jakich częstotliwości używać w korytarzu UL 984 ? np. gdy samoloty wlatują nad Polskę np. od strony DIBEDU i kierują się w stronę LUXARA ? i odwrotnie ?


134,9250 tutaj spróbuj z rana wszystkie lufki,cargoluxy z UL984 słychać Smile

Pozdro,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło UL984 UM857 UL986 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Czw 20:36, 15 Cze 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Witam

Tak się zastanawiam jak latają Emiratki z UL980 DXB-LHR/LGW/MAN/BHX bo już bardzo dawno ich nie widziałem. A latały codziennie. Sad A340 na trasie z/do JKF różnie lata a ten EK do GLA to na UM860/UN191

Pozdrawiam Paweł


latają po UL981 troche i chyba uciekły nad Czechy Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
acekarol
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa / EPKT

PostWysłany: Czw 20:42, 15 Cze 2006    Temat postu:

bartek15 napisał:
Pawelbelzyce napisał:
Witam

Tak się zastanawiam jak latają Emiratki z UL980 DXB-LHR/LGW/MAN/BHX bo już bardzo dawno ich nie widziałem. A latały codziennie. Sad A340 na trasie z/do JKF różnie lata a ten EK do GLA to na UM860/UN191

Pozdrawiam Paweł


latają po UL981 troche i chyba uciekły nad Czechy Sad


Że co ???? UL981 Surprised jedyny samolot jaki tu lata to B767 Aerosvit i to od paru dni JFK-KBP Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: południowy-wschód

PostWysłany: Pią 10:20, 16 Cze 2006    Temat postu:

Karol a Emiratek EK59/60 DXB-HAM-DXB lata często (wczoraj leciał) na UL981 skrótem DIBED-JED-SUI Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumix




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ - Rzeszów City

PostWysłany: Pią 20:26, 16 Cze 2006    Temat postu: Re: odp

acekarol napisał:
lumix napisał:
a ja mam inne pytanie .. jakich częstotliwości używać w korytarzu UL 984 ? np. gdy samoloty wlatują nad Polskę np. od strony DIBEDU i kierują się w stronę LUXARA ? i odwrotnie ?


134,9250 tutaj spróbuj z rana wszystkie lufki,cargoluxy z UL984 słychać Smile

Pozdro,


tylko jedna częstotliwość będzie potrzebna, czy więcej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:46, 16 Cze 2006    Temat postu: Re: odp

lumix napisał:
acekarol napisał:
lumix napisał:
a ja mam inne pytanie .. jakich częstotliwości używać w korytarzu UL 984 ? np. gdy samoloty wlatują nad Polskę np. od strony DIBEDU i kierują się w stronę LUXARA ? i odwrotnie ?


134,9250 tutaj spróbuj z rana wszystkie lufki,cargoluxy z UL984 słychać Smile

Pozdro,


tylko jedna częstotliwość będzie potrzebna, czy więcej ?


134.925Mhz dziala srednio od ok godz 20:00 w tygodniu, natomiast na 90% dziala w weekendy, dni swiateczne itd 24/h. Moze to tez byc 120.950 poniewaz jest to freq sektora J, ale czesto jest tak ze sektor J laczony jest z sektorem R ze wzgledu na niezbyt duzy ruch w tym sektorze.

Dzis caly dzien dziala 134.925 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inter




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL984 UM984 UN744 UL617 50*00'N 18*27'E

PostWysłany: Śro 19:37, 21 Cze 2006    Temat postu:

Chciałbym zapytać gdzie samoloty latają tą drogą z Franfurtu oprócz Kijowa ....Chyba Singapur i Deli a może jeszcze coś sie zdarza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:51, 21 Cze 2006    Temat postu:

Kuala Lumpur, czasem rozne dziwne destynacje operowane przez maszyny CARGO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gryni




Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBA

PostWysłany: Pon 3:02, 14 Sie 2006    Temat postu:

Na mnie największe wrażenie na UL984 robił AN-22. Widywałem go swego czasu dość często. Niestety, nie miałem czym robic zdjęć... Pozatym inny ciężki sprzęt jak C-5, C-17, C-141, AN-124 no i oczywiście AN-225 którego raz udało mi się zobaczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło UL984 UM857 UL986 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 9:22, 14 Sie 2006    Temat postu:

BN napisał:
Kuala Lumpur, czasem rozne dziwne destynacje operowane przez maszyny CARGO.


chyba jednak nie tylko Kuala Lumpur i inne destynacje Cargo.
Z FRA samoloty po UL984 latają do Kijowa, Aszhamabadu via Baku, Deli, Kuching via Kuala Lumpur, Phuket via Bangkok, do Alma-Aty via Astana, do Singapuru, do Taszkient, do Hong Kongu i wiele innych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin