|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 17:15, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Quantas napisał: | Atco napisał: | Dlaczego nie powinni odbyć kary?
Co do Otylii to została skazana. |
Jesteś mało konsekwentny. Z jakieś pół roku temu powiedziałem że każdego pijanego kierowcę wsadzałbym za każde 0,1 promila ponad dopuszczalną ilość na miesiaś do pierdla to się wówczas oburzyłeś że tak nie można, a teraz już jestes chętny do zamykania ? |
Podtrzymuję swoje zdanie; wymierzanie sprawiedliwości nie może polegać na automatycznym przeliczaniu promili na miesiące w pudle.
Tu nie rozumiem, dlaczego ktoś za naruszenie zasad bezpieczeństwa (taka moim zdaniem powinna być kwalifikacja, a nie sprowadzenie bezpośredniego zagrożenia katastrofą jak mu się zarzuca - no, od biedy ale przecież nieumyślne), za co sankcje przwiduje kodeks karny miałby zostać bezwarunkowo uniewinniony albo należy mu bezwarunkowo umorzyć postępowanie.
Bo jest pilotem specpułku? Co to za argument. Kto w takim razie miałby odpowiadać z tego artykułu?
Być może niewłaściwei rozumiem "odbyć karę", nie postuluję zamykania w pudle tylko PONIESIENIE PRZEWIDZANEJ PRAWEM ODPOWIEDZIALNOŚCI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Nie 21:31, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
tak napisałem w którymś poście wyżej "Oczywiście żadne z nich ani ppłk Miłosz ani Otylia do pierdla iść nie powinni ale jakaś kara być musi" więc zgadzamy sie ze kara być musi ale nie bezwzględnego pozbawienia wolności.
A wracając do promili to jesteś przeciw przeliczniu promili na karę bezpośrednio , więc jak ? 0,1 promila u Kowalskiego czy Nowaka to miesiąc a u pana "ważnego" uniewinnienie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:55, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jestem przeciwny automatycznemu przeliczaniu promili, tak jak jestem przeciwny automatycznemu przeliczania przekroczenia prędkości na wysokośc mandatu (typu 1kmh=10pln). Co innego przekroczyć o 50 na pustej autostradzie, co innego w centrum miasta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Pon 1:04, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Jestem przeciwny automatycznemu przeliczaniu promili, tak jak jestem przeciwny automatycznemu przeliczania przekroczenia prędkości na wysokośc mandatu (typu 1kmh=10pln). Co innego przekroczyć o 50 na pustej autostradzie, co innego w centrum miasta. |
Głupie porównanie bo plus 50 na 50 to napewno co innego niż plus 50 na 130. Ale promil to promil. Oczywiście można by tak że za 0,1 w pojedynke 1 miesiąc a z pasażerem juz dwa , z dwoma pasażerami trzy itd. Ale również jestem za karaniem pasażerów jeśli udowodni się im że wiedzieli że kierowca jest nawalony. Ale cóż takie moje zboczenie. Przejeżdżam rocznie obecnie około 60 tysięcy km , dawniej dochodziło do 90 tys km więc pijak na drodze to dla mnie największy bandzior i bardzo zależy mi na wyeliminowaniu tego motłochu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 9:15, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie również, ale sąd to nie maszyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meschiash
Gość
|
Wysłany: Pon 10:32, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Najgorsze jest to, że jeśli znajdziesz takiego gdzieś na drodze, zatrzymasz to policja przyjedzie (może za 2h) jak będzie czas. Do tego czasu gość ma dopuszczalną normę i cały plan ujajenia gościa pada.
Dasz mu wpierdziel to jeszcze do sądu Cie podadzą.
I to jest POLSKA !
Piszę o tym bo sam miałem taką sytuację i jak szkieły przyjechały to gość miał już dozwoloną wartość, ja straciłem 3 godziny i prawie dostałem mandat za nieuzasadnione wezwanie "PANA WŁADZY".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:40, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Łatwo udowodnić, że 3 godziny wcześniej miał więcej, bo tempo rozkładania lakoholu jest stałe i nie da się go przyspieszyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meschiash
Gość
|
Wysłany: Pon 18:28, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Łatwo udowodnić, że 3 godziny wcześniej miał więcej, bo tempo rozkładania lakoholu jest stałe i nie da się go przyspieszyć. |
Nie ja powinienem udowodnić ale policjant, który przyjechał na "interwencję". On jednak nie był skory do tego gdyż traktował całość jako zawracanie gitary.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SAR37
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 23:13, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że niektórzy piloci wojskowi będą mieli do mnie żal ale sprawa ppłk Miłosza to..........ewidentny błąd ZAŁOGI!
Tak, nie sam d-ca załogi tu zawinił ale cała załoga! Osobiście latam na Mi-8 i wiem że sprawami włączenia instalacji p/oblodz. oraz instalacji ogrzewania wlotów do s-ków steruje TECHNIK pokładowy na polecenie d-cy załogi!!! Zastanawia mnie fakt gdzie był II-gi pilot i technik, którzy zobowiązani są do kontroli parametrów!. Poza tym zasadą było, że przy prognozowanym spadku temp poniżej +5 stopni, przy znacznej wilgotności włącza się całą inst p/oblodz w tym inst silników. Po wypadku ppłk Miłosza min. temp włączenia instalacji p/oblodz podniesiono do < od +10 stopni. Osobiście zawsze staram się włączać inst p/oblodz na tryb automat (wchodzi do pracy po wykryciu oblodzenia)oraz zawsze do pracy podgrzew silników przy wejściu w chmury ze spadkiem temp w okolicach +10 stopni i mniej. Od przybytku głowa nie boli.
p.s. Panowie! W polskiej terminologii uzywa sie słowa ŚMIGŁOWIEC a nie helikopter!!!!!!!!!! To tak a propos TEMATU postu.
Pewnym usprawiedliwieniem jednak jest to, iz załoga była zmęczona oraz to że byli blisko macierzystego lotniska co działa na pilota bardziej rozluźniająco (stwierdzone przez lekarzy lotniczych!). Jest mi bardzo przykro że stało się, jak się stało ale gdyby taka sytuacja przydarzyła się mojej skromnej osobie to pewnie znajomi przysyłaliby mi co miesiąc cebulę "do hotelu państowego".
p.s. Panowie!!! W polskiej terminologii używa sie pojęcia ŚMIGŁOWIEC a nie helikopter!!!!!!!! To tak a propos tematu postu!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Wto 5:58, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Oblodzenie jest przyczyny tylu tragicznych lotniczych wypadkow zwlaszcza w GA - ale tam naogol malo kto ma urzadzenia p/oblodz - prawdziwa ironia w tym wypadku jest ze pilot je mial ale ich nie uzyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saab900
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łańcut (okolice)
|
Wysłany: Sob 13:39, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Konkretna analiza tego wypadku (i nie tylko).
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|