|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Katowiczan
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:47, 05 Cze 2006 Temat postu: Koniec lotów do Kowna? |
|
|
Na stronie WizzAir nie da się zarezerwować lotów do Kowna na listoped. Ciekawe czy to tak chwilowo czy od zimowego rozkładu zabaknie litewskiego kierunku na siatce linii WizzAir. Zna ktoś może jakieś szczegóły??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 13:36, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Chyba połączenie trochę bezsensu było. Litwini mogą z Kowna latać Ryanairem na Zachód, a dla lotów Polska-Litwa godziny były tak beznadziejne, że nic dziwnego. 180 osobowy samolot to było przegięcie... LOT powinien otworzyć połączenie do Kowna za to, bo to jedna z nielicznych nisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zdun
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pon 13:58, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Te połączenie realizowane przez wizza to była chyba jakaś pomyłka. Kiedyś chciałem zabookować, ale jak zobaczyłem, że w Kownie będę następnego dnia to zrezygnowałem (przesiadka). Za to powrót jest bez przesiadek, ale to i tak za duża maszyna jak na takie połaczenie. Według mnie dużo lepszym rozwiązaniem były by loty do Rygi i Wilna (ew. na sezon letni do Palangi, która jest 30 mil na północ od Klaipedy, a samo lotnisko jest tuż przy morzu.). Moim zdaniem uruchomienie lotów do Rygi i Wilna z wykorzystaniem E145 przez LOT było by naprawde dobrym posunięciem.
PS: Napewno lepszym rozwiązaniem są loty do Wilna niż do Kowna bo to zdecydowanie większe miasto, a jeśli ktoś chce koniecznie do Kowna to jest masa autobusików. Samochodem się jedzie około 1:15h. (czyli tak jak ja jadę z Okęcia do domu na bródnie :/ )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 15:58, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zdun napisał: | Moim zdaniem uruchomienie lotów do Rygi i Wilna z wykorzystaniem E145 przez LOT było by naprawde dobrym posunięciem.
PS: Napewno lepszym rozwiązaniem są loty do Wilna niż do Kowna bo to zdecydowanie większe miasto, a jeśli ktoś chce koniecznie do Kowna to jest masa autobusików. Samochodem się jedzie około 1:15h. (czyli tak jak ja jadę z Okęcia do domu na bródnie :/ ) |
LOT już lata i do VNO i do RIX, a oprócz nich BT. Do Kowna wcale nie ma takiego dobrego połączenia lądowego (samochodem to się tyle jedzie z Suwałk pod warunkiem że masz numery dyplomatyczne i wszyscy ci zjeżdżają z drogi), za to Kowno - najbogatsze litewskie miasto mogłoby LOTowi trochę Warszawski hub podkarmić... Brak lotów do Pałangi też mnie dziwi, zważywszy na to jak popularna ona jest wśród Polaków i jak beznadziejney jest obecne połączenie z nią...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 23:00, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | Chyba połączenie trochę bezsensu było. Litwini mogą z Kowna latać Ryanairem na Zachód, a dla lotów Polska-Litwa godziny były tak beznadziejne, że nic dziwnego. 180 osobowy samolot to było przegięcie... LOT powinien otworzyć połączenie do Kowna za to, bo to jedna z nielicznych nisz... |
To był lot z Londynu, z międzylądowaniem w Warszawie, więc samoloty miały duże wypełnienie, ale nie z Warszawy. Tylko na inne loty (Hahn, Beauvais etc.) Litwini mieli wolne godziny w naszej stolicy, ale pewnie niewielu chętnych, więc zapewne zostawią tylko lot Kowno-Luton bez międzylądowania, a resztę zlikwidują. Zresztą to było zdaje się w dużej częsci połączenie na nocowanie samolotu i tankowanie benzyny, ale i to okazało się nieopłacalne.
Skoto Lot lata z Wilna to połączenie lotnicze Lotu z Kownem nie ma sensu. W półtorej godziny można dojechac z Kowna na lotnisko w Wilnie. SASowi loty Cimbera do Łodzi też się nie sprawdziły, chociaz droga z W-wy do Łodzi jest dłuższa i mniej wygodna . Polacy, ktorzy jeżdżą do Palangi nie polecą tam samolotem, szczegónie po stawkach Lotu lub innych nie tanich linii . To nie ta target group.
Szkoda połączenia, ale ono miało tylko troszeczkę lepsze perspektywy niż GDN-RIX, o którym pisałeś na innym wątku. Z analizy cen Wizza dokonanej jakiś czas temu wynikało, że dużo osób lata tą linią do Polski ze Skandynawii (bilety powrotne droższe od tych z W-wy). To chyba bardziej dochodowy kierunek niż republiki nadbałtyckie, szczególnie dla Lotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Śro 7:40, 14 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Stoarn napisał: | Chyba połączenie trochę bezsensu było. Litwini mogą z Kowna latać Ryanairem na Zachód, a dla lotów Polska-Litwa godziny były tak beznadziejne, że nic dziwnego. 180 osobowy samolot to było przegięcie... LOT powinien otworzyć połączenie do Kowna za to, bo to jedna z nielicznych nisz... |
To był lot z Londynu, z międzylądowaniem w Warszawie, więc samoloty miały duże wypełnienie, ale nie z Warszawy. Tylko na inne loty (Hahn, Beauvais etc.) Litwini mieli wolne godziny w naszej stolicy, ale pewnie niewielu chętnych, więc zapewne zostawią tylko lot Kowno-Luton bez międzylądowania, a resztę zlikwidują. Zresztą to było zdaje się w dużej częsci połączenie na nocowanie samolotu i tankowanie benzyny, ale i to okazało się nieopłacalne.
Skoto Lot lata z Wilna to połączenie lotnicze Lotu z Kownem nie ma sensu. W półtorej godziny można dojechac z Kowna na lotnisko w Wilnie. SASowi loty Cimbera do Łodzi też się nie sprawdziły, chociaz droga z W-wy do Łodzi jest dłuższa i mniej wygodna . Polacy, ktorzy jeżdżą do Palangi nie polecą tam samolotem, szczegónie po stawkach Lotu lub innych nie tanich linii . To nie ta target group.
Szkoda połączenia, ale ono miało tylko troszeczkę lepsze perspektywy niż GDN-RIX, o którym pisałeś na innym wątku. Z analizy cen Wizza dokonanej jakiś czas temu wynikało, że dużo osób lata tą linią do Polski ze Skandynawii (bilety powrotne droższe od tych z W-wy). To chyba bardziej dochodowy kierunek niż republiki nadbałtyckie, szczególnie dla Lotu. |
LOT republikami Bałtyckimi mógłby feedować Warszawę. I o ile w przypadku Wilna i Rygi to się sprawdziło, to w przypadku Tallina skapitulowaliśmy na starcie... Rozumiem że w przypadku LOTu wszystko co nowe jest nieopłacalne, ale każda inna linia by wykorzystała Kowno... Naprawdę Litwa to nie tylko Wilno... Z Szawli np. do Wilna jedzie się już dużo dłużej niż z Kowna...
Dziwię się że Wizz nie uruchamia połączenia do Tampere z żadnego z polskich miast... Chyba porządnie im doskwiera brak maszyn...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|