Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe trasy W6 z WAW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:21, 23 Paź 2006    Temat postu: Nowe trasy W6 z WAW

Cytat:
Grecja, Norwegia, i Bułgaria w ofercie Wizz Air. Tanie linie lotnicze Wizz Air ogłosił dzisiaj otwarcie latem 2007 roku nowych kierunków z Warszawy.

* Warszawa - Durham Tees Valley (3 loty/tydzień) od 28 lipca 2007
* Warszawa - Oslo (3 loty/tydzień) od 28 lipca 2007
* Warszawa - Korfu ( raz na tydzień) od 29 maja 2007
* Warszawa Bourgas (raz w tygodniu) od 2 czerwca 2007

Wizz Air sprowadzi do warszawskiej bazy trzeci samolot typu Airbus A320 oraz zwiększy zdolność przewozową na większości istniejących tras latem 2007 roku o 35% w porównaniu z podobnym okresem w 2006 roku. Suma połączeń z Warszawy wyniesie 15.

- Z 15-procentowym udziałem w całym rynku w 2006 roku Wizz Air umocnił się na pozycji lidera jako największy nisko-kosztowy przewoźnik w Polsce. Kontynuujemy wzrost na czele rynku. Rok 2007 będzie kolejnym okresem znaczącej ekspansji Wizz Air w Polsce z prawie 50-procentowym wzrostem zdolności przewozowej - powiedział József Váradi, prezes Wizz Air

Paweł Cybulak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:41, 23 Paź 2006    Temat postu:

to fajnie, bo chiałem na korfu lecieć w tym roku (genialne lotnisko do spottingu tam jest) i było za mało lotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 13:53, 23 Paź 2006    Temat postu:

No to trafiłem z Durham. Na jednym z wątków (chyba dot. Jet2) przewidziałem, że LCC wiedzą o swoich planach i nie wchodzą sobie w szkodę. Skoro zatem Jet2 wszedł do Warszawy z Manchesteru a nie Newcastle, to znaczy, że stamtąd wystartuje Wizz. A co do Korfu i Burgas to typowe czartery i ceny będą jak dla biur podróży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:05, 23 Paź 2006    Temat postu:

to chyba dobrze, że jak dla biur podróży?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 14:14, 23 Paź 2006    Temat postu:

Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Cena biletu bez oplat jak full dal biura podróży. Sprawdzałem Katowice Heraklion. 3000 zl z hakiem + opłaty.
Przy okazji idąc dalej moim tropem, skoto Jet2 nie wszedł też z Leeds, to znaczy, że Wizz da Warszawie połączenie z Doncaster-Sheffield.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pon 15:25, 23 Paź 2006    Temat postu:

Jak zwykle to bywa, bez rewelacji... Wyspy, Torp (nie wiadomo po co zresztą, i tak padnie) i jakieś tam sezonowe... Dlaczego nie otworzyli Tampere?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 16:12, 23 Paź 2006    Temat postu:

Albo Wizz bajeruje albo cos tu nie gra. Zbazuja dodatkowy samolot i bedzie on wykonywal 8 lotow tygodniowo? Bo tak wynika z tej notki.

Chyba, ze to ten sam co tez obiecali zbazowac w Gdansku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jks




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DUB

PostWysłany: Pon 16:19, 23 Paź 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Albo Wizz bajeruje albo cos tu nie gra. Zbazuja dodatkowy samolot i bedzie on wykonywal 8 lotow tygodniowo? Bo tak wynika z tej notki.

Chyba, ze to ten sam co tez obiecali zbazowac w Gdansku.


Nie ten sam: [link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
This is the third new aircraft to be based in Poland next summer, bringing the size of the Wizz fleet in the country to 9 Airbus A320 from the current 6 by second half of 2007.

Czyli po jednym dla Katowic, Gdanska i Warszawy.

Niekoniecznie 8 lotow tygodniowo. Moga zwiekszyc sie czestotliwosci na innych trasach (tak jest w KTW) i bazowany w WAW samolot moze obslugiwac wiecej polaczen w schemacie W (szczegolnie, ze ubywa takiej obsllugi przez samoloty z KTW). Zapowiadali zwiekszenie ilosci lotow z Poznania - jesli tam nic nie zbazuja to bardzo prawdopodobne, ze beda te polaczenia obslugiwal samolot z WAW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 17:36, 23 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
i nie wchodzą sobie w szkodę.

Hmm... A owo Oslo? No chyba ze bedzie tak, jak przewiduje Stoarn:
Stoarn napisał:
Torp (nie wiadomo po co zresztą, i tak padnie)


W ogole czasem ma sie wrazenie, ze z polaczeniami do roznych miast jest jak ze zwyklymi sklepami: albo w okolicy nie ma zadnego, albo, jak juz ktos otworzy, to zaraz obok pojawia sie pięć w tej samej branzy... Niby to jakos-tam powstrzymuje wzrost cen, ale...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 18:59, 23 Paź 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Old napisał:
i nie wchodzą sobie w szkodę.

Hmm... A owo Oslo? No chyba ze bedzie tak, jak przewiduje Stoarn:
Stoarn napisał:
Torp (nie wiadomo po co zresztą, i tak padnie)


W ogole czasem ma sie wrazenie, ze z polaczeniami do roznych miast jest jak ze zwyklymi sklepami: albo w okolicy nie ma zadnego, albo, jak juz ktos otworzy, to zaraz obok pojawia sie pięć w tej samej branzy... Niby to jakos-tam powstrzymuje wzrost cen, ale...


Oslo to wyjątek, który potwierdza regułę. Sandefjord ro dalekood Oslo, ale sporoPolaków pracuje w południowej Norwegii więc może będa mieli bliżej ? Norwegian na tym kierunku wozi dużo paxów norweskich, więc i tak się utrzyma. Ale Torp to jednak srogi zawód.
Dodadzą coś jeszcze, bo nawet zakładając schemat W z Warszawy z udziałem Poznania, to jeszcze jest miejsce na ... obawiam się że niestety Doncaster - Sheffield Sad . Na liście moich życzen z kierunków katowickich Wizza były raczej Bournemouth (brak lotów na płd. Anglii z Wwy - krakusi mają Bristol Easy Jeta - zazdroszczę Twisted Evil ) i Eindhoven (tez brak lotów do Holandii). Niespecjalnie cieszy mnie też poświęcanie co najmniej jednego samolotu w soboty latem na czartery. Evil or Very Mad
Jeśli chodzi o Tampere Stoarna to byłby niezły pomysł (jeszcze lepszy - Rovaniemi Very Happy ), ale widac Saaby Blue1 nie pękają w szwach i w pełni zaspokajają ruch pracowników do Finlandii.
Gdyby jks zrobił taką analizę Wizza w Wwie jak dla Katowic, to bylibyśmy mądrzejsi. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 18:59, 23 Paź 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Old napisał:
i nie wchodzą sobie w szkodę.

Hmm... A owo Oslo? No chyba ze bedzie tak, jak przewiduje Stoarn:
Stoarn napisał:
Torp (nie wiadomo po co zresztą, i tak padnie)


W ogole czasem ma sie wrazenie, ze z polaczeniami do roznych miast jest jak ze zwyklymi sklepami: albo w okolicy nie ma zadnego, albo, jak juz ktos otworzy, to zaraz obok pojawia sie pięć w tej samej branzy... Niby to jakos-tam powstrzymuje wzrost cen, ale...


Oslo to wyjątek, który potwierdza regułę. Sandefjord ro dalekood Oslo, ale sporoPolaków pracuje w południowej Norwegii więc może będa mieli bliżej ? Norwegian na tym kierunku wozi dużo paxów norweskich, więc i tak się utrzyma. Ale Torp to jednak srogi zawód.
Dodadzą coś jeszcze, bo nawet zakładając schemat W z Warszawy z udziałem Poznania, to jeszcze jest miejsce na ... obawiam się że niestety Doncaster - Sheffield Sad . Na liście moich życzen z kierunków katowickich Wizza były raczej Bournemouth (brak lotów na płd. Anglii z Wwy - krakusi mają Bristol Easy Jeta - zazdroszczę Twisted Evil ) i Eindhoven (tez brak lotów do Holandii). Niespecjalnie cieszy mnie też poświęcanie co najmniej jednego samolotu w soboty latem na czartery. Evil or Very Mad
Jeśli chodzi o Tampere Stoarna to byłby niezły pomysł (jeszcze lepszy - Rovaniemi Very Happy ), ale widac Saaby Blue1 nie pękają w szwach i w pełni zaspokajają ruch pracowników do Finlandii.
Gdyby jks zrobił taką analizę Wizza w Wwie jak dla Katowic, to bylibyśmy mądrzejsi. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 19:00, 23 Paź 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Old napisał:
i nie wchodzą sobie w szkodę.

Hmm... A owo Oslo? No chyba ze bedzie tak, jak przewiduje Stoarn:
Stoarn napisał:
Torp (nie wiadomo po co zresztą, i tak padnie)


W ogole czasem ma sie wrazenie, ze z polaczeniami do roznych miast jest jak ze zwyklymi sklepami: albo w okolicy nie ma zadnego, albo, jak juz ktos otworzy, to zaraz obok pojawia sie pięć w tej samej branzy... Niby to jakos-tam powstrzymuje wzrost cen, ale...


Oslo to wyjątek, który potwierdza regułę. Sandefjord ro dalekood Oslo, ale sporoPolaków pracuje w południowej Norwegii więc może będa mieli bliżej ? Norwegian na tym kierunku wozi dużo paxów norweskich, więc i tak się utrzyma. Ale Torp to jednak srogi zawód.
Dodadzą coś jeszcze, bo nawet zakładając schemat W z Warszawy z udziałem Poznania, to jeszcze jest miejsce na ... obawiam się że niestety Doncaster - Sheffield Sad . Na liście moich życzen z kierunków katowickich Wizza były raczej Bournemouth (brak lotów na płd. Anglii z Wwy - krakusi mają Bristol Easy Jeta - zazdroszczę Twisted Evil ) i Eindhoven (tez brak lotów do Holandii). Niespecjalnie cieszy mnie też poświęcanie co najmniej jednego samolotu w soboty latem na czartery. Evil or Very Mad
Jeśli chodzi o Tampere Stoarna to byłby niezły pomysł (jeszcze lepszy - Rovaniemi Very Happy ), ale widac Saaby Blue1 nie pękają w szwach i w pełni zaspokajają ruch pracowników do Finlandii.
Gdyby jks zrobił taką analizę Wizza w Wwie jak dla Katowic, to bylibyśmy mądrzejsi. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 16:54, 24 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
obawiam się że niestety Doncaster - Sheffield

Dlaczego "niestety"? BTW, czy Doncaster-Sheffield to nie jest taki "jakby Manchester"? (To bylby drugi po Liverpoolu.) Tzn. na tej samej zasadzie, jak (toutes proportions gardees) Hahn jest Frankfurtem? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 17:08, 24 Paź 2006    Temat postu:

Niestety, bo wolałbym osobiście południową Anglię (lub Walię lub Norwich), gdzie nikt z WAW nie lata, a nie Yorkshire czy Midlandy.
Sheffield to raczej prawie Leeds, niż prawie Manchester. BTW czy Manchester ma taką renomę, że Liverpool jest prawie Manchesterem (dla mnie to tak jakby nazwać Gorzów Wlkp. prawie Zieloną Górą, czy Łomżę prawie Ostrołęką lub na odwrót).
Co innego Frankfurt i Lautzenhausen (Hahn), ale Friesing też jest odrębnym miastem, oddalonym 40 km od MUC (a abp Monachium oficjalnie nosi tytuł abp Monachium i Fryzyngi) i nikt nie leci do Friesing, tylko do Monachium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 17:50, 24 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
Niestety, bo wolałbym osobiście południową Anglię (lub Walię lub Norwich)

Rzeczywiscie, Norwich by sie przydalo (ale, powiedzmy, "takze" a nie "zamiast" Smile).

Old napisał:
BTW czy Manchester ma taką renomę, że Liverpool jest prawie Manchesterem

Nie no, chodzi mi o to, ze MAN jest najwiekszym i najwazniejszym (chyba mozna tak powiedziec) lotniskiem w tej czesci Anglii, ale Wizzair stosuje pod tym wzgledem podobną polityke jak Ryanair, tzn. lata do BVA (swoją drogą, polecam nawet półdniowe zatrzymanie sie w miescie Beauvais; dojazd pociagiem z paryskiego Dworca Polnocnego, a z Beauvais na lotnisko - autobusem linii 12) a nie CDG czy ORY, do HHN a nie FRA itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin