Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Cudowne ocalenie" - cd.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
O MATKO!




Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wlkp

PostWysłany: Czw 8:48, 04 Sty 2007    Temat postu:

Cześć. Wreszcie jakiś ktoś z tv zadał sobie trud i wykonał dość niezłą konsultację do tego filmu. Nie trzeba się kłaść na dywanie! Chwała im za to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel_




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 18:47, 04 Sty 2007    Temat postu:

Huberts napisał:
737 też miały silniki jednoprzepływowe (takie wąskie długie cygara) w wersjach 100 i 200

Mnie się zdaje że to są dwuprzepływowe silniki ale o małym by-pass.
a.net napisał:
737-100 - Two 62.3kN (14,000lb) Pratt & Whitney JT8D-7 turbofans


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Air Q




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 21:17, 04 Sty 2007    Temat postu:

Pawel_ masz racje turbofan (dwuprzepływowy), turbojet (jednoprzepływowy). Większość silników odrzutowych to turbofan:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huberts




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW/EPWA

PostWysłany: Pią 17:24, 05 Sty 2007    Temat postu:

Pawel_ napisał:
Huberts napisał:
737 też miały silniki jednoprzepływowe (takie wąskie długie cygara) w wersjach 100 i 200

Mnie się zdaje że to są dwuprzepływowe silniki ale o małym by-pass.
a.net napisał:
737-100 - Two 62.3kN (14,000lb) Pratt & Whitney JT8D-7 turbofans


No cóż mylić się jest rzeczą ludzką. Gdzieś kiedyś ktoś wprowadził mnie w błąd i tkwiłbym w nim do niewiadomo kiedy. Dzięki więc za korektę mojej i innych wiedzy na temat.

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin