|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markos
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 11:46, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Marta"] Kilerek napisał: | Ja akurat widzialam zarowno nagranie z kamer przemyslowych (samolot szedl baardzo nisko, scinajac np slupy wysokiego napiecia),. jak i zdjecia na ktorych widac zarys samolotu, ktory nie uderzyl centralnie tylko pod katem.
. |
to dziwne bo cały świat widział tylko nagranie z jednej kamery gdzie akurat rzeczywiście nic nie widać,
A co do gościa co poruszył ten temat mam dwa słowa: BRAWO REFLEKS !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 12:11, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mirkovic napisał: | voyager747 napisał: |
Jeszcze nie miałem okazji lecieć samolotem, który miałby poniżej 70% obłożenia. |
Witam,
Ja lecialem KCLE-KLGA B734 Continentalu i na pokladzie bylo lacznie ze mna 9 paxow... Nie zartuje.
mirkovic |
Zwlaszcza, ze CO nie ma 734 Mieszkalem pare lat w USA i latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Wto 12:16, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Markos"][quote="Marta"] Kilerek napisał: |
A co do gościa co poruszył ten temat mam dwa słowa: BRAWO REFLEKS ! | Tyle ze tamat juz byl poruszany ale ze wzgledu na tok wypowiedzi zostal zamkniety...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markos
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 19:42, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Danny"][quote="mirkovic"] voyager747 napisał: |
latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie. |
tez mnie dziwiło tak małe obłożenie, ale zostałem krytykowany ze niby "co ja wiem o lotnictwie cywilnym w USA" (chyba nawet przez jednego z moderatorów).
Skoro tak na porządku dziennym samoloty latały z 20% obłożeniem to kto za to płacił? Przecież nikt nie uwierzy, że przewoźnik dokładał do takich lotów i nic z tym nie robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 19:47, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Markos"][quote="Danny"] mirkovic napisał: | voyager747 napisał: |
latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie. |
tez mnie dziwiło tak małe obłożenie, ale zostałem krytykowany ze niby "co ja wiem o lotnictwie cywilnym w USA" (chyba nawet przez jednego z moderatorów).
|
ten jeden z moderatorów wypowiadał sie na podstawie własnych doswiadczen z paru lotów które wykonał na terenie USA. ten jeden z moderatorów nadal potwierdza to co napisal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markos
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 19:56, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Gabec"][quote="Markos"][quote="Danny"][quote="mirkovic"] voyager747 napisał: |
ten jeden z moderatorów wypowiadał sie na podstawie własnych doswiadczen z paru lotów które wykonał na terenie USA. ten jeden z moderatorów nadal potwierdza to co napisal. |
Nigdy nie sprzeczam się gdy nie mam 100%-owej pewności, a takowej nie mam gdyż nigdy w Stanach nie byłem,
Przyjąłem Twoją tezę za słuszną w poprzednich postach gdyż nie miałem nic na swoją obronę
Ale może w takim razie "ten jeden z moderatorów" odpowie na pytania dotyczące logicznego wytłumaczenia opłacalności takich lotów. Chętnie poszerzę swoją wiedzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 20:00, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Markos napisał: |
Nigdy nie sprzeczam się gdy nie mam 100%-owej pewności, a takowej nie mam gdyż nigdy w Stanach nie byłem,
Przyjąłem Twoją tezę za słuszną w poprzednich postach gdyż nie miałem nic na swoją obronę
Ale może w takim razie "ten jeden z moderatorów" odpowie na pytania dotyczące logicznego wytłumaczenia opłacalności takich lotów. Chętnie poszerzę swoją wiedzę |
Rzuc okiem na LF naszego narodowego przewoznika poza sezonem wakacyjnym, tam tez bywa ze np leci 80 osob maszyna w której moze poleciec ponad 200 ludzi.
Druga sprawa, zauwaz ze linie lataja coraz mniejszymi maszynami, generalnie coraz trudniej jest spotkac B767 nie mowiac juz o Jumbo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Wto 20:09, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% (liczba podlega wachaniom sezonowym). Mieszkam tu i wiem poza tym statystyki sa publikowane co pewnien czas w takim AW&ST - kazdy moze sobie te liczby poogladac (mozna naprzyklad sobie porownac te liczby dla poszczegolnych lini). Tak, moja zona niedawno leciala samolotem ktory byl zapewniony tylko w 30% (lot z Midway do Newarku) ale to byl lot przed 5-ta rano i to byl tak zwany "repositioning flight" to znaczy ze linia lotnicza musi po prostu przetransportowac samolot z jednego lotniska na drugi i tak naprawde nie licza na wysoki LF bo godziny dla wiekszosci ludzi bardzo niewygodne. Linie lotnicze nauczyly sie wypelniac samoloty - i robia to z zadziwiajaca skutecznoscia. Jak maja chwilowo za duzo samolotow - parkuja je na pustyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markos
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 20:22, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% . |
I komu ja mam wierzyć ? :?:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Markos napisał: | slepowron napisał: | Kochani, to ze niby oblozenie (LF = load factor) lotow jest takie kiepskie w USA nalezy do bajek wlozyc. Srednie zapelnienie samolotow w USA jest gdzies okolo 80-85% . |
I komu ja mam wierzyć ? |
Slepowronowi, ja latalem tylko pare razy i to niekoniecznie w sezonie i w najbardziej atrakcyjnych godzinach. Michal mieszka w USA ladnych pare lat i wie co pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Wto 20:50, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
Slepowronowi, ja latalem tylko pare razy i to niekoniecznie w sezonie i w najbardziej atrakcyjnych godzinach. Michal mieszka w USA ladnych pare lat i wie co pisze |
Dzieki za wotum zaufania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirkovic
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 23:18, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | mirkovic napisał: | voyager747 napisał: |
Jeszcze nie miałem okazji lecieć samolotem, który miałby poniżej 70% obłożenia. |
Witam,
Ja lecialem KCLE-KLGA B734 Continentalu i na pokladzie bylo lacznie ze mna 9 paxow... Nie zartuje.
mirkovic |
Zwlaszcza, ze CO nie ma 734 Mieszkalem pare lat w USA i latalem bardzo czesto ze wzgledu na prace; maszynami od B1900 do B747. Mitow o pustych samolotach nie moge niestety potwierdzic. Srednie LF sa bardzo wysokie. |
Zaznaczam, ze moim poscie nie twierdze, ze to regula. Nie mniej jednak takie oblozenie mialo miejsce, takze ku mojemu duuuzemu zdziwieniu. Co do maszyny... moglem pomyslic, bezsprzecznie bylo to jednak 737.
mirkovic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyager747
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 10:40, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Na 100 % można znaleźć jakiś lot z małym obłożeniem, ale jeśli chodzi o popularne trasy takie jak np. Nowy Jork- LA , albo SF, albo Boston-LA to samoloty są raczej pełne.
Ja tylko latałem na trasach popularnych, czyli LAX- JFK, albo LAX-LAS itp. Tam raczej ciężko znaleźć lot z 30 % obłożeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|