Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:43, 02 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
antoslaw napisał:
HG napisał:


Porownajmy, EMA - Wro (14 tys. rezerwacji, ceny znacznie wyzsze, LCJ-8 tys.), Londyn - chyba nie trzeba wyjasniac..., Glasgow-Krakow - ok 60% oblozenie w styczniu....
Centrawings i Sky Europe z Krakowa-Lon tez jest bardzo kiepsko.


Skad ty bierzesz te dane Confused

LF na trasie z Krakowa do Glasgow Preswick w styczniu byl na poziomie 70% tzn 10% wiecej niz podales. Co wiecej LF z listopada wynosi 85% a za grudzien 90%. Wiec jest to bardzo dobry wynik tym bardziej ze styczen jest jednym z najslabszych miesiecy jesli chodzi o ruch lotniczy.

Centralwings na trasie pomiedzy Krakowem a lotniskiem Gatwick w styczniu mial LF ponad 80%.
Czy to zly wynik?


tylko, ze to nie ja pisalem tylko Antoslaw. Apeluje o poprawienie tej pomylki. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:58, 02 Mar 2006    Temat postu:

erni napisał:
Aha. A czy klasyczni przewoźnicy np. jak LOT tez lataja w ten sposób? Czy tylko Lowcosty?

zdarza sie, ale rzadko
Atlantyki latajace z KRK lataja W-letter. Jak nie to mnie pewnie kolega Airliner poprawi - chyba nie zawsze tak bylo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Czw 23:43, 02 Mar 2006    Temat postu:

HG napisał:
antoslaw napisał:


Skoro znasz oblozenia na desytanacjach z WRO, to skad sie bierze Twoj fatalizm? Porownajmy, EMA - Wro (14 tys. rezerwacji, ceny znacznie wyzsze, LCJ-8 tys.), Londyn - chyba nie trzeba wyjasniac..., Glasgow-Krakow - ok 60% oblozenie w styczniu....Kierunki wyspiarskie wcale nie musza oznaczac, ze beda dochodowe-Sky Europe z Wawy wycofal Londyn!!!, Centrawings i Sky Europe z Krakowa-Lon tez jest bardzo kiepsko. Zaryzykuje stwierdzeniem, ze Ryan po prostu jest wytrawnym graczem i jego kierunki sprzedaja sie dobrze...wierze, ze kierunki z baz w Pizie czy EMY sprzedalyby rowniez sie z Wroclawia. Swego czasu, dostepne byly prezenentacje Rynana, jednym z poruszanych tam tematow, byly czynniki decydujace przy wyborze kierunkow. Czynnik demograficzny znalazl sie opiero na 4 miejscu!!!. Koszty zostaly uplasowane na 1 miejscu!!!
Sytuacja, ktora opisales tylko potwierdza moja teze, ze podaz generuje popyt. W Katowicach w ogole nie bylo "zwyczajow" podrozowania samolotem, dzis jest tam 3 lotnisko w Polsce, oblozenie zapewne wzroslo, widac to w statystykach. BTW Wizz w ogole ma kiepski LF vs Ryanair czy EZY.


Piza zaczynala od nocowania jednego samolotu Ryana. Wydaje mi sie, ze we WRO bedzie podobnie. Oby. Bilety z WRO sprzedaja sie Ryanowi bardzo dobrze ale moge Cie zapewnic, ze uruchamia on te trasy, ktore
wyszly dobrze w sondazach i po analizie rynku.
U siebie nie widze fatalizmu tylko realizm. Ogolnie jestem spokojnym czlowiekiem bez sklonnosci do hurraoptymizmu.


Z takich "kierunków pewniaków" to byłby Liverpool i ewentualnie Glasgow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:50, 02 Mar 2006    Temat postu:

erni napisał:


Z takich "kierunków pewniaków" to byłby Liverpool i ewentualnie Glasgow.


ale nie wiecej niz 3-4 razy tygodniowo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 8:22, 03 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:


Skad ty bierzesz te dane Confused

LF na trasie z Krakowa do Glasgow Preswick w styczniu byl na poziomie 70% tzn 10% wiecej niz podales. Co wiecej LF z listopada wynosi 85% a za grudzien 90%. Wiec jest to bardzo dobry wynik tym bardziej ze styczen jest jednym z najslabszych miesiecy jesli chodzi o ruch lotniczy.

Centralwings na trasie pomiedzy Krakowem a lotniskiem Gatwick w styczniu mial LF ponad 80%.
Czy to zly wynik?


Ano stad [link widoczny dla zalogowanych] plus moja analiza Wink.

Glasgow - Krakow
listopad - 4200 stanowi 85% LF
styczen - 3400 co stanowi 68% LF
Przeanalizujmy pare czynnikow:
1. jest to jedyny kierunek z Karkowa do Glasgow
2. kierunek nalezy do "pewniakow" zapewniajacych sukces
3. srednie oblozenie na trasach Ryana wynosi ok 75%

Centralwings + BA: Krakow - Gatwick - styczen
pax 8886, prosze powiedz jak otrzymales LF na poziomie 80%

Prosze podaj LF SkyEurope do Londynu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 9:02, 03 Mar 2006    Temat postu:

[quote="antoslaw1. jest to jedyny kierunek z Karkowa do Glasgow
[/quote]

nie znam takiego polaczenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:04, 03 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:


nie znam takiego polaczenia Smile


Tylko tyle masz do powiedzenia mądralo Very Happy ...
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 9:26, 03 Mar 2006    Temat postu:

antoslaw napisał:
Airliner napisał:


nie znam takiego polaczenia Smile


Tylko tyle masz do powiedzenia mądralo Very Happy ...
pozdrawiam


nie tylko.

Dane na temat LF Centralwings pochodza prosto ze zrodla natomiast nieznam danych BA i dlatego nic nie napisalem.

Widze poprawiles swoje wlasne dane napisales o LF na trasie KRK-PIK na poziomie cycuje "ok. 60%" a teraz juz po moich wyliczeniach nagle poprawiles na 68%.Co i tak nie jest prawda bo jak mamy trzymac sie dokladnych wyliczen wynosi 69.20%.
Wiec kto jest blizszy prawdy ? Ty czy Ja?

Nie mam dostepu do LF Sky-a.

Napisales ze Glasgow nalezy do pewniakow?

To tak sama jak polaczenia na trasie RZE-HHN byl pewniakiem Smile

Co niezmienia faktu ze LF w styczniu na poziomie 69,20% jest na bardzo dobrym poziomie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:44, 03 Mar 2006    Temat postu:

Airliner napisał:


nie tylko.

Dane na temat LF Centralwings pochodza prosto ze zrodla natomiast nieznam danych BA i dlatego nic nie napisalem.

Widze poprawiles swoje wlasne dane napisales o LF na trasie KRK-PIK na poziomie cycuje "ok. 60%" a teraz juz po moich wyliczeniach nagle poprawiles na 68%.Co i tak nie jest prawda bo jak mamy trzymac sie dokladnych wyliczen wynosi 69.20%.
Wiec kto jest blizszy prawdy ? Ty czy Ja?

Nie mam dostepu do LF Sky-a.

Napisales ze Glasgow nalezy do pewniakow?

To tak sama jak polaczenia na trasie RZE-HHN byl pewniakiem Smile

Co niezmienia faktu ze LF w styczniu na poziomie 69,20% jest na bardzo dobrym poziomie.


Podaj zrodlo o rzekomym 80 % LF C0.

Jesli juz cycujesz Wink, to prosze nie naginaj moich wypowiedzi do swoich racji. Napisalem na pocztaku, ze LF wynosi ok 60%, potem policzylem dokladnie i podalem, ze 68%, to nadal miesci sie w przedziale 60 %, czy wedlug Ciebie juz nie? Nie zmienia to faktu, ze kierunek pewniak nie spelnia oczekiwan Ryana...

Hahn okazal sie niewypalem, bo:
1. Rzeszow do chlonnych rynkow nie nalezy, zatem nie mozna porownywac go z Krakowem w kryteriach 1:1...
2. Jakie bylu godziny odlotów? Tak dobre jak w przypadku z KRK do Glasgow?

Trasa KRK - LON - by NE, srednio miesiecznie ok 4-5 tys. pasazerow przy 7 rejsach w tygodniu! to naprawde kiepski wynik...., jesli znasz ilosc miejsc boeinga, to policz LF...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 14:30, 04 Mar 2006    Temat postu:

[quote="antoslaw"]
Airliner napisał:


Podaj zrodlo o rzekomym 80 % LF C0.



Zrodlo to Centralwings.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Sob 20:22, 04 Mar 2006    Temat postu:

HG napisał:
antoslaw napisał:
HG napisał:
Rzeczywiscie troszke pozmieniano. Wedlug nich w przyszlym roku czeka WRO ok.140% wzrost. Moim zdaniem nawet w przypadku powstania bazy jest to malo realne.


Jesli wg Ciebie 140% wzrost oznacza "troszke", to gratuluje poczucia humoru.... BTW kazdy zbazowany samolot przewozi do i z bazy ok 400 tys. Ryan chce zbazowac 3-4 boeingow....w przypadku powstania bazy moze byc jeszcze wiecej niz 1,8 mln, arytmetyka sie klania... BTW z obserwacji, moge stwierdzic, ze czesto stanowczo piszesz jakies pohopne opinie w stylu Jumbo Jet nigdy nie wyladuje we Wro, a potem w konforntacji z faktami zmieniasz zdanie.....


Co wiecej sam wklejalem na rozne fora wykres Runway Requirements dla B744 zeby udowodnic niedowiarkom, ze jumbo moze operowac z WRO. .


Na tym forum jeszcze nie wklejałes. Możesz? Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 9:41, 05 Mar 2006    Temat postu:

erni napisał:


Na tym forum jeszcze nie wklejałes. Możesz? Smile)


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Nie 10:04, 05 Mar 2006    Temat postu:

Dzienx
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piopil




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWR/WRO

PostWysłany: Nie 13:03, 05 Mar 2006    Temat postu:

Chciał bym zobaczyć coś takiego dla An'a-225 :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:38, 06 Mar 2006    Temat postu:

Blad prognozy bedzie poprawiony dzisiaj...Decyzja o powstaniu bazy zapadnie na przelomie marca i kwietnia Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 3 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin