 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Wto 22:52, 31 Sty 2006 Temat postu: Ptaki podczas ladowania |
|
|
Niebezpieczne sytuacje podczas ladowania w Rzymie
[link widoczny dla zalogowanych]
i Budapeszcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Wto 23:22, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Tak na prawdę to nie wiadomo w jakiej są odległości od maszyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Wto 23:24, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Tak na prawdę to nie wiadomo w jakiej są odległości od maszyny |
Oczywiscie ale i tak sa zbyt blisko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabik
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KORD/EPKK
|
Wysłany: Wto 23:42, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
W rejonie Chicago jest duzo dzikich gesi zyjacych na wolnosci. Gdzies 3 lata temu jesdna z takich gesi wpadla do silnika startujacego MD-82 linii AA (po starcie bylo jakies 3 minuty) co spowodowalo jego zniszczenie. Samolot zaraz po starcie zawrocil a pozar silnika zostal ugaszony dopiero po wyladowaniu. Nikomu nic sie nie stalo...
Ot taka ciekawostka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:02, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest lepsze może stada ptaków jako obrona przeciwlotnicza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathy_j
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:49, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
W rejonie okęcia (tj. jakieś 5 km) zabronione jest hodowanie gołębi. Jest tak od około 20 lat, gdy stado gołębi uderzyło w samolot.
Największe prawdopodobieństwo takiego zderzenia występuje podczas podejścia do lądowania, dlatego zaleca się pilotom już podczas podejścia włączeie reflektorów.
W rejonie okęcia używa się co jakiś czas sokoła do oczyszczenia terenu, a hodowla gołębi zbyt blisko karana jest baaaardzo wysoką karą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Sob 17:19, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mathy_j napisał: | W rejonie okęcia (tj. jakieś 5 km) zabronione jest hodowanie gołębi. Jest tak od około 20 lat, gdy stado gołębi uderzyło w samolot.
Największe prawdopodobieństwo takiego zderzenia występuje podczas podejścia do lądowania, dlatego zaleca się pilotom już podczas podejścia włączeie reflektorów.
W rejonie okęcia używa się co jakiś czas sokoła do oczyszczenia terenu, a hodowla gołębi zbyt blisko karana jest baaaardzo wysoką karą... |
Mówi się nawet o włączaniu landing lights poniżej FL100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|