Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wrocław - Praga (Czeskie CSA codeshare z Korean Air)!!!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pluto10




Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:15, 09 Sie 2006    Temat postu: Wrocław - Praga (Czeskie CSA codeshare z Korean Air)!!!

Jak podaje Darek W z forum Polskich Wieżowców będzie uruchomione połączenie Wrocław - Praga.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

P.S.
Podchodzę do tego z pewną rezerwą.

P.S.S
Nie chce mi się bardzo wierzyć w to wszystko. Wg. nieoficjalnych doniesień mamy mieć połączenia z Barceloną i Milanem (Ryanair), ma do nas latać Alitalia (Rzym chyba) British Airways (Londyn) i połączenie z Wiedniem. Coś mi się nie chce wierzyć w to wszystko. W Ryanaira to i owszem ale w resztę ... OBYM się mylił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Śro 20:14, 09 Sie 2006    Temat postu:

Pogłoski o tym połączeniu pojawiły się już miesiąc temu. Podobno będzie obsługiwane przez Atr-42/72 w zalezności od LF.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tidit




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:38, 10 Sie 2006    Temat postu:

To wcale nie jest takie głupie. Fabryka LG powstaje, kilka tygodni temu kolejna grupa przyszłych pracowników wyjechała na szkolenie do Korei, więc zapotrzebowanie na takie połączenie będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Czw 22:12, 10 Sie 2006    Temat postu:

tidit napisał:
To wcale nie jest takie głupie. Fabryka LG powstaje, kilka tygodni temu kolejna grupa przyszłych pracowników wyjechała na szkolenie do Korei, więc zapotrzebowanie na takie połączenie będzie


No własnie a zkąd oni latają do korei?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 7:59, 11 Sie 2006    Temat postu:

zapewne z wroclawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekR




Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:35, 11 Sie 2006    Temat postu:

I zapewne Lufthansą, bo czym innym można sensownie polecieć na trasie WRO-ICN.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 9:21, 11 Sie 2006    Temat postu:

dokladnie, zastanawiam sie nawet na ile polaczenie przez prage do korei moze byc sprawniejsze od tego przez FRA .Roznica jest chyba tylko taka ze byl star alliance Asiana lub LH+LOT. a z FRA do WRO dalo sie leciec tylko 1x dziennie, lecz polaczenia akurat bardzo dobrze pasowaly. a bedzie skyteam Korean + CSA i nie wiemy nawet jak dopasowany czasowo. Co prawda dalo i da sie sie tez leciec Koreanem przez FRA i to rowniez czasowo wszystko pasuje i pasowalo, jednak nie wiem jakie taryfy na takie cos byly. Gdyby lot w tym przypadku dal minimalnie wieksza maszyne na loty do FRA to pewnie by na tym sporo zarobil i polaczenia do pragi by nie bylo a koreance mogliby zbierac mile w skyteam jesli wola (po za odcinkiem fra-wro), a tak kasa pojdzie dla Czechow Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:54, 11 Sie 2006    Temat postu:

Nie bardzo wierzą w to że pojawi się CSA, Alitalia i BA we WRO. Jedna z nich tak, wszystkie trzy na pewno nie....
Dla pasażerów to byłoby super, duża konkurencja linii regularnych plus już duża oferta LCC to byłby super ceny. Ale chyba WRO nie ma aż takiego potencjału dla linii tradycyjnych. Każda nowa linia tradycyjna wchodząc do WRO powinna operowac minimum 2xdziennie. Innaczej nie ma szans na skuteczne konkurowanie z już operujacymi do WRO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:58, 11 Sie 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
dokladnie, zastanawiam sie nawet na ile polaczenie przez prage do korei moze byc sprawniejsze od tego przez FRA .Roznica jest chyba tylko taka ze byl star alliance Asiana lub LH+LOT. a z FRA do WRO dalo sie leciec tylko 1x dziennie, lecz polaczenia akurat bardzo dobrze pasowaly. a bedzie skyteam Korean + CSA i nie wiemy nawet jak dopasowany czasowo. Co prawda dalo i da sie sie tez leciec Koreanem przez FRA i to rowniez czasowo wszystko pasuje i pasowalo, jednak nie wiem jakie taryfy na takie cos byly. Gdyby lot w tym przypadku dal minimalnie wieksza maszyne na loty do FRA to pewnie by na tym sporo zarobil i polaczenia do pragi by nie bylo a koreance mogliby zbierac mile w skyteam jesli wola (po za odcinkiem fra-wro), a tak kasa pojdzie dla Czechow Wink

Obłożenie 60% na trasach do FRA nie skłania do wiekszych samolotów. Zreszta LO chce w 2007 zmienić turbopropy na jety na międzynarodowyh połączeniach regionalnych. Nie widzę tez potrzeby aby LO dowoził pax dla skyteam, niech lepiej sie skupi na lepszej obsłudze Star-a Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 11:10, 11 Sie 2006    Temat postu:

erni napisał:
tidit napisał:
To wcale nie jest takie głupie. Fabryka LG powstaje, kilka tygodni temu kolejna grupa przyszłych pracowników wyjechała na szkolenie do Korei, więc zapotrzebowanie na takie połączenie będzie


No własnie a zkąd oni latają do korei?


Panowie nie przesadzajcie z ta iloscia pasazerow ktora miala by latac do Korei z Wroclawia dzieki jednej duzej inwestycji.
Zwykle do Koreii bedzie latac managment wiec bedzie to kilka osob w skali tygodnia wiec zadna linia na tej podstawie nie bedzie uruchamiac mostu powietrzeno np WRO-PRG-SEL.
Jesli CSA jest w stanie zapelnic samoloty normalnymi pasazerami to polaczenie sie pojawi ale nawet taka duza inwestycja nie powoduje masowego wzrostu ruchu na tym kierunku.
Natomiast czesciej pojawia sie Businnes Jety


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 11:21, 11 Sie 2006    Temat postu:

Tez tak mysle, ze ruchu duzego nie bedzie (choc na tym forum pisze sie inaczej). Jednak tez tutaj przeczytalem ze takie polaczenia bylo jednym z warunkow na pojawienie pewnych inwestycji z regionie. Dziwi mnie to tym bardziej ze jak sprawdzilem, polaczenia przez FRA do Seulu byly raczej lepsze niz te jakie moze zapewnic CSA przez PRage (po za milami ze skyteam, ale za to Korean lata do FRA codziennie a do PRG nie). Po za tym falubaz mam wrazenie ze LOT latajac do FRA robi co moze by nie dowozic pasazerow tylko dla przewoznikow ze starallianca.
Ale pisano tu rowniez o polaczeniu z wiedniem rowniez dla koreanskich iwnestorow - pomimo iz nie lata tam zadna koreanska linia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tidit




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:55, 11 Sie 2006    Temat postu:

erni napisał:

No własnie a zkąd oni latają do korei?


Wysyłają ludzi autobusem do Pragi i stamtąd KoreanAir do Seulu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:07, 11 Sie 2006    Temat postu:

tidit napisał:


Wysyłają ludzi autobusem do Pragi i stamtąd KoreanAir do Seulu

Tak sie dzieje od lat m. in. Toyota, NSK, Sanden wysylaly wczesniej swoich pracownikow na szkolenia do Japonii dowozac ich autokarami do Pragi, teraz LG (choc ponoc nie wszystkich). Wydaje sie to dziwne ale tak juz jest.

falubaz napisał:

Obłożenie 60% na trasach do FRA nie skłania do wiekszych samolotów.


z jakiego miasta jest to 60% bo z pewnoscia nie z WRO np. w marcu 2006 wynosilo ponad 66% a marzec nalezy do slabeuszy wsrod miesiecy.

Airliner napisał:


Panowie nie przesadzajcie z ta iloscia pasazerow ktora miala by latac do Korei z Wroclawia dzieki jednej duzej inwestycji.
Zwykle do Koreii bedzie latac managment wiec bedzie to kilka osob w skali tygodnia wiec zadna linia na tej podstawie nie bedzie uruchamiac mostu powietrzeno np WRO-PRG-SEL.
Jesli CSA jest w stanie zapelnic samoloty normalnymi pasazerami to polaczenie sie pojawi ale nawet taka duza inwestycja nie powoduje masowego wzrostu ruchu na tym kierunku.
Natomiast czesciej pojawia sie Businnes Jety


Mowienie, ze polaczenie CSA ma byc tylko dla Koreanczykow i Japonczykow to jakies nieporozumienie. Mozna co najwyzej powiedziec, ze oni moga przechylic szale na "tak" w kwestii uruchomienia tego polaczenia (chodzi o kilka tysiecy biletow rocznie w klasach wyzszych na trasy azjatyckie - managment i jego rodzina ma takie uprawnienia/wymagania).

falubaz napisał:
Każda nowa linia tradycyjna wchodząc do WRO powinna operowac minimum 2xdziennie. Innaczej nie ma szans na skuteczne konkurowanie z już operujacymi do WRO.


wyjatkami sa tu:
BA - moga operowac z sukcesami raz dziennie - loty do Londynu p2p ciesza sie na tyle duzym powodzeniem, ze chetnych nie zabraknie + tranzyty tylko na dalekie trasy np. USA.
OS - jako uzupelnienie partnerow Stara
Linie spoza Stara istotnie musialyby wejsc zdecydowanie z minimum dwoma rejsami dziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wrocław - Strachowice (EPWR/WRO) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin