Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Charakterystyka RNAV Spottingu / GOP
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Sob 21:55, 16 Gru 2006    Temat postu: Charakterystyka RNAV Spottingu / GOP

Obserwacja samolotów bez konieczności opuszczania miejsca zamieszkania – „RNAV spotting”, czyli zainteresowanie samolotami na wysokościach przelotowych. Coraz popularniejszy, ciekawy sposób spędzania wolnego czasu, który potrafi naprawdę wciągnąć.
Górnośląski Okręg Przemysłowy to obszar będący bardzo dobrą miejscówką dla osoby zainteresowanej opisywanym przez nas zajęciem, z uwagi na różnorodność maszyn przecinających śląsko – zagłębiowskie niebo. Z miast aglomeracji bowiem każdego słonecznego dnia można dostrzec większość znanych typów maszyn pasażerskich i biznesowych – zaczynając od niewielkiej Cessny Citation i kończąc na ogromnym Boeingu 747. Pojawiają się tu także samoloty transportowe (B747F i An-12) wykonujące loty ‘cargo’.
Poniższy schemat przedstawia usytuowanie dróg lotniczych, którymi poruszają się samoloty nad Śląskiem i Zagłębiem Dąbrowskim:



UN744 – Dużą część lotów na tej drodze lotniczej należy do samolotów linii Grupy Austrian, głównie niewielkich. Wyjątek stanowi słynny lot OS52 z Tokio, kursujący codziennie z wyjątkiem czwartku po godzinie 15:00, wykonywany samolotami dużymi (A340-300 lub A330-200, natomiast od wiosny 2007 roku – B777-200). Obok Austrian Airlines na UN744 pojawiają się regularnie: LOT, Finnair, Lithuanian, Air Baltic, Alitalia, Pułkowo i od czasu do czasu Norwegian Air Shuttle oraz w sezonie letnim tunezyjskie Karthago. Swoisty klimat nadają temu korytarzowi samoloty turbośmigłowe – Saab 2000 i Bombardier Dash 8-Q400, wyróżniające się ciekawym odgłosem silników.

UM984 – Najlepiej prezentujący się w okresie wiosna – lato – jesień ze względu na większe natężenie ruchu w popołudnia (16:00-18:00), kiedy to pokazują się samoloty między innymi wracające z długiej podróży na daleki wschód (Japonia, Chiny, Korea Południowa). Z korytarza tego korzysta wielu przewoźników (Aerofłot, Alitalia, Air China, Korean Air, Korean Air Cargo, Japan Airlines, Transaero, Wim Awia, Kras Air, Adria Airways, Siberia Airlines, Iberia, Kaliningradavia, Pułkowo, Gromov / Moskowija, Atłant – Sojuz) operujących przeróżnymi maszynami. Najczęściej spotykanymi tu samolotami są: Tu-154, rodzina A320, B737, B747, B757, B767, B777, A310, A340, Ił-96, Cessna Citation. Typowe dla tego korytarza są dni (zazwyczaj soboty), w których ruch jest znacznie nasilony z powodu skumulowanych lotów czarterowych wykonywanych przez rosyjskich przewoźników z moskiewskiego Domodiedowa do miast w Austrii, Włoszech, Hiszpanii.

UL856 i sąsiednie skróty – Niezbyt ruchliwa, dwukierunkowa, bardzo szeroka (znaczna rozciągłość na zachód od właściwego UL856) trasa, wykorzystywana głównie przez węgierskiego Maleva, a także linie: Norwegian, JAT, Wizzair, Finnair. Ciekawostką w sezonie letnim jest A330 Novair, który od czasu do czasu lubi się tu pojawić lecąc ze Sztokholmu do greckiej miejscowości Kerkira. Latem UL856 odwiedza także Sterling.

UL619 – Korytarz, który lubi zaskakiwać. Oprócz regularnie kursujących A320/B737 Turkish Airlines pojawiają się samoloty przeróżnych czarterowych przewoźników: Atlasjet, Onur Air, Pegasus, SunExpress, Sky Airlines, Blue Wings, Condor, LTU, Bulgarian Aircharter, Sterling, Hapag – Lloyd, Freebird. W letnie poranki można dostrzec także Airbusy A319 Germanwings. Najciekawszymi natomiast elementami ruchu lotniczego UL619 są: pojawiający się regularnie A300 Iran Air, równie regularny B744F Singapore Airlines Cargo oraz nie zawsze latające po UL619 Airbusy A340-300 Turkish Airlines w lotach za ocean. Przy dużym szczęściu można tu także dostrzec maszyny należące do: El Al, Israir, Qatar Airways, Royal Jordanian, Emirates i innych ciekawych linii. Z cichą nadzieją możemy spodziewać się B767-300 amerykańskiej Delty, która wiosną 2007 roku rozpoczyna loty do Bukaresztu. W grę wchodzi także UL623.

UL623 – Używany przez większość linii pojawiających się na UL619, jednak w przeciwieństwie do niego jest dwukierunkowy. Szczególne nasilenie ruchu w okresie czerwiec – wrzesień ze względu na korzystne położenie dla maszyn latających z i do Turcji. Droga ta także może zaskoczyć, goszcząc np. B777 Kuwait Airways, tak jak to miało miejsce ostatnio.

UL986 – Nowa droga lotnicza będąca alternatywą dla większości maszyn latających po UL980. Kilka razy dała o sobie znać w nieprzeciętny sposób, goszcząc ciężkie maszyny British Airways i Singapore Airlines. Na dzień dzisiejszy niemożliwy jest szczegółowy opis i dobry rozkład z uwagi na nieustatkowanie.

Trasa oznaczona „*” – Odgałęzienie drogi UM984; Poruszają się nią wyłącznie maszyny wykonujące loty czarterowe pomiędzy Moskwą a czeskimi Pardubicami. Linie: Kras Air, Kaliningradavia i inne.

[link widoczny dla zalogowanych]
(Wyłącznie loty regularne)



(UN744) B777-200 Alitalii złapany nad portem lotniczym w Pyrzowicach


(UN744) Kolorowy OE-LAL to jedna z głównych atrakcji śląsko - dąbrowskiego nieba, niestety już niedługo...


(UM984) A340-300 Air China


(UM984) B747-200 rosyjskich linii Transaero obsługujący jeden z wielu letnich, sobotnich czarterów


(UM984 i UL619) Takie widoki też się zdarzają...


(UL619) A300 Iran Air


(UL619) Niespodziewany gość nad Dąbrową Górniczą - A340-200 Royal Jordanian


(UL619) B777-300W Emirates, EK205 Dubaj - Nowy Jork przez Hamburg


(UL856) Proporcjonalny inaczej - B737-600 Malev


(UL623) Niecodzienny widok - B747SP Syrian Air, Autorem zdjęcia jest AceKarol


(UL986) B777-200 Singapore Airlines


(UL986) B777-200 British Airways

Prognoza ruchu na szczyt okresu letniego 2007:
UM984
06:50 // A340-300 Air China // CA967 PVG-MXP // 1,3,6
07:20 // A320 Aerofłot // SU291 SVO-AGP // 2,4
07:30 // A320 Alitalia // AZ579 SVO-MXP // 1,2,3,4,5,6,7
07:30 // A319 Rassija // FV275 LED-FCO // 4
07:40 // A319 Iberia // IB3809 DME-MAD // 1,2,3,4,5,6,7
08:20 // A319 Rassija // FV273 LED-MXP // 4
08:20 // A320 Aerofłot // SU289 SVO-MAD // 3,5,6,7
08:20 // Tu154 Rassija // FV889 VKO-AGP // 6
08:30 // A319 Rassija // FV275 LED-FCO // 2
08:45 // A319 Rassija // FV275 LED-FCO // 7
09:00 // A320 Aerofłot // SU283 SVO-FCO // 3
09:30 // A321 Aerofłot // SU285 SVO-MXP // 1,2,3,4,5,6,7
09:50 // A320 Aerofłot // SU281 SVO-FCO // 1,2,4,5,6,7
10:20 // A321 Aerofłot // SU287 SVO-BCN // 5,6,7
11:00 // A319 \ Tu154 Aerofłot // SU293 SVO-VCE // 1,2,3,4,5,6,7
11:10 // A319 Rassija // FV273 LED-MXP // 7
11:30 // A321 Aerofłot // SU287 SVO-BCN // 1,2,3,4
12:00 // B747-400F Korean Air Cargo // KE515 ICN-MXP // 3
15:30 // B747-400F Korean Air Cargo // KE515 ICN-MXP // 6
16:30 // A320 Alitalia // AZ595 SVO-FCO // 1,2,3,4,5
16:30 // A319 Rassija // FV275 LED-FCO // 6
16:35 // A320 Alitalia // AZ541 LED-FCO // 6,7
16:40 // B747-400 Korean Air // KE927 ICN-FCO // 3,5,7
17:10 // CRJ-200 Adria Airways // JP915 SVO-LJU // 1,2,3,4,5,6,7
17:30 // A321 Alitalia // AZ547 LED-MXP // 1,2,3,4,5,6,7
17:30 // A321 Alitalia // AZ561 SVO-MXP // 1,2,3,4,5,6,7
17:20 // B767-300 Alitalia // AZ791 PVG-MXP // 1,2,3,6,7
17:20 // B777-200 Alitalia // AZ795 KIX-MXP // 1,2,4,5,7
17:20 // B777-200 Alitalia // AZ787 NRT-MXP // 1,2,3,4,5,6,7
17:40 // B747-400 Japan Airlines // JL409 NRT-FCO // 2,4,7
17:45 // B747-400 Air China // CA939 PEK-FCO // 1,2,3,4,5,6,7
17:50 // B747-400 Japan Airlines // JL417 NRT-MXP // 1,3,5,6
18:00 // F100 Alpi Eagles // E8923 DME-VCE // 1,4,5
18:10 // A320 Alitalia // AZ549 SVO-FCO // 1,2,3,4,5,6,7
18:30 // A319 Iberia // IB3811 DME-MAD // 1,2,3,4,5,6,7
19:20 // A320 Aerofłot // SU584 SVO-FCO // 4
19:30 // A320 Aerofłot // SU291 SVO-AGP // 6
19:40 // A320 Aerofłot // SU299 SVO-MAD // 1,2,3,4,5,6,7
20:00 // A320 Aerofłot // SU277 SVO-FCO // 1,2,3,5,6,7
20:30 // Tu154 Aerofłot // SU297 SVO-BCN // 6,7
21:00 // Tu154 Aerofłot // SU297 SVO-BCN // 5
21:20 // A320 Aerofłot // SU279 SVO-MXP // 1,2,3,4,5,6,7

UN744
06:30 // CRJ-200 Rassija // FV203 LED-VIE // 3
07:40 // CRJ-200 Rassija // FV203 LED-VIE // 1
07:40 // B737-500 Air Baltic // BT431 RIX-VIE // 1,3,5,7
08:30 // ERJ-175 \ B737-500 PLL LOT // LO223 WAW-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
09:00 // F100 Grupa Austrian // OS348 HEL-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
09:10 // S2000 Flylal // TE490 VNO-MXP // 7
09:15 // A319 Finnair // AY765 HEL-VIE // 1,2,6
09:30 // B737-500 Flylal // TE490 VNO-MXP // 2,4
10:50 // B737-500 Air Baltic // BT625 VNO-MXP // 7
11:00 // CRJ-200 Rassija // FV203 LED-VIE // 6
11:30 // DHC 8-Q400 Grupa Austrian // OS626 WAW-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
14:10 // CRJ-200 Rassija // FV203 LED-VIE // 5
15:20 // B777-200 Grupa Austrian // OS52 NRT-VIE // 1,2,3,5,6,7
15:20 // DHC 8-Q400 Grupa Austrian // OS834 VNO-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
15:45 // F100 Grupa Austrian // OS346 HEL-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
15:50 // F100 Grupa Austrian // OS612 LED-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
15:50 // DHC 8-Q400 Grupa Austrian // OS624 WAW-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
16:10 // A319 Rassija // FV223 LED-VCE // 4
16:50 // A319 Rassija // FV203 LED-VIE // 7
17:20 // A319 Rassija // FV223 LED-VCE // 6
17:30 // B737-500 Air Baltic // BT625 VNO-MXP // 2,4,6
17:40 // DHC 8-Q400 Grupa Austrian // OS694 RIX-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
17:55 // A319 Finnair // AY767 HEL-VIE // 3,4,5,7
18:05 // ERJ-175 \ B737-500 PLL LOT // LO225 WAW-VIE // 1,2,3,4,5,6,7
18:10 // B777-200 Alitalia // AZ785 NRT-FCO // 1,3,6

UL619
04:40 // A319 Germanwings // 4U8903 SAW-SXF // 1,2,4,6
07:50 // B747SP Iran Air // IR723 THR-HAM // 2
08:50 // A319 Germanwings // 4U8795 BOJ-SXF // 7
09:45 // B737-800 Turkish Airlines // TK1721 IST-TXL // 3,5,6,7
09:50 // A320 LTU International // LT1803 BOJ-SXF // 4
10:30 // A300-600 Iran Air // IR723 THR-HAM // 7
10:50 // A320 LTU International // LT1853 VAR-SXF // 2
10:50 // A320 Condor // DE4913 BOJ-SXF // 4
11:00 // A340-300 Turkish Airlines // TK5 IST-ORD // 3,5,7
11:20 // B747-400F Singapore Cargo // SQ7354 SHJ-DUB // 6
11:40 // B747-400F Singapore Cargo // SQ7356 SHJ-DUB // 3
11:40 // A300-600 Iran Air // IR723 THR-HAM // 4
12:30 // A340-500 Emirates // EK205 DXB-HAM // 1,2,3,4,5,6,7
13:30 // A330-200 \ A340-300 Turkish Airlines // TK1 IST-JFK // 1,2,3,4,5,6,7
14:00 // B767-300 Delta Airlines // DL135 OTP-JFK // 2,3,5,7
14:35 // B737-800 Turkish Airlines // TK1723 IST-TXL // 1,2,3,4,5,6,7
16:30 // A340-300 Turkish Airlines // TK11 IST-JFK // 6
20:30 // A319 Germanwings // 4U8793 VAR-SXF // 6

UL623
07:00 // B757-300 Arkia Israeli Airlines // IZ571 TLV-CPH // 1,3
08:30 // B737-800 Sterling // NB583 CPH-BOJ // 7
10:00 // B767-300 Delta Airlines // DL134 JFK-OTP // 2,3,5,7
11:00 // A340-300 Turkish Airlines // TK5 IST-ORD // 3,5,7
11:00 // CRJ-200 Cimber Air // QI767 CPH-OTP // 1,2,3,4,5,6,7
11:20 // B757-300 Arkia Israeli Airlines // IZ572 CPH-TLV // 1,3
11:20 // B737-800 Turkish Airlines // TK1783 IST-CPH // 1,3,4,5,7
12:10 // B737-800 Sterling // NB584 BOJ-CPH // 7
12:30 // B737-800 Turkish Airlines // TK1722 TXL-IST // 3,5,6,7
13:00 // B777-200 Kuwait Airways // KU117 KWI-JFK // 3,5,7
13:30 // A330-200 \ A340-300 Turkish Airlines // TK1 IST-JFK // 1,2,3,4,5,6,7
13:50 // CRJ-200 Cimber Air // QI768 OTP-CPH // 1,2,3,4,5,6,7
14:00 // B767-300 Delta Airlines // DL135 OTP-JFK // 2,3,5,7
14:00 // A340-200 Royal Jordanian // RJ263 AMM-ORD // 1,2,3,4,5,6,7
15:10 // B737-800 Turkish Airlines // TK1783 IST-CPH // 2,6
15:10 // B737-800 Turkish Airlines // TK1784 CPH-IST // 1,3,4,5,7
16:30 // A340-300 Turkish Airlines // TK11 IST-JFK // 6
17:20 // B737-800 Turkish Airlines // TK1724 TXL-IST // 1,2,3,4,5,6,7
17:25 // B737-500 Sterling // NB587 CPH-BOJ // 5
18:40 // B737-800 Turkish Airlines // TK1784 CPH-IST // 2,6

UL856 i BABKO-BAREX/MAKOV
09:00 // B737-600 \ F70 Malev // MA745 HEL-BUD // 1,4,5
09:10 // B737-300 Jat Airways // JU380 BEG-ARN // 5
09:30 // B737-300 Jat Airways // JU380 BEG-ARN // 6
09:35 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1552 OSL-BUD // 6
10:10 // B737-600 \ F70 Malev // MA745 HEL-BUD // 2,3,7
11:10 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1553 BUD-OSL // 6
10:20 // B737-700 Malev // MA765 ARN-BUD // 1,2,3,4,5,6,7
10:45 // A320 Wizzair // W6277 BUD-NYO // 1,3
12:50 // B737-300 Jat Airways // JU380 BEG-ARN // 3
12:50 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1554 OSL-BUD // 1,2,3,4,5
13:00 // B737-600 \ F70 Malev // MA742 BUD-HEL // 2,4,7
13:10 // B737-300 Jat Airways // JU381 ARN-BEG // 5
13:35 // B737-300 Jat Airways // JU381 ARN-BEG // 6
14:10 // A320 Wizzair // W6277 BUD-NYO // 6
14:15 // A320 Wizzair // W6278 NYO-BUD // 1,3
14:30 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1555 BUD-OSL // 1,2,3,4,5
14:55 // B737-300 Jat Airways // JU380 BEG-ARN // 2,7
17:00 // B737-300 Jat Airways // JU381 ARN-BEG // 3
17:30 // B737-600 \ F70 Malev // MA743 HEL-BUD // 2,4,7
17:45 // A320 Wizzair // W6278 NYO-BUD // 6
18:40 // B737-700 Sterling // NB773 ARN-BUD // 1,3,5
19:00 // B737-700 Malev // MA764 BUD-ARN // 1,2,3,4,5,6,7
19:05 // B737-300 Jat Airways // JU381 ARN-BEG // 2,7
19:25 // B737-600 \ F70 Malev // MA744 BUD-HEL // 1,2,3,4,6,7
19:55 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1556 OSL-BUD // 7
20:20 // B737-700 Sterling // NB774 BUD-ARN // 1,3,5
21:35 // B737-300 Norwegian Air Shuttle // DY1557 BUD-OSL // 7

[Opracowanie: Joorek]


Serdeczne pozdrowienia,
Joorek i Piwi (EPKT Spotters).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joorek dnia Nie 10:10, 04 Lut 2007, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol_n1




Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 22:48, 16 Gru 2006    Temat postu:

Jednym słowem majstersztyk Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiX




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: TARNÓW

PostWysłany: Sob 22:52, 16 Gru 2006    Temat postu:

Dokladnie majstersztyk, jak zauwazyl kolega powyzej. Przed wszystkim poswiecenie czasu na zrobienie czegos takiego. Gratuluje... Cool Fajna sprawa!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snicers




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gliwice EPGL

PostWysłany: Nie 9:07, 17 Gru 2006    Temat postu:

Joorek jestem pod wrażeniem tego co zobaczyłem dzisiejszego dnia,zresztą Ty jesteś największym fachowcem w rozpoznawaniu maszyn na wysokościach i korytarzy powietrznych Very Happy Naprawdę Extra!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Nie 9:15, 17 Gru 2006    Temat postu:

Dzięki w imieniu moim i Piwiego za miłe słowa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo




Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zebrzydowice [Warsaw Spotters][EPKT_Spotters]

PostWysłany: Nie 9:23, 17 Gru 2006    Temat postu:

Panowie to jest poprostu arcydzieło Very Happy jestem pozytywnie zaskoczony oby tak dalej
___________________________
Pozdrowienia do Joorka i Piwiego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL623 UL619 UL986 UL999 UM857

PostWysłany: Nie 10:48, 17 Gru 2006    Temat postu:

Poprostu EKSTRA!!! Wink Znakomite opracowanie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
savvy




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oborniki Śląskie

PostWysłany: Pon 11:47, 18 Gru 2006    Temat postu:

Profesjonalna analiza nieba Panowie! Szacuneczek!
Dzieki temu opracowaniu łatwiej będzie przypolować cos ciekawego w moim rewirze [TRZ].

Pozdro

savvy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elcin




Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/EPWR

PostWysłany: Pon 19:57, 18 Gru 2006    Temat postu:

Mam prośbe jestem dosc poczatkujacy w tej dziedzinie tak naprawde to nie mam dobrego aparatu ale mam lornetke i czy moglby ktos sporzadzic taki wykres dotyczacy miasta Wrocławia ponieważ ostatnio wyszedłem na moje boisko szkolne kolo godziny 10.30 i zobbaczylem z 7 smug po samolotach a nie mam mozliwosci zobaczyc korytarzy na google earth bo padala mi karta grafiki 3d.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikis6




Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:49, 26 Gru 2006    Temat postu:

Jestem pod wrazeniem opracowania Joorka. Czy ktoś z was dysponuje informacjami o przelotówkach nad Warszawą i okolicami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daresus




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 13:16, 28 Gru 2006    Temat postu:

Dokładnie wiem, że jest to już OT ale też przyłączam się do pytania Mikis6. Pozdrawiam i przepraszam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Śro 19:15, 03 Sty 2007    Temat postu:

Hej,
Pomyśleliśmy, że jeszcze przyda się coś takiego jak wersja głosowa naszego rozkładu Wink Jest to całkowita nowość i ewentualne niedociągnięcia będą naprawione. Gdzie to wykorzystacie, Wasz wybór. Można słuchać jadąc autem, lub na zimowym spacerku słuchając odtwarzacza mp3 Wink


[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

(aby zapisać kliknij prawym i "zapisz element docelowy jako")


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piwi dnia Pią 16:29, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca




Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żędowice; EPKT

PostWysłany: Śro 19:29, 03 Sty 2007    Temat postu:

Możecie uwzględnić także UP 193? Jeżeli coś tam lata i macie takie możliwości oczywiście Very Happy A z tą wersją głosową to super sprawa !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Śro 19:35, 03 Sty 2007    Temat postu:

No właśnie tu jest problem, bo z tego co mi wiadomo, ta droga lotnicza nie jest używana regularnie. W zasadzie od czasu do czasu latem przeleci tam jakiś czarter z Turcji czy Bułgarii. Raz, zamiast na UL619, widziałem lecącego na UP193 B744F Singapore Cargo. Wspominam też czasy, gdy śmigały tamtędy Tutki 154 Bułgarskich linii Air Via.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca




Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Żędowice; EPKT

PostWysłany: Śro 19:47, 03 Sty 2007    Temat postu:

Aha, no chyba że tak. I jeszcze jedno. Jeżeli np. na UL619 o 14.30 wylatuje wylatuje z Istambułu, to o której mogę się go spodziewać nade mną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin