Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Embraery dla VIP-ów
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:59, 03 Lut 2006    Temat postu: Embraery dla VIP-ów

Dzisiejsze Życie Warszawy podało, że LOT zaproponował Ministerstwu Obrony przekazanie dwóch samolotów typu Embaer 145. Miałby one byc wykorzystane do przewożenia VIP-ów....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pią 11:16, 03 Lut 2006    Temat postu:

Przydałoby się Very Happy Już we wrześniu uwarzałem, że powinno się stać Very Happy Ale czy oni nie leasingują ich Neutral ?! i czy to nie tylko przypuszczenia ?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszs




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 50° 0'46.29"N 19°59'3.18"E

PostWysłany: Pią 12:02, 03 Lut 2006    Temat postu:

Szkoda że nie leasingują kilku turboletów ....
Najwyższy czas zakupić coś sensownego. Ten temat już sie przewija pare ładnych lat. Ciekawe ile Jaków jeszcze nam narobi wstydu za granicą zanim zakupią coś porządnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 14:00, 03 Lut 2006    Temat postu:

z jednej strony dobrze ze polski rzad rozwaza uzycie embaerow jako maszyny VIP ale z drugiej strony szkoda mi ze LOT sie ich pozbywa!!!
oznacza to ze na rozwoj siattki nie mamy co liczyc:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 14:08, 03 Lut 2006    Temat postu:

przeciez w locie otwarcie mowia ze siatki regionalnej nie zamierzaja W OGOLE juz rozwijac.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 14:19, 03 Lut 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
przeciez w locie otwarcie mowia ze siatki regionalnej nie zamierzaja W OGOLE juz rozwijac.
[link widoczny dla zalogowanych]

a co Ty rozumiesz przez slowo "regionalne" ?
Lot nie ma ochoty rozwijac siatki polaczne KRAJOWYCH "...Nie ma uzasadnienia ekonomicznego, by otwierać nowe połączenia krajowe: każde kolejne powiększa straty."

Odnosnie polaczen REGIONALNYCH albo moze europejskich dla wiekszej jasnosci "... LOT chce także zmienić strategię na trasach europejskich, gdzie walczy z tanimi liniami. - Skoncentrujemy się na pasażerach, którzy cenią sobie standard usług i mogą za niego zapłacić, dostosujemy rozkład do ruchu biznesowego...."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 14:34, 03 Lut 2006    Temat postu:

ale w takim razie nie rozumiem dlaczego wyrzucaja jeszcze wiecej emb145!!!
jak chca dopasowaywac siatke do ruchu biznesowego i nie konkurowac z low costami to moim zdaniem powinni by zatrzymac emb!!! przeciez ich szansa jest w tym ze beda oferowac coraz wiecej polaczen do drugorzednych portow i tym samym zwiekszac oferte przesiadkowa w WAWie!!!
low costy lataja p2p na glownych trasach! lot powinnien sie naprzyklad starac oto zeby pasazer lecacy z paryza do lwowa albo donetska lecial wlasnie lotem przez warszawe!!! a zeby moc zaoferowac odpowiednia ilosc polaczen na tych drugorzednych trasach powinnien zatrzymac embraery!!!
no chyba ze naprawde chca juz tylko feederowac FRA i MUC.... Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 14:40, 03 Lut 2006    Temat postu:

Bo na ERJ nie mozna zarobic. Czas 50 osobowych odrzutowcow sie skonczyl.
Do Lwowa moze spokojnie doleciec ATR czy Dash.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 14:45, 03 Lut 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Bo na ERJ nie mozna zarobic. Czas 50 osobowych odrzutowcow sie skonczyl.
Do Lwowa moze spokojnie doleciec ATR czy Dash.


NO, nie mam nic przeciwko ERJ bo nawet przyjemnie mi sie nim lecialo,ale Danny ma racje. Na krotkich odcinkach ATR (tylko taki ktory sie nie psuje) jest duzo bardziej oplacalny niz ERJ a w dalsza droge mozna wyslac E70/75 ktore zabiora wieksza liczbe pasazerow oferujac im lepszy komfort i zapewniajac wyzsza oplacalnosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 14:55, 03 Lut 2006    Temat postu:

czy ktos moze wrzucic dane zuzycia paliwa na jedna godzine lotu emb145 i erj170????

macie racje ze na trasach do okolo 1000km oplacaja sie bardziej ATR! ale wszystko ponadto trzeba juz latac jetem!
teraz przypuscmy ze LOT chce otworzyc nowe polaczenie do doniecka! na poczatku nie bedzie latalo wiecej niz 5-10 osob na rejs, powiedzmy ze po jakims czasie liczba wzrosnie do 35-40!! emb145 wtedy juz masz zyski, a watpie ze przy 50% oblozenia erj170 lata z zyskiem....!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 14:57, 03 Lut 2006    Temat postu:

Nie, trasa na ktorej lata 5-10 osob na rejs a w najlepszym wypadku 30-40 nie przyniesie zysku samolotem odrzutowym. No chyba, ze ropa stanieje o 50% ale na to sie nie zanosi. Jezeli do Doniecka zapotrzebowanie jest tak male to LOT bedzie ich puszczal przez Frankfurt albo Wieden.
Dla przykladu Dornier 328 Jet spala okolo dwa razy wiecej paliwa niz ten sam model w wersji turboprop.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 15:01, 03 Lut 2006    Temat postu:

to dlaczego na AF otwiera 3 dzienne polaczenie KTW CDG Canadairem??
albo dlaczego LH lata nadal na trasie KTW DUs 50 miejscowymi jetami, pomimo ze tam jest oblozenie ponizej 50%????
dlaczego polaczenia WAW-DUS sa glownie obslugiwane emb i crj????
zapomnieliscie ze LOT chce podwyszyc jakos i tym samym moze nadal latac z drogimi biletam...no i pozatem conajmniej 1/3 pasazerow beda BC...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 15:03, 03 Lut 2006    Temat postu:

Dlatego, ze w czasach boomu na RJ kupiono ich mase i nie mozna ich po prostu od tak wyrzucic z dnia na dzien. Air France moze nie zarobic na przewozie paxa z KTW Canadairem ale jak pax poleci dalej do Azji czy Afryki to juz wyjda na swoje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 15:10, 03 Lut 2006    Temat postu:

i tak samo pasazer lotu z ukrainy, bialorusi albo innego kalingradu poleci przez warszawe w swiat!!!
pozatem nic nie slyszalem o tym zeby LH albo jakas inna wieksza europejska linia planowala wyrzuci swoje 50miejscowe jety z floty!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 15:16, 03 Lut 2006    Temat postu:

Przez Warszawe w swiat? A dokad? Przez Frankfurt maja duzo wiekszy wybor.

Swiss wycofuje ERJ, LH anulowala zamowienia na CR2 teraz kupuja CR9, BA Connect wycofuje ERJ. Za to ATR i Bombardier zwiekszaja produkcje turbopropow. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin