Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Virgin atlantic airways na EPWA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 19:33, 06 Sty 2006    Temat postu:

A wlasnie: o ktorej przylecial do WAW i o ktorej od nas wystartowal? Bo na airfoto.pl jest tylko Smile data.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 14:10, 08 Sty 2006    Temat postu:

Austrain, Czyżby mój pościk nie pasował do Twojej koncepcji świata, żeś go tak bez słowa wywalił. Nie był szczególnie obraźliwy, zwłaszcza w konteście pozostawienia postu niejakiego MMM
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Austrian
Moderator



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa (EPWA)

PostWysłany: Nie 15:27, 08 Sty 2006    Temat postu:

Tak jak powiedziałem wcześniej, wszystkie posty obraźliwe będą kasowane bez powiadomień.
Co do koncepcji świata jaką mam myślę, że lepszym miejscem do polemiki na ten temat będzie forum poświęcone filozofii a nie lotnictwu. Koncepcje świata i postrzeganie otaczającej rzeczywistości to domena filozofów a nie spotterów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie 15:33, 08 Sty 2006    Temat postu:

A możeby jednak dyskusje takiej "zerowej" kategorii przeprowadzać na privach? Chyba nikogo nie obchodzi kogo i z jakiego powodu post został wycięty. Ale może się mylę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Austrian
Moderator



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa (EPWA)

PostWysłany: Nie 15:45, 08 Sty 2006    Temat postu:

Słusznie Styrian Exclamation
Koniec dyskusji innej niż temat.
Dla przypomnienia temat dotyczy A340 VS na EPWA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Nie 16:17, 08 Sty 2006    Temat postu:

I po co sie denerwowac...
Wracajac do tematu a szczegolnie do informacji...
G@wron napisał:
No właśnie jak można kogoś powiadomić Smile Przecież nie było informacji z 24 godzinnym wyprzedzeniem !! Może to było pół godziny, godzina. . . ?!

Jezeli ktos ma nasluch i to dobry (ze jak juz decyzja zapadnie to wie) albo pracuje tam gdzie ma mozliwosc wiedziec takie rzeczy to moze juz z godzine wczesniej wiedziec.
Pamietam jak Cessna awaryjnie ladowala (z powodu nie otwierajacego sie prawego chyba podwozia) na EPKK. Siedzialem jak zwykle w warsztacie (jak bylem w Polsce) i oczywiscie skanerek brzeczal a ja sobie grzebalem w jakims telewizorku (elektronikeim jestem ). I uwage przyciagla dziwna wymiana zdan miedzy APP a latajacym samolotem.
Przysluchalem sie i blizej i niezwlocznie postanowilem pojechac do Balic (mieszkam 20km od lotniska). I zajechalem na czas nawet przed wojskiem ze o tv nie wspomne. Na miejscu (kolo swiatel podejscia na 25) bylo juz paru zwolennikow awiacji a samolot szykowal sie na pierwszy przelot nad pasem gdzie technik mial dokonac ogledzin podwozia. Po drodze przy plocie widzialem jescze kilku z aparatami. Fakt ze samolot jescze latal ze 2 godziny zeby "wylatac" paliwo ale szybkosc reakcji byla najwazniejsza .
A to ze ktos wie i powie tylko swojemu bractwu to kwestia jego samego. Przeciez nie bedzie do wszystkich spotterow wysylal smsow. U mnie w Chicago samolot na ulicy stal dwa dni i do tej pory na a.net tylko moje zdjecia sa. A wszyscy wiedzieli bo przeciez tv relacjonowala cala akcje w czwartek wieczor. Sam bylem na miejscu ale nic nie moglem zrobic (brak mozliwosci dobrej ekspozycji zdjecia). Dopiero pojechalem w sobote i moglem sobie spokojnie focic .
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 16:25, 08 Sty 2006    Temat postu:

ehh rozwinął się temat Wink a ja się chciałem zapytać tylko czemu A340 tam był. Smile
A na jakim korytku leciał ten A343 ? UL980 ?!?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 18:40, 08 Sty 2006    Temat postu:

Gabik napisał:
Pamietam jak Cessna awaryjnie ladowala (z powodu nie otwierajacego sie prawego chyba podwozia) na EPKK. Siedzialem jak zwykle w warsztacie (jak bylem w Polsce) i oczywiscie skanerek brzeczal a ja sobie grzebalem w jakims telewizorku (elektronikeim jestem ). I uwage przyciagla dziwna wymiana zdan miedzy APP a latajacym samolotem.
Przysluchalem sie i blizej i niezwlocznie postanowilem pojechac do Balic (mieszkam 20km od lotniska). I zajechalem na czas nawet przed wojskiem ze o tv nie wspomne. Na miejscu (kolo swiatel podejscia na 25) bylo juz paru zwolennikow awiacji a samolot szykowal sie na pierwszy przelot nad pasem gdzie technik mial dokonac ogledzin podwozia. Po drodze przy plocie widzialem jescze kilku z aparatami. Fakt ze samolot jescze latal ze 2 godziny zeby "wylatac" paliwo ale szybkosc reakcji byla najwazniejsza .

Roznie bywa z tymi awaryjnymi ladowaniami.

Pamietam to ladowanie. Ale wtedy bylo duzo czasu.Samolot latal bodaj dwie godziny nad lotniskiem. Bylem na gorce z TVNem ale potem okazalo sie wyladowal na pasie awaryjnym kierunek 07.

[link widoczny dla zalogowanych]

A innym razem awaryjnie ladowal Boeing 757 ATA z polskimi zolnierzami.
Tym razem zlapalem go dopiero po wyladowaniu Sad

[link widoczny dla zalogowanych]

PS.Cale szczescie ze oba zdarzenia skonczyly sie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Pon 22:38, 09 Sty 2006    Temat postu:

Wlasnie bylem wtedy z kamerka i skanerkiem i z mojego skanera TVN i TVP3 Krakow brali podklad do relacji Smile jak Cessna ladowala na pasie trawiastym...
A tak na marginesie to ATA chyba nie lata do KRK regularnie? To bylo okazyjne ladowania ze zolnierzami, prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:57, 09 Sty 2006    Temat postu:

Gabik napisał:
A tak na marginesie to ATA chyba nie lata do KRK regularnie? To bylo okazyjne ladowania ze zolnierzami, prawda?


Niestety wyjatek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 23:15, 09 Sty 2006    Temat postu:

Gabik napisał:
Wlasnie bylem wtedy z kamerka i skanerkiem i z mojego skanera TVN i TVP3 Krakow brali podklad do relacji Smile jak Cessna ladowala na pasie trawiastym...
A tak na marginesie to ATA chyba nie lata do KRK regularnie? To bylo okazyjne ladowania ze zolnierzami, prawda?


Pamietam faceta z ogromnym radiem Smile
To ty byles?

PS.ATA lata tylko czarterowo glownie z zolnierzami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czasami bywaly nawet dwa Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 17:58, 10 Sty 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
A wlasnie: o ktorej przylecial do WAW i o ktorej od nas wystartowal? Bo na airfoto.pl jest tylko Smile data.

Pozwole sobie przeformulowac pytanie: ten 343 VS wylądowal u nas w czasie lotu LON-DEL czy DEL-LON? Jesli to pierwsze, to czy musial jakos zrzucic nadmiar paliwa? Bo chyba mial tego paliwa jeszcze sporo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Wto 18:12, 10 Sty 2006    Temat postu:

Ale po co mu zrzucać paliwo Neutral To nie było lądowanie awaryjne, tylko zwykłe lądowanie by zostawić chorego. . .
Czy może wtedy też zrzuca się paliwo Neutral ?!

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabik




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KORD/EPKK

PostWysłany: Wto 18:18, 10 Sty 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Gabik napisał:
Wlasnie bylem wtedy z kamerka i skanerkiem i z mojego skanera TVN i TVP3 Krakow brali podklad do relacji Smile jak Cessna ladowala na pasie trawiastym...
A tak na marginesie to ATA chyba nie lata do KRK regularnie? To bylo okazyjne ladowania ze zolnierzami, prawda?


Pamietam faceta z ogromnym radiem Smile
To ty byles?


Tak. Radio ma taka antene teleskopowa (ok metra z cewka w srodku) - wymieniam ja na gumowa jak jade samochodem. Mam go do dzisiaj bo to dosc dobre radio...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fly




Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:41, 10 Sty 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Czterosilnik napisał:
A wlasnie: o ktorej przylecial do WAW i o ktorej od nas wystartowal? Bo na airfoto.pl jest tylko Smile data.

Pozwole sobie przeformulowac pytanie: ten 343 VS wylądowal u nas w czasie lotu LON-DEL czy DEL-LON? Jesli to pierwsze, to czy musial jakos zrzucic nadmiar paliwa? Bo chyba mial tego paliwa jeszcze sporo?

Był to DEL-LON i nie zrzucał paliwa. Numer lotu VS301. Przyleciał około 2h40' opóźniony do LHR wiec pewnie był u nas około 16. (Wyleciał około 45’ opóźniony z DEL).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin