|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jasio85
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 9:06, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jak zamolot jest rozładowany to jego srodek ciężkości przesuwa się tak że grozi to przeważeniem i stanięciem na ogonie, stąd potrzeba na tę podpórkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KuB@
Gość
|
Wysłany: Nie 8:02, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
---
Ostatnio zmieniony przez KuB@ dnia Nie 8:47, 04 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FlowFly
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPEWUA
|
Wysłany: Nie 9:15, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Do typu Ił-62 należał samolot "Mikołaj Kopernik" (nr. rej. SP-LAA), który rozbił się w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Warszawa Okęcie 14 marca 1980 roku, a także (w wersji zmodernizowanej Ił-62M) samolot "Tadeusz Kościuszko" (nr. rej. SP-LBG), którego katastrofa w warszawskim Lesie Kabackim, 9 maja 1987 roku, stanowi najtragiczniejszy, do tej pory, taki przypadek w historii polskiego lotnictwa.
Więc były dwie katastrofy, a że drógi był lekko zmieniony więc nie wiem czy silniki też były inne. Myśle że były to stare silniki 4x D-30KU o ciągu 107,9 kN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 13:40, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Seryjnie produkowano trzy wersje tego samolotu: Pierwsza, - IŁ 62, była wyposażona w silniki Kuźniecow NK-8-4 o ciągu 10 300 daN każdy. Kolejną wersję opracowano w 1971 roku, był to właśnie IŁ 62M. W wersja "M" została wyposażona w silniki Sołowiew D-30KU o ciągu 10 790 daN. Dodano również zbiornik paliwa o pojemności 5000 litrów zabudowany w stateczniku pionowym. IŁ 62MK posiadał dodatkowo wzmocnioną konstrukcję skrzydeł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek_s
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 14:48, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
wersja IŁ-62MK (LOT takich nie miał) miała też zmienione podwozie i koła o obniżonym ciśnieniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|