Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koniec polskich 757!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Śro 18:29, 18 Paź 2006    Temat postu:

W dzisiejszym parkiecie było jakieś ogłoszenie Fischera, lecz widziałem je tylko gdy facet w urzędzie przerzucał strony. Potem już zapomniałem kupić gazetkę.. Czy ktoś zna jego treść ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:56, 18 Paź 2006    Temat postu:

1. W przypadku Fischer Air zysk to wynik pozytywny czyli dodatnia różnica pomiędzy przychodem i kosztem za określony okres, czyli od maja - września.
2. Ogłoszenie dotyczyło sprzedaży 100% udziałów za inwestycję. Czyli firmę oddają za 1zł aby tylko ją ratować, bo sami nie mają na to kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:22, 18 Paź 2006    Temat postu:

"18:24 18.10.2006 Parkiet
Krzysztof Moska chce kupić 15% akcji Fischer Air od firmy Cash-Flow


Prywatny inwestor Krzysztof Moska podpisał wstępną umowę kupna 15 proc. udziałów bankrutujących linii lotniczych Fischer Air od firmy windykacyjnej Cash Flow - podała giełdowa spółka w komunikacie. Nie ujawniono za ile.

Jednocześnie Cash Flow podał, że przejął 85 proc. udziałów w Fischer Air od touroperatora Podróże TV. Cena tej transakcji ma zostać opublikowana 27 października."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:47, 19 Paź 2006    Temat postu: nowy

No właśnie ja też się dowiedziałem, że wszystko (znowu) jest na dobrej drodze. I biura podróży wracają na sezon zimowy... Może się uda. Oby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:09, 20 Paź 2006    Temat postu: Re: nowy

Dzisiaj jeden samolot poleciał do Turcji na przegląd. Walka trwa... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:21, 23 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Fundusz z USA ma udziały

Spółka Podróże TV, właściciel m.in. upadłego biura podróży Open Travel, nie jest już współwłaścicielem czarterowych linii lotniczych Fischer Air Polska (FAP). Jak ustalił "Parkiet", firma sprzedała 15 proc. udziałów zadłużonego przewoźnika amerykańskiemu funduszowi inwestycyjnemu. Nie wiemy, kto i za ile kupił pakiet. Wiadomo natomiast, że Dom Obrotu Wierzytelnościami Cash Flow, właściciel 85 proc. udziałów FAP, kompletuje konsorcjum inwestorów, którzy dofinansują działalność przewoźnika. Cash Flow zamierza pozostać w spółce. Jego zaangażowanie może się jednak zmienić, ponieważ planowane jest podwyższenie kapitału zakładowego przewoźnika o 12,7 mln zł, czyli o 100 proc. To nie koniec projektów związanych z ratowaniem i rozwojem Fischer Air. Kolejnym pomysłem jest wprowadzenie spółki na giełdę. Zanim jednak to nastąpi, właściciele Fischer Air chcą dokupić dwa nowe samoloty i zwiększyć liczbę połączeń realizowanych przez przewoźnika. Firma musi też uporządkować kwestie finansowe, przede wszystkim spłacić zadłużenie i odzyskać wierzytelności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 12:30, 23 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Cytat:
Fundusz z USA ma udziały

Spółka Podróże TV, właściciel m.in. upadłego biura podróży Open Travel, nie jest już współwłaścicielem czarterowych linii lotniczych Fischer Air Polska (FAP). Jak ustalił "Parkiet", firma sprzedała 15 proc. udziałów zadłużonego przewoźnika amerykańskiemu funduszowi inwestycyjnemu. Nie wiemy, kto i za ile kupił pakiet. Wiadomo natomiast, że Dom Obrotu Wierzytelnościami Cash Flow, właściciel 85 proc. udziałów FAP, kompletuje konsorcjum inwestorów, którzy dofinansują działalność przewoźnika. Cash Flow zamierza pozostać w spółce. Jego zaangażowanie może się jednak zmienić, ponieważ planowane jest podwyższenie kapitału zakładowego przewoźnika o 12,7 mln zł, czyli o 100 proc. To nie koniec projektów związanych z ratowaniem i rozwojem Fischer Air. Kolejnym pomysłem jest wprowadzenie spółki na giełdę. Zanim jednak to nastąpi, właściciele Fischer Air chcą dokupić dwa nowe samoloty i zwiększyć liczbę połączeń realizowanych przez przewoźnika. Firma musi też uporządkować kwestie finansowe, przede wszystkim spłacić zadłużenie i odzyskać wierzytelności.


znaczy sie dokupic i bedzie 4 czy tez dokupic i bedize 2 bo tamte ktore mieli odlecialy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Pon 12:40, 23 Paź 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
znaczy sie dokupic i bedzie 4 czy tez dokupic i bedize 2 bo tamte ktore mieli odlecialy ?
nie odleciały - stoją na okęciu (jeden tylko gdzieś był w ubiegłym tygodniu, bo go kilka dni nie widziałem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:57, 23 Paź 2006    Temat postu:

Fischer Air Wielkość emisji jeszcze ustalana

W ciągu zaledwie dwóch dni udało się zebrać inwestorów, którzy chcą zaangażować się finansowo w czarterowe linie lotnicze Fischer Air Polska (FAP). Przewoźnikowi na początku ubiegłego tygodnia przepowiadano rychłe bankructwo. Poszukiwaniem inwestorów zajęła się firm handlująca wierzytelnościami Cash Flow. Giełdowa spółka przejęła 85 proc udziałów lotniczego przedsiębiorstwa od poprzedniego właściciela za niespłaconą pożyczkę 850 tys. zł Od czwartku poszukuje inwestorów, którzy dokapitalizują przewoźnika. Plan zakłada podniesienie kapitału o 100 proc.

Trwają prace nad zamknięciem listy inwestorów, którzy obejmą nowe udziały w FAP. - Jest więcej chętnych niż się spodziewaliśmy. Ostateczne zamknięcie listy powinno nastąpić w poniedziałek - mówi Grzegorz Gniady, wiceprezes Cash Flow. FAP chce wyemitować 127 tys. udziałów po 100 zł każdy (kapitał wzrośnie o 12,7 mln zł). To jednak plan, niewykluczone, że w związku ze sporym zainteresowaniem inwestorów nowych udziałów może być więcej.

Jednym z pierwszych zainteresowanych inwestycją w lotniczy biznes jest Krzysztof Moska, inwestor giełdowy zaangażowany m.in. w Lentex i Lubawę. Ma podpisaną z Cash Flow przedwstępną umowę kupna 15 proc udziałów w Fischer Air. - To na początek. Rozważam dokupienie kolejnych 15 proc. Jestem poważnie zainteresowanym wejściem w tę firmę - tłumaczy Krzysztof Moska. Decyzję o dokupieniu kolejnego pakietu inwestor uzależnia jednak od tego czy spółce Cash Flow uda się porozumieć z australijską firmą AWAS, która leasinguje samoloty jakimi latał FAP. Australijczycy chcą odebrać maszyny przewoźnikowi bo ten nie płacił rat leasingowych. Szefowie Cash Flow twierdzą, że są w kontakcie z firmą leasingową i FAP nie straci samolotów bo zostanie zawarta ugoda. - Jeśli tak się stanie to jestem gotów wyłożyć pieniądze na kolejne udziały - mówi K. Moska. Dodaje, że może to nie być jego ostatnie słowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jester




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mielec

PostWysłany: Wto 11:52, 24 Paź 2006    Temat postu:

Wiadomo już coś o nowych inwestorach w FAP Question Trzymam kciuku, jak na kraj wielkości Polski przydałaby się linia charterowa z prawdziwego zdarzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:08, 24 Paź 2006    Temat postu:

jester napisał:
Wiadomo już coś o nowych inwestorach w FAP Question Trzymam kciuku, jak na kraj wielkości Polski przydałaby się linia charterowa z prawdziwego zdarzenia.


Decyzja nowych inwestorów zależała od tego, czy AWAS zostawi samoloty. AWAS pisemnie wyraził zgodę na ich pozostawienie. Dziś zebranie inwestorów więc może już jakieś konkretniejsze informacje będą. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Machoni




Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sopot

PostWysłany: Wto 12:41, 24 Paź 2006    Temat postu:

Oby nie skończyło się jak z APN. Trzymam kciuki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
david82




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Wto 16:37, 24 Paź 2006    Temat postu:

nowy napisał:
jester napisał:
Wiadomo już coś o nowych inwestorach w FAP Question Trzymam kciuku, jak na kraj wielkości Polski przydałaby się linia charterowa z prawdziwego zdarzenia.


Decyzja nowych inwestorów zależała od tego, czy AWAS zostawi samoloty. AWAS pisemnie wyraził zgodę na ich pozostawienie. Dziś zebranie inwestorów więc może już jakieś konkretniejsze informacje będą. Very Happy


A czy ty, za przeproszeniem, zyjesz w jakims innym swiecie?
Zobacz tutaj:

http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=4491&highlight=


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:06, 24 Paź 2006    Temat postu:

Chyba jeszcze nie odleciał (19:06)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:32, 24 Paź 2006    Temat postu:

Jak wyżej.

TravelAir napisał:
Chyba jeszcze nie odleciał (19:06)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 5 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin