|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bronislaw
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 21:53, 15 Kwi 2006 Temat postu: skyeurope klamie mowiac, ze oplaty lotnisk. w waw sa wysokie |
|
|
porownalem oplaty lotniskowe w sky europe na 2 trasach
waw-fco 30 zl (etiuda)
krk-fco 48,90 zl
czyli w krk oplaty sa o 63% wieksze niz w waw
skyeurope, jako jedyna linia, podaje, ze nalicza tylko i wylacznie czyste oplaty notniskowe bez jakichkolwiek innych nalecialosci. ppl podaje, ze w etiudzie oplata wynoi 30 zl wiec skyeurope, w tym wypadku, nie sciemnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Flower
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 22:19, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A co konkretnie jest wliczone w kwocie którą wymieniłeś? Bo opłat które linie ponoszą na lotnisku to jest całkiem sporo - od każdego pax'a, za kilo bagażu, za miejsce na płycie czy za każdy kilogram samolotu (żeby wymienić część). Zakładam, że jak linia twierdzi, że opłaty są drogie to coś w tym musi być. Inaczej Sky by twierdził, że KRK jest droższe od WAW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:18, 16 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ktoś tam mówił, chyba ryan, że są "najwyższe w europie". nie sadzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jasio85
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 22:43, 16 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
To co pasazer płaci jako opłaty lotniskowe ma się nijak do kosztów które musi ponosić Linia operująca z danego portu, więc porównywanie tych opłat ma się nijak do tego co mówi firma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krecik01
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowy Sącz/Krk
|
Wysłany: Pon 10:37, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Jasio85 napisał: | To co pasazer płaci jako opłaty lotniskowe ma się nijak do kosztów które musi ponosić Linia operująca z danego portu, więc porównywanie tych opłat ma się nijak do tego co mówi firma. |
Moglbys rozwinac swoja mysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 11:41, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Jasio85 napisał: | To co pasazer płaci jako opłaty lotniskowe ma się nijak do kosztów które musi ponosić Linia operująca z danego portu, więc porównywanie tych opłat ma się nijak do tego co mówi firma. |
OK ale jeśli jest statement CENA NIE ZAWIERA OPŁAT LOTNISKOWYCH I PODATKÓW to należy doliczać TYLKO opłatę lotniskową i VAT, a więc 30 PLN, a nie jakieś tam ubezpieczenia, handling pasażera i opłatę paliwową oprócz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:56, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
SkyEurope tak narzeka na ceny, a Norwegian otwiera swoją bazę w WAW. No to chyba coś w SkyE nie halo ?
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:03, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a Norwegian nie ma jakiejś zniżki na pierwszy rok?
tak czy owak, na ceny to narzekają i będą narzekać, ale dopóki latają, to znaczy, że ceny są w miare ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 12:23, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
k_sko napisał: | SkyEurope tak narzeka na ceny, a Norwegian otwiera swoją bazę w WAW. No to chyba coś w SkyE nie halo ?
KS |
Norwegian ma ciut wyższe najniższe ceny biletów niż inne linie, po prostu jest mądry i wie że w Warszawie mieszkają Norwegolubni ludzie:) Na serio: WYSOKIE OPŁATY TO JEDYNIE PRETEKST: SKY NIE CHCE SIĘ PRZYZNAĆ ŻE W WARSZAWIE NIE DAŁO SOBIE RADY Z KONKURENCJĄ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 12:36, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
k_sko napisał: | SkyEurope tak narzeka na ceny, a Norwegian otwiera swoją bazę w WAW. No to chyba coś w SkyE nie halo ?
KS |
Norwegian po sukcesie polaczen do Polski (WAW,KRK,GDN) chyba nazbyt optymistycznie podchodzi do naszego kraju.
Polaczenia na ktorych osiagneli sukces to loty z i do Norwegii gdzie ruch rzeczywiscie jest bardzo dobry. Natomiast proponowane trasy takie jak:
Warszawa - Alicante (1-3-5--)
Warszawa - Barcelona (Girona) (1-3-5--)
Warszawa - Malaga (-2-4-67)
Warszawa - Nicea (-2-4-67)
wydaja sie zbyt optymistyczne (moze za wyjatkiem Barcelony) .
Oczywiscie pozyjemy zobaczymy ale nie wroze tutaj sukcesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:20, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dodać do tego dobrą "robotę" Wizz'a i teoria SkyE jakoś mizernie wygląda.
A pamiętam te czasy jak jeden samolot robił STN, AMS, ORY i nocowanie w WAW. A jakiś czas potem wszedł drugi i też nocował w WAW.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RES
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: RZE
|
Wysłany: Pon 14:08, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Były iedys jakies statystyki robione przez jakas miedzynarodowa organizacje czy firme i wyszlo ze WAW jest jednym z najdrozszych lotnisk w Europie. tak wiec widocznie tak jest. Co do oplat oplata pasazerska jest dla lini istotna ale nie najwazniejsza, tutaj wazne sa inne oplaty takie jak za start i ladowanie, tankowanie , postój itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:33, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
rano czasami stoją 4 Wizzy. germanwings latał rzadko, teraz chyba 3 połączenia dziennie. baza norwegiana. sky ograniczył bardzo, ale też się nie wycofał. o C0 nie wspomnę. Easy lata. Blue1 też. nie mówię, że WAW to jakiś raj dla lowcostów, ale aż tak źle nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jks
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DUB
|
Wysłany: Pon 16:11, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | rano czasami stoją 4 Wizzy. germanwings latał rzadko, teraz chyba 3 połączenia dziennie. baza norwegiana. sky ograniczył bardzo, ale też się nie wycofał. o C0 nie wspomnę. Easy lata. Blue1 też. nie mówię, że WAW to jakiś raj dla lowcostów, ale aż tak źle nie jest. |
Jednym z argumentów SkyEurope (który moim zdaniem brzmi sensownie) była niepewność związana z WAW. PPL odgrażało się (wielokrotnie i w dośc impretynenckim tonie), ze na czas remontu i łączenia T1 i T2 "przeniesie się" low-costy do Modlina (bo w Etiudzie miały byc czasowo niektóre tradycyjne linie), który nie wiadomo kiedy miałby być. Biorąc pod uwagę, że do Modlina w oczywisty sposób przymierzał się Ryanair oraz fakt, że SkyEurope miałoby (znowu, według słów rzecznika PPL) kłopoty ze slotami w pożądanych porach (typu rano, ale nie niekoniecznie o 6:00 jak Wizzair). W dodatku SkyEurope w większym stopniu niż np Wizzair konkuruje z tradycyjnymi liniami latając na centralnie położone lotniska (np Orly zamiast Beauvais, AMS, BRU itp). Nic dziwnego, ze SkyEurope wolał się przenieść tam gdzie uznał, że interes jest pewniejszy, czyli do KRK. Stanowisko władz lotniska było im tam dużo bardziej przychylne, konkurencji znacznie mniej i maja mniej rozproszoną flotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:19, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Nie no, jasne, na pewno coś o tym zadecydowało, tylko nie ma sensu robienie takiej histerii, że to nie ma sensu, że najdrożej we wszechświecie itd.
W ogóle SkyEurope to taka "galicyjska" i "cesarsko-królewska" linia KRK im pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|